Sinds mijn zus d'r relatie (die 5,5 jaar duurde) uit is heeft ze internet ontdekt...en daar ben ik allesbehalve blij mee.
Ze chat nu elke avond met een jongen uit Turkije...en dat betekent dus dat ik niet meer op de computer kan.
Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.
Ja, ook wel eens mag wel, maar niet elke avond
Het ergste is dus dat deze computer van m'n ouders is en zij het eigenlijk wel met m'n zus eens zijn
Nog ff en ze ontdekt Fok! Ik moet er toch niet aan denken!
quote:zet fok in je restricted sites..
Op maandag 18 juni 2001 19:45 schreef Fannetje het volgende:
GRMBLSinds mijn zus d'r relatie (die 5,5 jaar duurde) uit is heeft ze internet ontdekt...en daar ben ik allesbehalve blij mee.
Ze chat nu elke avond met een jongen uit Turkije...en dat betekent dus dat ik niet meer op de computer kan.
Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.Ja, ook wel eens mag wel, maar niet elke avond
Het ergste is dus dat deze computer van m'n ouders is en zij het eigenlijk wel met m'n zus eens zijn
Nog ff en ze ontdekt Fok!
Ik moet er toch niet aan denken!
quote:En hoe doe ik dat
Op maandag 18 juni 2001 19:47 schreef glasbak het volgende:[..]
zet fok in je restricted sites..
moe je paswoord invoeren wil je op fok komen
quote:Mwa, ik vind het een beetje onzin om een dure computer te moeten aanschaffen omdat mn zus nou toevallig internet ontdekt heeft. Zij verdient een stuk meer dan ik, ze koopt er zelf maar een
Op maandag 18 juni 2001 19:49 schreef Aernout het volgende:
Waarom koop je er geen pjoeter bij dan? Voor fokken/ chatten kun je toch makkelijk met een oude goedkope tweedehands Pentium I ofzo uit de voeten?
quote:
Op maandag 18 juni 2001 19:49 schreef Anton het volgende:
Nog erger zou zijn: ze heeft fok gisteren ontdekt, en vanavond ziet ze dit topic
Ach, dat zou ik niet eens erg vinden hoor, ze weet toch wel hoe ik erover denk. En ze weet Fok! echt wel te vinden, tot nu toe had ze er alleen geen interesse in. En je zal zien dat dat nu dus verandert
Miertje is blij dat ze nu haar eigen pc heeft!
quote:Ach, kijk een paar leden van de forummaatjes-gang lief aan, is ze zo weer weg geflamed
Op maandag 18 juni 2001 19:53 schreef Fannetje het volgende:
Ach, dat zou ik niet eens erg vinden hoor, ze weet toch wel hoe ik erover denk. En ze weet Fok! echt wel te vinden, tot nu toe had ze er alleen geen interesse in. En je zal zien dat dat nu dus verandert
quote:Ja dit kreeg ik ook altijd naar m'n hoofd geslingerd
Op maandag 18 juni 2001 19:45 schreef Fannetje het volgende:Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.
Alles is best maar van mijn pc blijf je af.
En Fannetje,
Be smart en vertoon je lieve gezichtje eens op tweakers.net, de'r zijn zat tweakers die zo gek zijn om een pc aan je te doneren
Groetjes,
Remi
quote:'t Nadeel is dat die jongen naar Nederland komt
Op maandag 18 juni 2001 21:29 schreef Qarinx het volgende:
hopelijk wordt het wat met die jongen uit turkije.. gaat ze daar wonen en ben jij van het probleem af..
quote:Welnee, die jongen wil juist een verblijfsvergunning voor Nederland
Op maandag 18 juni 2001 21:29 schreef Qarinx het volgende:
hopelijk wordt het wat met die jongen uit turkije.. gaat ze daar wonen en ben jij van het probleem af..
quote:What else is new..
Op maandag 18 juni 2001 21:30 schreef Fannetje het volgende:[..]
't Nadeel is dat die jongen naar Nederland komt
quote:Dat schiet niet echt op zo..
Op maandag 18 juni 2001 19:45 schreef Fannetje het volgende:
GRMBLSinds mijn zus d'r relatie (die 5,5 jaar duurde) uit is heeft ze internet ontdekt...en daar ben ik allesbehalve blij mee.
Als ik erover begin zegt ze dat ik 'm al drie jaar tot m'n beschikking heb gehad, dat ze nu ook wel eens mag.Ja, ook wel eens mag wel, maar niet elke avond
Nog ff en ze ontdekt Fok!
Ik moet er toch niet aan denken!
Maareh... jij mag wel hier komen internetten hoor
quote:Waarom verbaast me dat niet ??
quote:Iets zegt me dat jouw zus enorm teleurgesteld gaat worden.
quote:Mijn zusje wil ook op fok
Op maandag 18 juni 2001 19:53 schreef Fannetje het volgende:Ach, dat zou ik niet eens erg vinden hoor, ze weet toch wel hoe ik erover denk. En ze weet Fok! echt wel te vinden, tot nu toe had ze er alleen geen interesse in. En je zal zien dat dat nu dus verandert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |