Het is nog geen Valentijnsdag, maar toch zit er liefde in de lucht.... Luister vanavond hoe het zit!
Ook hoor je Bleuzz en Golfer. Zij komen samen live in de studio langs. Bluezz gaat voor ons een aantal jingles inspreken. Dus wil je ook horen of ze 'SunChaser' uit haar mond kan krijgen? Luister dan vanavond! Daarnaast hebben we boebiedoe aan de lijn. Hij is een fenomeen op FOK! En nu met hem ook zijn vriendin Fauve. Vorige week hoorden (en zagen!) we al veel over haar, dus tijd om deze inwoner van Arnhem eens wat vragen te stellen. Is het dan een forumavond? Niet helemaal. Aan de lijn is ook Mini_rulez. Zowel op het forum te vinden als op de Frontpage. Maar officieel zit ze in de FP-crew. Op meets is ze altijd wat verlegen, of ze dat vanavond ook is hoor je natuurlijk live!
Meer over het forum hoor je uiteraard weer van Knut. Hij neemt de afgelopen week op het forum op geheel eigen manier met je door. Zelf zit hij nu ook in de crew, dus niks blijft meer geheim voor hem! En we gaan ook weer roddelen. Yvonne had vorige week een sappig begin, en ook vandaag zal ze weer de Albert Verlinde van FOK! Radio zijn. Natuurlijk hoor je ook weer de column 'Sunchaser gaat offtopic' die, zoals de titel al doet vermoeden, door SunChaser zal worden voorgedragen. Hij geeft zijn visie op de week die geweest is.
En we draaien veel muziek. En wel de muziek die door jullie zelf is uitgezocht via dit topic op het forum. Maar ook via de mail, radio@fok.nl, kun je plaatjes aanvragen. De aangevraagde plaatjes waarbij een leuke motivatie gegeven is, hebben voorrang.
Hoe kan ik luisteren?
FOK! Radio is te horen op ActiveRadio. Dit station draait nu op proef en begint op 1 januari defintief met uitzenden. Maar speciaal voor FOK! Radio gaan ze op maandagavond vanaf 19:00 uur op volle kracht uitzenden.
Om te luisteren moet je Winamp, Real Player of Windows Media Player hebben. Het beste kun je luisteren via Winamp. Dit kun je gratis downloaden. Heb je al Winamp? Download dan ook de plug-in 'mp3 pro'. Met deze plugin hoor je de uitzendingen in top kwaliteit!
Hieronder vind je de directe luisterlinks:
Winamp
Windows Media Player
Real Player
Lukt het luisteren met Winamp niet meteen? Klik dan op een van deze servers:
Stream 1 (96 kbps, hoge kwaliteit)
Stream 2 (96 kbps, hoge kwaliteit)
Stream 3 (64 kbps, middel kwaliteit)
Stream 4 (24 kbps, lage kwaliteit)
Met dank aan netMastering.nl
Kom je niet op een van deze servers? Dan zitten deze helaas vol. Toch kun je de uitzending nog horen want deze komt achteraf op de Frontpage te staan.
Reageren?
Wil je reageren op de uitzending? Dan kan dat via een speciaal topic op het forum. Je kunt ook radio@fok.nl toevoegen aan je MSN of naar hetzelfde adres een mail sturen. Oude uitzendingen terug luisteren kan via deze pagina! Daarnaast hebben we ook een irc kanaal: #fokradio!
Veel luisterplezier!
FOK! Radio heeft overigens ook een eigen pagina! Deze kun je hier vinden!
[Dit bericht is gewijzigd door Nolius op 08-12-2003 15:43]
Ik heb trouwens nog een leuk idee voor een dating-programma op fok!radio: vraag BHFH, voor iig advies hoe het niet moet Als guest star, ikzelf natuurlijk. (VooR meer advies over je je het niet aan moet pakken...)
Ben benieuwd wat het wordt vanavond. Om ook in de categorie aandahct te vallen: Laat mijn naam ook ff vallen in de uitzending.
Zal overgens ergens vanaf 11 uur gaan luisteren
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 08-12-2003 13:34]
Ik heb er zin in, twee uurtjes FOK!Radio, ik kijk maandagavond als het is afgelopen alweer uit naar de volgende uitzending
En dat doe ik niet vaak, jullie zijn een succes
quote:welk misselijkmakend nummer ga je dit keer aanvragen?
Op maandag 8 december 2003 16:45 schreef RoelerMF het volgende:
Ik ga er vanavond weer helemaal klaar voor zitten!Ik heb er zin in, twee uurtjes FOK!Radio, ik kijk maandagavond als het is afgelopen alweer uit naar de volgende uitzending
En dat doe ik niet vaak, jullie zijn een succes
quote:Geen smartlap hoor deze keer
Op maandag 8 december 2003 16:47 schreef BobRooney het volgende:[..]
welk misselijkmakend nummer ga je dit keer aanvragen?
quote:8 uur!
Op maandag 8 december 2003 16:54 schreef tong80 het volgende:
Hoelaat begint het eigenlijk. zeven uur ?
Maar het gezelligst is een uurtje voor uitzending, zowel op IRC als op ActiveRadio
Daarna word IRC eigenlijk veel te druk om het gezellig bij te houden
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:52 schreef Nolius het volgende:
Hoorde net dat Bluezz misschien ziek is....
Succes!!
vergeet mijn aanvraagje niet
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 08-12-2003 17:05]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |