abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15253640

Buffy s7 final episodes op BBC2: dinsdag, woensdag, en donderdag om 19:45.

dinsdag 9 december 2003 @ 00:08:30 #2
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_15264918
*Terugvindpostdoet*
Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
pi_15293858
Volgens mij is Buffy hier lang niet zo populair als Angel of wel?

Maar goed....
Dat telefoontje van Fred was wel grappig gister.
Andrew: Uh, Willow...call for you from LA, Somebody named Fred. The guy sounds kind of effeminate.

Dat telefoontje van Angelus naar Dawn om te vragen of Buffy ook thuis is hebben ze dus niet meer verwerkt.

pi_15293866
Buffy lang niet zo populair als Angel? Volgens mij wel. Ik heb het idee dat Buffy nog steeds populairder is.

Ik heb heel seizoen 7 al gezien en was zeer de moeite waard.

Zou er nog een 8 komen???

pi_15301866
quote:
Op woensdag 10 december 2003 07:53 schreef ToBe het volgende:
Zou er nog een 8 komen???
nope, ze zijn er mee genokt
maar season 7 vond ik ook TOP

vergeet meestal te kijken op BBC
denk dat ik m'n wekker maar moet zetten

Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_15304586
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:12 schreef Clerick het volgende:
Over vier uur is er weer een aflevering.
I intend to live forever, or die trying.
  woensdag 10 december 2003 @ 20:38:48 #7
22605 Tragedy
When the feelin's gone
pi_15313018
Ik heb een paar afleveringen gemist, en dat vraakte zich wel zeg!
Ik snapte er lang niet alles van.
De grote badguy is dit keer een priester? Ik zet het nu in mijn agenda, vergeet het nu telkens...

Maar desalniettemin hoop ik nog actie te zien tussen Faith ( ) en Spike ( ). Dat lijkt me wel een hitsig stelletje opleveren.

pi_15313275
quote:
Op woensdag 10 december 2003 14:12 schreef Clerick het volgende:

[..]

nope, ze zijn er mee genokt
maar season 7 vond ik ook TOP

denk dat ik m'n wekker maar moet zetten

Ik ben het ook weer vergeten .
pi_15315304
Dat was een erg korte aflevering.
Caleb, die priester, deed vandaag voor het eerst mee. En verder zijn zo ongeveer alle bloederige scenes en scenes waar potentials de nek werden omgedraaid eruit geknipt. Ik gok dat er nog 35 minuten Buffy over was toen de man met de schaar klaar was met zijn werk.
I intend to live forever, or die trying.
pi_15316979
Het lijkt mischien minder populair, maar Angel wordt op een Nederlandse zender uitgezonden. Buffy voorlopig op BBC2, dit zullen veel minder kijkers weten aangezien er hier geen reclame voor is, en niet iedereen kan zo goed engels dat hij het kan volgen zonder ondertiteling.
  woensdag 10 december 2003 @ 22:49:16 #12
69609 DePeer
pi_15317093
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:45 schreef wayeax het volgende:
Het lijkt mischien minder populair, maar Angel wordt op een Nederlandse zender uitgezonden. Buffy voorlopig op BBC2, dit zullen veel minder kijkers weten aangezien er hier geen reclame voor is, en niet iedereen kan zo goed engels dat hij het kan volgen zonder ondertiteling.
Teletekst: 888
pi_15322410
Aangezien er geen reclame is kijk ik juist liever naar de BBC.
Maar ja ik weet wat je bedoelt, wat kameraden van me kijken wel naar dat half uurtje Top Gear op Veronica (met reclame) terwijl ze niet willen kijken naar dat volledige uur zonder reclame op BBC.

Maar Faith

donderdag 11 december 2003 @ 19:19:46 #14
69609 DePeer
pi_15337183
Opletten: over een klein half uurtje begint het weer
  donderdag 11 december 2003 @ 20:32:55 #15
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_15339374
Godver, wat een kut einde, ik vind het altijd heel erg als iedereen met zijn allen op Buffy gaat afgeven, word ik gewoon boos om
En die Potentials moeten helemaal hun bek houden, zij zitten er maar een paar afleveringen in en willen Buffy al lynchen.
Deed me trouwens denken aan die aflevering in seizoen 2 waarin Buffy terugkwam en iedereen haar slecht behandelde op haar feest nadat ze weer weg wilde gaan.

Wel vet dat Nerf Herder erin zat !

pi_15340120
Die priester is wel een coole gast, met z'n enorm country-accent
Wat mij, en ik denk dat ik daar alleen in sta, opviel was toen Caleb over Buffy's tranen ging zeiken "Ain't that just like a woman?" dat was een duidelijk verwijzing naar Bob Dylan's 'Just like a woman' met als refrein:
quote:
Ah, you fake just like a woman, yes, you do
You make love just like a woman, yes, you do
Then you ache just like a woman
But you break just like a little girl.
Leuke toevoeging dus van dat 'gelijk huilen, just like a woman'

Ik snap trouwens de casting niet met die enorm irritante meid die 1 van die wannabe-slayers is, lomp gezegd: De lelijke. Waarom zit die er in godsnaam in, elke keer als ze iets zegt denk ik 'aarrgghh, shut up!'. Maarja, dat zal wel door mij komen.

Dit was overigens m'n eerste buffy sinds de final van S7 die ik van internet plukte, deze had ik dus al een keer gezien. Maar het blijft een topserie.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  donderdag 11 december 2003 @ 21:06:49 #17
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_15340377
Ik vond Spike en Andrew trouwens ook vet
quote:
Don't tell anybody about this conversation or I'll bite you.
Over de Onion Rings
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:00:07 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_15351280
Ik volg Buffy (S7) ook op BBC 2 sinds 't begin. Eigenlijk heb ik dit laatste seizoen al gezien met ToBe, maar het blijft leuk om nog eens te zien.
We willen graag de DVD's van alle series

Ook in heb ontdekt dat de 'bloederige' scènes óf eruit geknipt zijn óf gecensureerd zijn.
Eerst al toen ze (the first) Spike's bloed nodig hadden om die zegel te openen: in de originele scène zie je dat ze Spike met een mes oid bewerken. Maar in de aflevering op BBC2 hebben ze dat er vakkundig uitgehaald.

Hetzelfde geldt voor Caleb die zijn vinger in 't oog van Xander drukt. Ook dat zie je niet.

Eigenlijk ben ik er niet bij mee dat ze sommige scènes aanpassen. Die serie is zoals ie is, en men kan verwachten dat het er soms wat geweldadiger aantoe gaat. Maar om het er nu uit te knippen, vind ik best minnetjes.

(Un)masking for the greater good.
pi_15495874
En nog maar één aflevering te gaan.
Buffy en Angel
  woensdag 17 december 2003 @ 22:16:56 #20
69609 DePeer
pi_15496330
Surprise!

Gaat nog heel wat gebeuren in 1 aflevering zo te zien

pi_15498854
Ben benieuwd of Andrew nog een beslissende rol gaat spelen, zoveel heeft hij nog niet gedaan in de laatste afleveringen

spoiler:

In Angel komt hij tenminste 1 keer weer terug..
Angel S5 spoiler

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 18-12-2003 20:30]

pi_15509521
quote:
Gellar krijgt hoofdrol in horror

UTRECHT - 18/12/03 Sarah Michelle Gellar, die recentelijk schitterde in Scooby Doo, zal in haar volgende film een heel wat angstaanjagender rol op zich nemen. Ze gaat namelijk de hoofdrol spelen in de horrorfilm The Grudge.

The Grudge is een Engelstalige verfilming van de Japanse griezelfilm Ju-On. De titel refereert aan een vloek. Degenen die de vloek over zich krijgen sterven, terwijl een nieuwe wordt geboren en de vloek verspreidt zich als een virus van slachtoffer tot slachtoffer. De opnamen zullen in januari in Tokio van start gaan.

Gellar werd wereldwijd bekend door haar rol in de vampierserie Buffy the Vampire Slayer. Op het witte doek was ze onder meer te zien in Cruel Intentions, Scream 2 en Scooby Doo. Ze zal ook in het vervolg van die laatste film te zien zijn.

Scooby Doo was echt helemaal ruk .

The Grudge lijkt me wel een film die wel goed kan uitpakken .

pi_15517911
Ahhh nog 1 aflevering!! Echt zo jammer want het is echt een goede serie....kijk het al sinds het begin....

Buffy en Angel gister.... eindelijk weer even saampjes!!

pi_15520713
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:21 schreef DJKoster het volgende:
Ben benieuwd of Andrew nog een beslissende rol gaat spelen, zoveel heeft hij nog niet gedaan in de laatste afleveringen

spoiler:

In Angel komt hij tenminste 1 keer weer terug..

Zet er aub volgende keer ff bij dat de spoiler Angel seizoen 5 betreft

Ik dacht van oh ik heb buffy toch al helemaal gezien dus spoiler zal wel over laatste aflevering gaan dus die kan ik wel lezen..

pi_15521842
En ja hoor, het is moment is daar, de laatste aflevering .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')