Kom wel met redelijke argumenten, en niet van ik heb [provider] en vind ik k*t of iets dergelijks.
Natuurlijk zijn de en
ikoontjes hiervoor te gebruiken.
Ik zal als topic starter beginnen:
Ik heb zelf XS4ALL ADSL, 2mbit, binnenkort verdubbeld.
Een enorme vanwege de keuze van hostnaam.xs4all.nl, goede snelheid, snelle helpdesk, duidelijke self service pagina op https://service.xs4all.nl/ en niet moeilijk doen.
Kortom: toppie!
[Dit bericht is gewijzigd door QuietGuy op 08-12-2003 18:39]
quote:Zeg, doe mij zo'n verbinding.
Op maandag 8 december 2003 18:36 schreef QuietGuy het volgende:
2048mbit,
Dikke dus wmb
quote:geëdit
Op maandag 8 december 2003 18:38 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zeg, doe mij zo'n verbinding.
+:
* Goede service
* Snelle aansluiting van DSL
* Gratis helpdesk
* FUP heeeel ruim
* Goede ping tijden
* Goede service pagina's
* Niet scheutig met meldingen via website en finger
* Betrouwbaar
* Goedkoop voor geleverde diensten/snelheid
-:
* Nieuwsserver uitbesteed aan SuperNews met max. 3 connecties
Misschien een dom vraagje maar als ik adsl zou nemen en dan een bepaald bedrag per maand.. Moet je daarbij ook nog tel. tikken betalen?
quote:Nee dat hoef je niet.
Op maandag 8 december 2003 18:46 schreef Kreeltje het volgende:
Misschien een dom vraagje maar als ik adsl zou nemen en dan een bepaald bedrag per maand.. Moet je daarbij ook nog tel. tikken betalen?
[Dit bericht is gewijzigd door BladE-l----- op 08-12-2003 18:51]
quote:Nop.
Op maandag 8 december 2003 18:46 schreef Kreeltje het volgende:
Kabel via multikabel 1024/128 met ¤46 per maand is dit best duur maar weinig problemen..Misschien een dom vraagje maar als ik adsl zou nemen en dan een bepaald bedrag per maand.. Moet je daarbij ook nog tel. tikken betalen?
Zeer okay, maar als ze niet meegaan met snelheidsverhogingen wordt het
. Dan is mijn snelheid nog minder dan een KPN family pakket
Relaxde verbinding , upload mag wel wat hoger (nu 128kbit/sec)
Download is super (zo ron de 1,5Mbit/sec)...
Helpdesk (als ik ze al spreek), is sterk verbeterd...
Soms downtime, maar de laatste 6 maanden nix geen problemen gehad (niet wat me bijstaat iig)...
Ow en ik vergeet bijna de nieuwsserver af te kraken want die is echt kut, daarvoor heb ik ook een inbel accountje bij xs4all
Een Zeven Dus!
[Dit bericht is gewijzigd door StefanFM op 08-12-2003 19:02]
quote:
Op maandag 8 december 2003 18:39 schreef vosss het volgende:
Ik heb wanadoo ADSL-basic lite, download van 1024 [b[386[/b] , binnenkort naar 2048word ook verhoogt weet alleen niet waarin
Upload is alleen wat mager, maar hey, ik upload alleen af en toe eens een plaatje voor op fok ofzo.
Heb het nu sinds mei afgelopen jaar en pas 1 keer een storing gehad, was binnen 1 uur opgelost. geen storing gehadDikke [afbeelding] dus wmb
De service is stabiel en dus goed.
Minder is het feit dat de upload van wanadoo basic ook naar 128 kbps gaat. En de helpdesk en service bij storingen is zo slecht dat ik het zeker niet nog een keer neem.
quote:Jaja. Ze hebben de garantiesnelheid naar beneden bijgeschroefd (is nu 2 mbit) en de upload wordt volgens de helpdesk voorlopig níet verhoogd.
Op maandag 8 december 2003 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
@homegeen gezeik, goede verbinding, goede snelheden, goede prijs en binnenkort nog sneller ook
+ traffic limit solid 100 gig ; alle verkapte fups.. ruck! dit is veel beter
- Verbinding volgens het NAT protocol ; dus low-id op emule , ftp lekker moeilijk en icecast werkt niet
- Okee , de snelheidsupgrade naar 1mbit up komt er maar de prijs gaat echter slechts naar 79 euro toe.
Dat is 2 tientjes minder maar ik scoor bij speedXS een 16mbit/2mbit pijp voor 99 ( wat ik nu dus dok ) .
Zeker gezien de concurrentie zou de prijs echt lager kunnen/moeten..
-punkten Bár slechte helpdesk, ze laten je zo in de reg edit kloten totdat je pc opeens gedag zegt, vervolgens hangen ze op voordat de scheldkanonade komt.
Download snelheid is maar 16kb
Nogal hakkelende snelheid
Maaaaar er komt verbetering aan
8.5 a 9
Ben dik tevreden. snelheid vrijwel altijd top.super helpdesk, zowel mail als telefoon. idd wat prijzig t.o.v. concurrenten als demon, maar dat heb ik er graag voor over..overigens is de in de post hierboven genoemde provider(16mbit/2mbit) niet echt een concurrent te noemen...lees de nieuwsgroepen er maar eens op na.......
quote:Welke provider?
Op maandag 8 december 2003 19:47 schreef Renesite het volgende:
Een 6je...
+punkten [..]
-punkten [..]
helpdesk is slecht
snelheid is wel oke
prijs is te hoog, helemaal ivm adsl lite wat na 15jan. sneller en veel goedkoper is
wel goede stabielle verbinding, werkt altijd, al was 2 maanden geleden na update van wijkcentrale m'n verbinding weg omdat ze "vergeten" waren mij aan te sluiten. Service is ver te zoeken en heeft bijna 3 weken geduurd voordat ik weer aangesloten was waarna ze de belofte hebben gedaan de abonnementskosten niet door te berekenen van die 3 weken wat ze echter wel gedaan hebben. Service desk kan gebeld worden als ik het er niet mee eens ben (duur voordat iemand aan de lijn krijgt is ongeveer 20min. Het is echter wel een leuke 0900 lijn
)
Ohja ga abo opzeggen en over op Demon/Xs4all adsl
prijs is okè, rekening kan ik on-line zien, ik krijg keurig een mailtje als het bedrag wordt afgeschreven van m`n rekening, goeie site http://www.hetnet.nl met veel info, vanaf eind volgende maand deze snelheden: 1024/320 Kbit/s
prima helpdesk, ik ben echt tevreden!
weer eens wat anders dan die chello troep die ik eerst had
quote:@home, vast!
Op maandag 8 december 2003 19:52 schreef QuietGuy het volgende:[..]
Welke provider?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |