quote:Die gedachte had ik dus ook, als Trabelsi Ajax niet eens een transfer som gunt, krijg dan maar lekker de tyfus
Op vrijdag 12 december 2003 01:16 schreef twi het volgende:want als deze spelers dezelfde houding hebben als hun zaakwaarnemer, hoef ik ze al helemaal niet meer in een Ajax-shirt te zien.
quote:dan kun je Kezman kopen van dat geld
Op vrijdag 12 december 2003 01:33 schreef twi het volgende:
Voor allebei 10 miljoen vangen vind ik het minimum. 15 vind ik er al aardig op lijken. Alles extra is een bonus
quote:alsjeblieft niet zeg, geen Kezman naar Ajax
Op vrijdag 12 december 2003 01:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
dan kun je Kezman kopen van dat geld
Laten ze het maar met Sonck, Ibrahimovic en Van der Vaart doen voorin.
quote:Ik zit midden in een verhuizing en moet helaas deze pot laten schieten. Mijn plekkie in 414 zal worden ingenomen door een vriend van mij.
Op vrijdag 12 december 2003 08:53 schreef sugarnieuws het volgende:
Gaan er nog echte supporters zondag naar AJAX - Utrecht om hun clubbie aan te vuren. Ik wel iig ik zit in 409 en heb deze keer mijn eigen bandieri gemaakt!
Alvast een contractverlenging:
quote:Vind ik wel een goede zaak!
Ronald Koeman tot 2006 bij Ajax
Amsterdam, 12 december 2003
Ajax en Ronald Koeman hebben vertrouwen in elkaar uitgesproken en het onderlinge contract verlengd tot 1 juli 2006. De huidige verbintenis met de hoofdtrainer/coach liep komende zomer af.
quote:Prima, Ronald mag nog wel even blijven en als iemand hem wil hebben moeten ze maar meer geld neertellen.
Op vrijdag 12 december 2003 09:57 schreef twi het volgende:
Goed nieuws, al verwacht ik dat 'ie alsnog losgekocht gaat worden in de zomer
En waarom is er geen jaar aan dat contract van Sneijder toegevoegd? 2007 is best dichtbij voor een speler van amper 19. 18? 19...
quote:Uiteraard....
Gaan er nog echte supporters zondag naar AJAX - Utrecht om hun clubbie aan te vuren. Ik wel iig ik zit in 409 en heb deze keer mijn eigen bandieri gemaakt!
Trouwens 6 kaarten gehaald voor AJAX - nac (Amstel Cup) komende woensdag, vak 410... Zuid was helaas al vol maar 410 is een goed alternatief..
Gaan er nog meer van hier heen?
quote:vak 401 hier...
quote:Zondag vak 405 trouwens..
Op vrijdag 12 december 2003 12:37 schreef superjoden het volgende:[..]
vak 401 hier...
quote:Ik zit woensdag op 411 1ste rij.......vriend van mij had ze gehaald anders had ik wel in 410 gezeten. Maar ik kijk wel of we nog naar 410 kunnen overstappen als die stewards ff niet opletten.
Op vrijdag 12 december 2003 12:22 schreef devv05 het volgende:[..]
Uiteraard....
Trouwens 6 kaarten gehaald voor AJAX - nac (Amstel Cup) komende woensdag, vak 410... Zuid was helaas al vol maar 410 is een goed alternatief..
Gaan er nog meer van hier heen?
[Dit bericht is gewijzigd door sugarnieuws op 12-12-2003 13:07]
quote:Echt triest die stewards ja.. Het werd altijd gedoogd om naar 410 te lopen... Wij staan iederegeval achteraan, een van de achterste rijen..
Op vrijdag 12 december 2003 12:55 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Ik zit woensdag op 411 1ste rij.......vriend van mij had ze gehaald anders hab ik wel in 410 gezeten. Maar ik kijk wel of we nog naar 410 kunnen overstappen als die stewards ff niet opletten.
quote:
Steven Pienaar van Ajax maakt deel uit van de selectie van het Zuid-Afrikaanse elftal voor de eindronde van het Afrikaans kampioenschap. De Ajacied moet zich 12 januari in het trainingskamp melden. Het toernooi begint 24 januari in Tunesië. Vonk (Heerenveen) is niet opgeroepen.
quote:
Nieuwe contracten Sneijder en Heitinga
Ajax heeft naast trainer Ronald Koeman ook jongelingen Wesley Sneijder en Johnny Heitinga voor langere tijd aan zich gebonden.
quote:Van mij mag ajax gewoon van de beurs worden gehaald. Speculeren op voetbalclub(s) is niet echt iets voor nederland naar mijn mening. Bij clubs als Man. United ligt dit natuurlijk anders.
Op vrijdag 12 december 2003 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De koers van het aandeel Ajax zakte met een paar procent toe men hoorde dat Koeman aanbleef aldus radio 1
quote:410 is gewoon veels te vol.Terecht dat die stewards er staan.AJAX moet nu gewoon 410 uitgaan breiden,voor dat het een keertje mis gaat
Op vrijdag 12 december 2003 13:05 schreef devv05 het volgende:[..]
Echt triest die stewards ja.. Het werd altijd gedoogd om naar 410 te lopen... Wij staan iederegeval achteraan, een van de achterste rijen..
quote:Ja.. het is wel raar, want ze lokken zo wel alleen maar meer verwarring op, zodat mensen er alleen maar kwader op worden. Maar ik zat daar met de wedstrijd AJAX - AZ en er waren toen 4 vechtpartijen geweest in het vak met steeds dezelfde mensen. En uiteindelijk heeft 410 samen met AJAX beslist dat dit kwam doordat het vak te vol werd.
Op vrijdag 12 december 2003 13:05 schreef devv05 het volgende:[..]
Echt triest die stewards ja.. Het werd altijd gedoogd om naar 410 te lopen... Wij staan iederegeval achteraan, een van de achterste rijen..
En dat is ook eigenlijk wel waar, want iedereen staat op elkaar lip en dat veroorzaakt vroeg of laat irritatie. Maar het punt is dat ze gewoon wat moeten uitbreiden naar 411 toe. Alleen heb je dan weer het probleem dat daar oudere mensen zitten die niet mee willen werken.
Zo had ik een keer het zelfde in 415......ging iedereen (vooral ook stewards) lopen zeiken dat we niet op de trap mochten staan, beetje jammer dus..... Maar komt allemaal goed. Vroeg of laat wordt heel noord 2de ring wel gezellig, al gaat dat enige tijd kosten.
Ik heb volgend jaar iig een seizoenskaart op 411, samen met ongeveer 15 man bij mij uit het gehucht. Dus dan ga wij alvast ff een mooi sfeertje maken daar, hopelijk zullen mensen ons volgen
quote:Wij staan in de wachtrij voor seizoenskaart 410 / 411 (als 410 geen plaats vrij komt) dus dan zie ik je daar vast wel eens
Op vrijdag 12 december 2003 13:15 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Ja.. het is wel raar, want ze lokken zo wel alleen maar meer verwarring op, zodat mensen er alleen maar kwader op worden. Maar ik zat daar met de wedstrijd AJAX - AZ en er waren toen 4 vechtpartijen geweest in het vak met steeds dezelfde mensen. En uiteindelijk heeft 410 samen met AJAX beslist dat dit kwam doordat het vak te vol werd.
En dat is ook eigenlijk wel waar, want iedereen staat op elkaar lip en dat veroorzaakt vroeg of laat irritatie. Maar het punt is dat ze gewoon wat moeten uitbreiden naar 411 toe. Alleen heb je dan weer het probleem dat daar oudere mensen zitten die niet mee willen werken.
Zo had ik een keer het zelfde in 415......ging iedereen (vooral ook stewards) lopen zeiken dat we niet op de trap mochten staan, beetje jammer dus..... Maar komt allemaal goed. Vroeg of laat wordt heel noord 2de ring wel gezellig, al gaat dat enige tijd kosten.
Ik heb volgend jaar iig een seizoenskaart op 411, samen met ongeveer 15 man bij mij uit het gehucht. Dus dan ga wij alvast ff een mooi sfeertje maken daar, hopelijk zullen mensen ons volgen
quote:Gezellie! Ik sta in de wachtrij voor 411 / 412 in de gedachte dat 410 al vol zit! Ik denk binnenkort maar eens contact opnemen over hoe het nu psies zit.
Op vrijdag 12 december 2003 13:19 schreef devv05 het volgende:[..]
Wij staan in de wachtrij voor seizoenskaart 410 / 411 (als 410 geen plaats vrij komt) dus dan zie ik je daar vast wel eens
quote:Dan komen we sowieso bij elkaar in de buurt als t goed is.. Hoop dat ze er volgend jaar een vak bij krijgen.. 409 + 410 + 411 ofzo...
Op vrijdag 12 december 2003 13:22 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Gezellie! Ik sta in de wachtrij voor 411 / 412 in de gedachte dat 410 al vol zit! Ik denk binnenkort maar eens contact opnemen over hoe het nu psies zit.
quote:Dat komt wel goed, er zitten op 411 wel meerdere supporters die sfeer willen maken, maar als je met z'n 3en gaat staan en de rest blijft zitten dan is het snel voorbij. Dan plaatsen die personen zich wel bij 410. Maar dankzij de stewards kan dat nu ook niet meer zo goed.
Op vrijdag 12 december 2003 13:23 schreef devv05 het volgende:[..]
Dan komen we sowieso bij elkaar in de buurt als t goed is.. Hoop dat ze er volgend jaar een vak bij krijgen.. 409 + 410 + 411 ofzo...
Dus waarschijnlijk zullen er veel mensen mee doen als er wat meer sfeer ontstaat daar! En misschien dat AJAX ook eens een keer gaat inzien, dat 410 + 409 niet alleen voldoende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |