I bought a spray paint and put it inside the car, but it somehow got caught under the seat. I didn't know so when I adjust the seat it punched a hole on the can and the paint blew out like a jet engine.......
And I was even stupid enough to take out the can while it was blowing.... so paint is practically everywhere.......
quote:Neee joh is een sportcoupe
Op maandag 8 december 2003 14:42 schreef Oosthoek het volgende:
Is dat een CL?
quote:I bought a spray paint and put it inside the car, but it somehow got caught under the seat. I didn't know so when I adjust the seat it punched a hole on the can and the paint blew out like a jet engine.......
Op maandag 8 december 2003 14:56 schreef samanio het volgende:Zo man verdient het niet om mercedes te rijden
C klasse sportcoupe Aiii... Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt :S
zwaar origineel zo
heeft niemand
Of je belt even tellsell en besteld Quick and Bright! (DE ultieme test!)
Je gaat me niet vertellen dat iemand met een dikke mercedes zijn auto niet all risk / casco plus verzekerd heeft.
Afbranden, nieuwe claimen
quote:Had al gezien dat 't geen cl was ja
Op maandag 8 december 2003 14:55 schreef RedArrow68 het volgende:
Neee joh is een sportcoupe
quote:Ja en geïnspireerd door Herman Brood
Op maandag 8 december 2003 14:35 schreef ShaoliN het volgende:
Best artistiek.
quote:Mercedes kan geen stoelen maken
Op maandag 8 december 2003 17:14 schreef WickedGame het volgende:
Hmm heel artistiekmaar wat ik me nou afvraag, het is een sport coupe, die hebben een sport interieur. Maar vind die stoelen alles behalve sportief. Eerder nogal standaard stoeltjes.
quote:Een klant met een E-klasse moest laatst een leen auto hebben, maar bij de Personen wagen kant waren ze allemaal weg, dus kreeg die kerel een sprinter met de goedkoopste stoelen mee, zegt ie bij terugkomst 'Heb nog nooit in een MB gezeten met zulke goede stoelen'
Op maandag 8 december 2003 17:20 schreef RedArrow68 het volgende:[..]
Mercedes kan geen stoelen maken
Behalve (en dat zeg ik niet omdat ik er een heb
) in een G. Hoor van meer kanten dat de G de enige Mercedes is met goede stoelen. En dan wel het oude type G (1990 tot 2000), want die nieuwe hebben ook van die vlakke stoelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |