quote:Dit klinkt niet echt gezond moet ik zeggen
Ozzy Osbourne Hurt in ATV Accident
1 hour, 55 minutes ago Add Top Stories - AP to My Yahoo!
By LYNN ELBER, AP Television WriterLOS ANGELES - Ozzy Osbourne was seriously injured Monday in an accident on the grounds of his estate in England and underwent emergency surgery, a spokeswoman said.
![]()
The 55-year-old rock star was riding a "quad bike," or all-terrain vehicle, on his Buckinghamshire property when the accident occurred, according to publicist Cindy Guagenti.His injuries were not considered to be life-threatening, she said.
An examination showed Osbourne broke his collarbone, six ribs and a vertebra in his neck, according to Guagenti. He was in surgery Monday evening at an undisclosed English hospital.
The operation was intended to lift the collarbone, which was believed to be resting on a major artery and interrupting blood flow to his arm. Surgeons also were trying to stem "some bleeding into his lungs," Guagenti said.
Osbourne was taking a day off from promoting the United Kingdom release of "Changes," a duet with his daughter, Kelly, when the accident occurred.
Guagenti's office said no further information was immediately available.
"The Osbournes," the MTV reality show featuring the rocker, wife Sharon and their children, started production about a month ago on its third season, scheduled to begin Jan. 13.
It was not immediately known how the accident would affect production or how or whether it might be included in the series, an MTV spokeswoman said Monday.
On Saturday, a story on the Los Angeles Times Web site reported Osbourne's claim that he was overprescribed a variety of powerful anti-psychotic and tranquilizing drugs by a Beverly Hills doctor.
Osbourne said he developed a 42-pill per day habit that accounted for his odd behavior on the hit MTV show, including scenes in which Osbourne was seen mumbling, falling and appearing disoriented.
Last month, Osbourne told a British newspaper he'd been sexually molested as a child and suffered emotional effects from the abuse long into adulthood.
quote:Bij jou staat Monday bij mij stond zondag,
Op dinsdag 9 december 2003 02:09 schreef Vampier het volgende:[..]
Dit klinkt niet echt gezond moet ik zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 09-12-2003 02:18]
Shaking paws with the fucking dog!!
quote:is het echt bull?
Op dinsdag 9 december 2003 02:12 schreef SHE het volgende:
same old..same old
Anders kan ik wel (figuurlijk dan)
Fixxxer ozzy
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 9 december 2003 03:08 schreef Fixxxer het volgende:[..]
is het echt bull?
Anders kan ik wel
(figuurlijk dan)
Fixxxerozzy
De verwondingen waren niet levensbedreigend. Osbourne onderging maandagmiddag in een niet nader genoemd Engels ziekenhuis een operatie aan het gebroken sleutelbeen, omdat dit een groot bloedvat naar een arm afknelde. Ook probeerden de chirurgen volgens de verklaring bloedingen in zijn longen te stelpen.
Osbourne was in Engeland in verband met het uitkomen van de single Changes, een duet met zijn dochter Kelly. Het is nog onduidelijk of het ongeluk gevolgen heeft voor de productie van de realityshow The Osbournes voor MTV. Afgelopen zaterdag meldde de krant Los Angeles Times op zijn website dat Osbourne volgens eigen zeggen 42 pillen per dag aan anti-psychotische medicijnen en kalmeringsmiddelen slikt. Dit zou verklaren waarom Osbourne in de MTV-show dikwijls niet uit zijn woorden kan komen, struikelt en gedesoriėnteerd lijkt. Eerder deze maand vertelde Osbourne aan een Britse krant dat hij als kind seksueel misbruikt is en daar als volwassene nog lange tijd emotionele gevolgen van heeft ondervonden.
[Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press]
quote:Dit is niet iets voor SHO omdat Ozzy naast zijn muziek en serie meer respect verdiend dan Albert Verlinden en of Frans Moelhouwer!!
Op dinsdag 9 december 2003 06:14 schreef schroefje het volgende:
ik vind dit soort wereldnieuws meer iets voor SHO
quote:Het gaat niet om respect; ik vind het ook meer bij SHO passen.
Op dinsdag 9 december 2003 07:08 schreef Vampier het volgende:[..]
Dit is niet iets voor SHO omdat Ozzy naast zijn muziek en serie meer respect verdiend dan Albert Verlinden en of Frans Moelhouwer!!
PS: kijk eens rond in SHO voordat je een dergelijke statement maakt.
quote:Dat spreekt dit bericht tegen:
Op dinsdag 9 december 2003 03:13 schreef Kielef het volgende:[..]
De verwondingen waren niet levensbedreigend.
quote:
Ozzy Osbourne zwaargewond na botsing
De Britse rockster Ozzy Osbourne is zwaargewond geraakt na een botsing in een terreinwagen op zijn landgoed in het Engelse Buckinghamshire.
Spoedoperatie
Hij is inmiddels buiten levensgevaar. Osbourne brak bij de crash zes ribben, een sleutelbeen en een wervel in zijn nek. Er was een spoedoperatie nodig omdat het gebroken sleutelbeen de bloedtoevoer naar zijn armen afsneed.MTV
Ook hebben de artsen een bloeding in een van zijn longen moeten stelpen. Osbourne, bekend om zijn extravagante levensstijl, is wereldberoemd geworden door zijn realityshow op MTV.Ahoy
Het concert van de 55-jarige hardrocker op 17 januari in Ahoy in Rotterdam lijkt nu van de baan. Het concert was al twee keer uitgesteld omdat Osbourne al twee jaar last heeft van een zenuwtrek.
quote:Sorry maar wat ik ben van mening dat dit daadwerkelijk wereldnieuws is. Maargoed zweep maar naar SHO
Op dinsdag 9 december 2003 07:22 schreef static het volgende:[..]
Het gaat niet om respect; ik vind het ook meer bij SHO passen.
PS: kijk eens rond in SHO voordat je een dergelijke statement maakt.
quote:Ik wacht het oordeel van de OOG mods ff af.
Op dinsdag 9 december 2003 07:26 schreef Vampier het volgende:[..]
Sorry maar wat ik ben van mening dat dit daadwerkelijk wereldnieuws is. Maargoed zweep maar naar SHO
quote:It's yours
Op dinsdag 9 december 2003 07:27 schreef static het volgende:Ik wacht het oordeel van de OOG mods ff af.
je zult maar zo'n buurman hebben...
succes kerel, dat je nog lang als een fuckin' zombie mag verder sukkelen
Veel hersens had hij toch niet over.
De enigste woorden die nog uit zijn mond komen zijn scheldwoorden:
Fucking car, fucking house, fucking quad
[Dit bericht is gewijzigd door Klopper op 09-12-2003 14:28]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |