De wens is als volgt.... en het zou geweldig zijn als jullie ook een beetje zouden willen stemmen
---------------------------------------------------------------------------------------------
5 minuten winkelen in een speelgoedwinkel om speelgoed te verzamelen voor kinderen die in een arm weeshuis leven. Alles wat in de winkelwagen zit na de 5 minuten is voor het weeshuis
--------------------------------------------------------------------------------------------
je kunt stemmen via deze link:
http://msn.gamepoint.net/2003/wb/wenslijst.php?wid=1439&cat=hd_nieuwewensen
Dit is de link naar de site:
http://msn.gamepoint.net/2003/wb/index_msn.php?main=archief
[Dit bericht is gewijzigd door Courtney op 08-12-2003 19:39]
quote:Precies!
Op maandag 8 december 2003 19:08 schreef Courtney het volgende:
(minder kans dus dat jullie gaan stemmen)
succ-6 iniedergeval, en zet achteraf even int topic of je iets gewonnen hebt
en mensen stem maar, ze moet nog minstends 800 stemmen voordat ze kan winnen
quote:Das eng!
Op maandag 8 december 2003 19:16 schreef mat_herben het volgende:
iemand had als wens: Jamai ontmoeten
quote:daarom roept ze hulp van fok! in, en als iedereen nou heel even de moeite neemt op die site op te zoeken, en met ctrl+f jessica opzoekt en stemt, is het geen probleem, fok heeft veeeeeeeeel meer dan 801 gebruikers
Op maandag 8 december 2003 19:18 schreef superheist het volgende:
#1 heeft al 801 spellen, dit win je dus nooit
quote:Waarom? Die prijs winnen betekent dat het ook echt daarnaar toe gaat: je mag/kan dat speelgoed niet zelf houden... en ik heb er ook niks aan want ik heb geen kleine kinderen. Ik zou het gewoon echt heel leuk vinden voor die kinderen als ze eens wat leuks krijgen.
Op maandag 8 december 2003 19:08 schreef Retro het volgende:
Ik denk dat we deze dicht doen.
De meeste wensen die daar geplaatst worden zijn meestal juist voor zichzelf of voor een vriend... maar mijn vrienden hebben het niet zo nodig als die kindjes.
quote:Dank je pollewopje
Op maandag 8 december 2003 19:19 schreef Pollewopje het volgende:[..]
daarom roept ze hulp van fok! in, en als iedereen nou heel even de moeite neemt op die site op te zoeken, en met ctrl+f jessica opzoekt en stemt, is het geen probleem, fok heeft veeeeeeeeel meer dan 801 gebruikers
Als ik eenmaal wat stemmen heb, dan valt de wens ook wat meer op en zullen ook andere mensen er hoplijk op stemmen. Daarnaast hebben alle 16 eersten kans om te winnen... want de 16 eersten worden beoordeld door de jurie van MSN
[Dit bericht is gewijzigd door Courtney op 08-12-2003 19:24]
Anne
Tim in ferrari
343
Ik wens dat mijn vriend Tim in een ferrari mag zitten/rijden
is hier dan niet sprake van fraude? Hoeveel vrienden zou die Tim wel niet hebben...
quote:Precies... ik vond het een erg leuk idee..
Op maandag 8 december 2003 19:20 schreef Courtney het volgende:[..]
Waarom? Die prijs winnen betekent dat het ook echt daarnaar toe gaat: je mag/kan dat speelgoed niet zelf houden... en ik heb er ook niks aan want ik heb geen kleine kinderen. Ik zou het gewoon echt heel leuk vinden voor die kinderen als ze eens wat leuks krijgen.
De meeste wensen die daar geplaatst worden zijn meestal juist voor zichzelf of voor een vriend... maar mijn vrienden hebben het niet zo nodig als die kindjes.
http://msn.gamepoint.net/2003/wb/wenslijst.php?wid=1439&cat=hd_nieuwewensen
quote:Dat vraag ik mij ook af ja: misschien kunnen zij in andere computers inbrkn en vanaf daar stemmen ofzo? Maar op en eerlijk manier moet ht misschin ook wel kunnn lukken
Op maandag 8 december 2003 19:22 schreef Spyder het volgende:
Leuk initiatief, maar als je leest[afbeelding]Anne
[afbeelding]Tim in ferrari
[afbeelding]343
[afbeelding]Ik wens dat mijn vriend Tim in een ferrari mag zitten/rijdenis hier dan niet sprake van fraude? Hoeveel vrienden zou die Tim wel niet hebben...
quote:je kan elke dag even stemmen..
Op maandag 8 december 2003 19:26 schreef Courtney het volgende:[..]
Dat vraag ik mij ook af ja: misschien kunnen zij in andere computers inbrkn en vanaf daar stemmen ofzo? Maar op en eerlijk manier moet ht misschin ook wel kunnn lukken
Zo, nou hoef ik tenminste de deur niet meer uit om een oud vrouwtje te helpen met oversteken.
kan je misschien die ene link van dat begin scherm ook weer dr op zetten by de weg, kan je tenminste zien waar het om gaat...
[Dit bericht is gewijzigd door Pollewopje op 08-12-2003 19:38]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |