abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2003 @ 09:23:10 #226
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_15660664
quote:
Op woensdag 24 december 2003 08:46 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Tsja ik zie die Kuyt zich toch een slag in de rondte werken en voor een nr10 doet Buffel ook verbazend veel.
Omdat het niet loopt in het veld is het niet zo dat die gasten er niks aan doen. Misschien doen ze juist wel teveel waardoor het helemaal in onbalans raakt.
Ik hoor trouwens niemand over Lodewijks maar die gast vind ik toch ook niet beter leiding geven aan zijn achterhoede dan Zoetebier. Ik vind het in iedergeval geen verbetering en Lodewijks heeft tegen ajax de wedstrijd weggegeven.

Lodewijks straalt iig meer rust uit dan Zoetebier.
The Most Incredible, Baby
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2003 @ 14:46:49 #227
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_15669120
Feyenoord 4 life
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  zondag 28 december 2003 @ 16:07:25 #228
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_15767092
"Scouts Arsenal volgen Van Persie"
In de Britse media komt de geruchtenstroom goed op gang nu de transferperiode er weer aankomt. Het doorgaans betrouwbare The Gardian komt met een overzicht van het nieuws en de geruchten rondom de diverse Britse clubs. Volgens de krant volgen scouts van Arsenal Feyenoord's Robin van Persie. Hij is niet de enige want er worden diverse andere namen genoemd o.a. Squillaci, Abidal, Klose, Mexes, Verpakovskis en Reyes.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_15767167
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:07 schreef Vikingo het volgende:
"Scouts Arsenal volgen Van Persie"
In de Britse media komt de geruchtenstroom goed op gang nu de transferperiode er weer aankomt. Het doorgaans betrouwbare The Gardian komt met een overzicht van het nieuws en de geruchten rondom de diverse Britse clubs. Volgens de krant volgen scouts van Arsenal Feyenoord's Robin van Persie. Hij is niet de enige want er worden diverse andere namen genoemd o.a. Squillaci, Abidal, Klose, Mexes, Verpakovskis en Reyes.
God verhoede het...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_15773891
ik wil theo jansen hebben.

dat nou iemand die z'n tegenstander kapot schopt als het moet, een beetje body heeft, een over-mijn-lijk mentaliteit en een mooie trap.

maar ja, dat roep ik al jaren dat tie moet komen.

theo jansen getraind door van hanegem, volgens mij is dat een mooie combi.

over vites gesproken, zijn er mensen die kaarten moeten hebben voor vites - feyenoord 8 feb? wil het graag ff weten ivm regelen van scc's.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  zondag 28 december 2003 @ 20:08:56 #231
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15774355
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:54 schreef mister_popcorn het volgende:

dat nou iemand die z'n tegenstander kapot schopt als het moet, een beetje body heeft, een over-mijn-lijk mentaliteit en een mooie trap.

over vites gesproken, zijn er mensen die kaarten moeten hebben voor vites - feyenoord 8 feb? wil het graag ff weten ivm regelen van scc's.

Denk niet dat Theo Janssen ooit nog op het niveau komt waar hij op zat een paar jaar geleden.

Kaarten hebben voor 8 feb. Zeker wel...zoveel mogelijk, genoeg afgiftepunten in mijn kennissenkring.

A.M.A.B
  zondag 28 december 2003 @ 22:17:22 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15778658
quote:
Op zondag 28 december 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

God verhoede het...

Je kun topgelucht ademhalen. Die gaat naar Dynamo Kiev
pi_15796902
quote:
Op zondag 28 december 2003 19:54 schreef mister_popcorn het volgende:

Ja man, kunnen dikke Theo en El Persoui samen gaan zuipen in de Baja en heeeeeeeeeele domme en irritante interviews gaan geven

Ik zou gaarne enkele kaartjes ontvangen, misschien krijg je wel een biertje van me in de pub

pi_15803515
quote:
Op maandag 29 december 2003 15:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ja man, kunnen dikke Theo en El Persoui samen gaan zuipen in de Baja en heeeeeeeeeele domme en irritante interviews gaan geven

Ik zou gaarne enkele kaartjes ontvangen, misschien krijg je wel een biertje van me in de pub

haha dat zou echt mooi zijn
en onze kaartjes zijn al zo goed als geregeld.

en cart, ik zal 's kieken hoeveel ik er nog bij elkaar kan schrapen. Ligt er net maar een beetje aan hoe goed iedereen meewerkt.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 29 december 2003 @ 20:19:50 #235
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15805334
quote:
Op maandag 29 december 2003 19:17 schreef mister_popcorn het volgende:en cart, ik zal 's kieken hoeveel ik er nog bij elkaar kan schrapen. Ligt er net maar een beetje aan hoe goed iedereen meewerkt.
Ja, is goed joh. Ken nog wel wat mensen daar in de omgeving van Arnhem, dus echt een probleem moet het niet worden. Maar alles is welkom, zullen genoeg mensen zijn die willen...
A.M.A.B
  Moderator maandag 29 december 2003 @ 23:13:45 #236
42184 crew  DaMart
pi_15810567
Van feyenoord.nl:
quote:
ROB BAAN EN FEYENOORD UIT ELKAAR

Technisch directeur Rob Baan en het bestuur van Feyenoord hebben in onderling overleg besloten met onmiddellijke ingang uit elkaar te gaan. We onderhandelen nu met Jan Reker als zijn vertegenwoordiger over de voorwaarden waaronder we dat zullen doen, aldus voorzitter Jorien van den Herik. De reden van het afscheid is onder meer dat we van inzicht verschillen over het gevoerde voetbaltechnische beleid en hierin voor de toekomst te weinig vertrouwen binnen de organisatie aanwezig is.
Trainer Bert van Marwijk maakt het seizoen af, maar heeft Feyenoord wel verzocht de optie voor een vijfde jaar niet te lichten. Ik blijf maximaal gemotiveerd om dit elftal zo hoog mogelijk te laten eindigen. Ik ken als geen ander de prestatienorm van Feyenoord, aldus de Feyenoord-trainer, die aan het einde van het seizoen de langs zittende trainer bij Feyenoord is sinds de start van het betaalde voetbal. En daarna ga ik elders een nieuwe uitdaging aan.

Voorzitter Van den Herik sprak met Rob Baan in tegenwoordigheid van zijn mede-bestuurslid mr. Willem Scholten en met trainer Bert van Marwijk in aanwezigheid van manager Jan D. Swart. Feyenoord hoopt binnen afzienbare tijd een nieuwe technisch manager aan te trekken en voor het nieuwe seizoen 2004-2005 een vervanger voor Van Marwijk te benoemen. De gesprekken met kandidaten zullen zo spoedig mogelijk beginnen.
Baan weg, dat is best positief volgens mij. Het aankoopbeleid deugde (vooral dit seizoen) van geen kant. Nu maar hopen dat zijn opvolger dit beter doet.

Dat van Marwijk nog tot het einde van het seizoen blijft is minder, maar misschien wel het beste, omdat het de rust binnen het elftal op korte termijn in ieder geval niet nog erger verstoort.

Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_15810625
Wow, toch verrassend dat het nu komt.

Terecht is het natuurlijk wel.

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 29 december 2003 @ 23:36:13 #238
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_15811152
Toch best onverwachts idd, had eerder v. Marwijks vertrek verwacht. Maar zeer positief voor Feyenoord dit. .
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:46:00 #239
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_15812869
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:36 schreef Viper-X het volgende:
Toch best onverwachts idd, had eerder v. Marwijks vertrek verwacht. Maar zeer positief voor Feyenoord dit. .
Hoezo?

Gaan ze nu beter voetballen?

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_15817036
Zeer goed nieuws, jammer dat Bert dan blijft zitten en zodoende het record van Happel pakt. Maar goed, deze zet is al een stap in de goede richting..
"..and in my brain it's going wrong.."
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 10:13:19 #241
42184 crew  DaMart
pi_15818025
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:46 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Hoezo?

Gaan ze nu beter voetballen?

J.

Nee, maar het technisch beleid, en dan met name de aan- en verkoop van spelers is nou niet bepaald erg hoogstaand geweest. En daarvoor was Baan verantwoordelijk. Nu Baan weg gaat betekent dat dat de weg vrij is voor een nieuwe persoon die wel weet hoe hij een goed aan- en verkoopbeleid moet neerzetten.

Zijn er eigenlijk al kandidaten bekend ?

dinsdag 30 december 2003 @ 10:32:17 #242
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15818398
Een nog betere vraag, wie denken jullie dat er geschikt zal zijn voor de positie van technisch directeur?
A.M.A.B
pi_15818660
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 10:32 schreef Cart_man het volgende:
Een nog betere vraag, wie denken jullie dat er geschikt zal zijn voor de positie van technisch directeur?
Ik ben van mening dat feijenoord meer oudspelers bij de club moet betrekken. Arie doet dat steeds meer bij Ajax en qua sfeer en dergelijke werpt dat zeker zijn vruchten af. Iets wat bij Feijenoord nu een issue is volgens mij.

Zal je zien dat nu iedereen op de proppen komt met Wim Jansen....
Zelf denk ik meer aan Arnold Scholten. Heeft al ervaring in een dergelijke functie en heeft niet de behoefte om zich met trainerszaken te bemoeien.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_15819720
Inderdaad eerste ingeving is Jansen, maar dat hij komt acht ik niet waarschijnlijk..

Andere opvolgers, zou het eerlijk gezegd niet 1,2,3 weten voor deze positie. Dat het in iedere geval maar een man wordt die de club weer haar indentiteit terug geeft door gericht aankopen te doen, die ook bij de club passen.

pi_15819893
Op de Ajaxsite staan nu allerlei stukjes over oudspelers die een functie vervullen bij Ajax. Sonny Silooy, Keizer, Muhren etc.
Ajax haalt steeds meer oud-ajacieden terug naar de club en ik vind dat ze daardoor meer warmte en clubgevoel uitstraalt.
Eigenlijk datgene wat ze nu heel erg missen in De Kuip.
Bij Ajax kan je zo 20, 25 oudspelers opnoemen die een toegevoegde waarde zouden kunnen betekenen voor de club. Dit kan ik niet bij Feijenoord, maar goed dat heeft ook met mijn interesse te maken.
Zelf had ik nog zoiets als Scholten als td, maar eigenlijk heeft hij minder met feijenoord dan met ajax of fc den bosch en is geen echte clubman in die zin.
Welke oudspeler zou nou door feijenoord teruggehaalt moeten worden?
of is Houtman als speaker meer dan voldoende met Been en Metgod op de bank?
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 11:45:59 #246
42184 crew  DaMart
pi_15820269
Volgens mij zit er op de bank bij Oranje nog wel een echte Feyenoord-clubman: Willem van Hanegem. Persoonlijk denk ik dat hij de rol van TD bij Feyenoord best kan vervullen. En anders zat ik inderdaad ook aan Jansen te denken. Verder zou ik zo 1-2-3 niet iemand weten...
pi_15820580
Tjah bij Feyenoord, hadden ze ook een clubman binnen gehaald, Sjaak Troost, maar die heeft z'n ziel verkocht aan de commercie..

Voor de rest zou ik heel graag Kiprich en van Hanegem weer bij de Kuip willen zien (dit is wel een open deur intrappen...). De clubliefde staalt er bij die mensen af, ze beginnen gewoon te glimmen als ze over de club praten.
Maar ik denk dat beide niet geschikt zijn als TD.

pi_15820694
Kiprich wel als trainer bij de jeugd of specifieke spitsentraining.
Van Hanegem als td lijkt me niet zo verstandig....
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:01:44 #249
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15820708
Baan weg, dat is zeer positief te noemen.

Wie ze moeten halen nu als TD; geen idee!

Ik verwacht overigens z.s.m. een bericht over wij volgend jaar hoofdtrainer wordt.

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 30 december 2003 @ 12:02:45 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15820733
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 12:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Baan weg, dat is zeer positief te noemen.

Wie ze moeten halen nu als TD; geen idee!

Ik verwacht overigens z.s.m. een bericht over wij volgend jaar hoofdtrainer wordt.

Denk dat je daar nog wel een maand of zes op moet wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')