DIT zal het eiland tot zinken brengen! mijn B E H A !(Borend Echt Huge Apparaat) (tm)
Het zal gaten boren in het eiland totdat het volledig ondermijnd is en in elkaar zakt! geniaal al zeg ik het zelf
De noodstop heb ik er nog niet afgesloopt sinds de levering door ACME maargoed, de beveiliging daarvan onschadelijk maken lukt ze toch nooit!
Even de beveiliging instellen....
De vraag...
Wat mag je doden zonder dat ook maar IEMAND het erg vind en zonder dat je de wet overtreedt?"
de oplossing:
* UberPhreak fluistert iets
HEHEHE kommaarop eilanders! wedden dat het jullie niet lukt om het eiland te redden?
* UberPhreak rent hard evil lachend weg de eilanders in paniek achterlatend
Welke held zal het eiland kunnen redden door het raadsel op te lossen??
Heej meneer met die boor! ook een biertje??
ehmm... het is toch geen drijvend eiland, dus zinken zal niet lukken hoor meneer!!
maarre, kapot boren is niet zo aardig! Maarja magneet zal nog wel ergens een klomp hebben liggen.
* Preliator neemt nog een slokje dwergenbier en rijkt UberPhreak ook een kroes aan
Je mag Airraid doden, zonder dat daar iets tegenover staat.
Ow, dat werkt niet?
Dan ga ik voor De Tijd. Je mag de tijd doden, daar is niks verkeerds aan.
En hier heb je een schep, je mag die kuilen mooi zelf dichtgooien. En denk maar niet dat je er onderuit komt, want mijn draak houd een oogje in het zuil. Werken zul je!
quote:NEEEEEE MIJN WERK ALLEMAAL VOOR NIETS
Op zondag 7 december 2003 22:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
Maar meneer, dat is toch makkelijk?Je mag Airraid doden, zonder dat daar iets tegenover staat.
Ow, dat werkt niet?
Dan ga ik voor De Tijd. Je mag de tijd doden, daar is niks verkeerds aan.
En hier heb je een schep, je mag die kuilen mooi zelf dichtgooien. En denk maar niet dat je er onderuit komt, want mijn draak houd een oogje in het zuil. Werken zul je!
Weet je wel wat zoon ding KOST? Wacht maar, ik zal terugkomen met een beter plan, jullie zijn nog niet van mij af!
* UberPhreak verdwijnt in een klap met een rookwolk...
Het eiland is gered
quote:* bas-beest pakt in afwachting van de terugkeer van UberPhreak zijn B E H A op en bevestigt een flinke bom op het apparaat... Als het eiland niet zinkt, dan zal er iig. door de ontploffing weinig van overblijven!!!
Op maandag 8 december 2003 17:43 schreef UberPhreak het volgende:[..]
NEEEEEE MIJN WERK ALLEMAAL VOOR NIETS
Weet je wel wat zoon ding KOST? Wacht maar, ik zal terugkomen met een beter plan, jullie zijn nog niet van mij af!
* UberPhreak verdwijnt in een klap met een rookwolk...
Het eiland is gered
Het apparaat heeft nog steeds de noodstop er op zitten, maar die is inderdaad toch bijna niet te omzeilen.
* bas-beest verzint even over een raadsel en komt met een klassieker...
Wat loopt 's ochtends op vier benen, 's middags op twee benen en 's avonds op drie benen?
ahum ik bedoel MINION hahahahaha
Hmmmmmmmmmmmmmm....
*Vreselijk nieuwsgierig geworden naar wat de beste man daar aan het uitvreten is geweest loopt ze op het apparaat af. Er hangt een raadsel bij.*
Oh! Maar dat is een klassieker! Die weet ik wel!! *roept ze vrolijk*
Een baby kruipt op handen en voeten, later leert hij lopen op twee benen en als bejaarde maakt hij gebruik van een stok. Het is de MENS!!
*Er klinkt wat gesis, gepruttel en dan sterft het geluid dat het rare apparaat had gemaakt weg tot een doodse stilte.*
quote:* bas-beest merkt tot zijn grote ontsteltenis dat het raadsel inmiddels opgelost is! Met een verblindende flits en naderhand in een wolk van zwarte rook verdwijnt hij in het niets, broedend op een evt. nieuw raadel...
Op donderdag 11 december 2003 22:43 schreef De_Schoonmaakster het volgende:
*De_Schoonmaakster wandelt over het Eiland en ziet daar een onooglijk lelijk maar bovenal vervaarlijk apparaat staan. Nog net ziet ze die vriendelijke meneer lopen die ze laatst was tegengekomen in de stakehouse.*Hmmmmmmmmmmmmmm....
*Vreselijk nieuwsgierig geworden naar wat de beste man daar aan het uitvreten is geweest loopt ze op het apparaat af. Er hangt een raadsel bij.*
Oh! Maar dat is een klassieker! Die weet ik wel!! *roept ze vrolijk*
Een baby kruipt op handen en voeten, later leert hij lopen op twee benen en als bejaarde maakt hij gebruik van een stok. Het is de MENS!!*Er klinkt wat gesis, gepruttel en dan sterft het geluid dat het rare apparaat had gemaakt weg tot een doodse stilte.*
quote:sterker nog, een IMMITATOR
Op donderdag 11 december 2003 23:46 schreef bas-beest het volgende:[..]
* bas-beest merkt tot zijn grote ontsteltenis dat het raadsel inmiddels opgelost is! Met een verblindende flits en naderhand in een wolk van zwarte rook verdwijnt hij in het niets, broedend op een evt. nieuw raadel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |