abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2001 @ 14:04:56 #1
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045054
Tis nu echt definitief uit met JynX! Na een gesprek met een vriend van hem, die dacht dat ik nog vlievt op hem was, kregen we een discussie!
JynX zei dat ik me erover heen moest zetten. Alleen ik was niet vlievt meer op hem, maar ik miste hem af en toe wel. Je weet wel the good times... Maar ik wilde hem niet terug! Misschien nog voor een avondje maar dat wasset dan. Het stomme ervan is dat JynX zelf aan mij toe had gegeven dat hij me slecht behandelde en dat ik te goed voor hem was. In die discussie dat ik "vlievt" op hem zou zijn, vond hij dat ik hem moest vergeten enzo! nou toen blokt ik hem (op msn) omdat hij dat vroeg. Toen wassie boos. Wij weer praten haalde nix uit. Weer geblokt! Toen ging hij in een keer van die rare msn namen gebruiken zoals: Ik hoop dat je doodgaat van de liefdesverdriet, stoephoer.
En toen was ik een zwarte hoer en een indo-hoer en een fragiel kutwijf. Ik kan dat dus niet hebben, dat doet veel meer pijn dan lichaamlijk geweld. Ikke helemaal down. De dag daarna deed ie alsof er nix aan de hand was. Dan spoor je toch niet? Hij vertelde me zelf dat ik speciaal voor hem was! Zoiets doe je dan toch niet! Ik snap niet wat hem mankeert in een keer. We zouden vrienden blijven. maar ja, wat zijn vrienden voor hem? een beetje lullen op msn! Kunnen jullie dit gedrag uitleggen?
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
pi_1045062
quote:
Op maandag 18 juni 2001 14:04 schreef -Mellowdy- het volgende:
Tis nu echt definitief uit met JynX! Na een gesprek met een vriend van hem, die dacht dat ik nog vlievt op hem was, kregen we een discussie!
JynX zei dat ik me erover heen moest zetten. Alleen ik was niet vlievt meer op hem, maar ik miste hem af en toe wel. Je weet wel the good times... Maar ik wilde hem niet terug! Misschien nog voor een avondje maar dat wasset dan. Het stomme ervan is dat JynX zelf aan mij toe had gegeven dat hij me slecht behandelde en dat ik te goed voor hem was. In die discussie dat ik "vlievt" op hem zou zijn, vond hij dat ik hem moest vergeten enzo! nou toen blokt ik hem (op msn) omdat hij dat vroeg. Toen wassie boos. Wij weer praten haalde nix uit. Weer geblokt! Toen ging hij in een keer van die rare msn namen gebruiken zoals: Ik hoop dat je doodgaat van de liefdesverdriet, stoephoer.
En toen was ik een zwarte hoer en een indo-hoer en een fragiel kutwijf. Ik kan dat dus niet hebben, dat doet veel meer pijn dan lichaamlijk geweld. Ikke helemaal down. De dag daarna deed ie alsof er nix aan de hand was. Dan spoor je toch niet? Hij vertelde me zelf dat ik speciaal voor hem was! Zoiets doe je dan toch niet! Ik snap niet wat hem mankeert in een keer. We zouden vrienden blijven. maar ja, wat zijn vrienden voor hem? een beetje lullen op msn! Kunnen jullie dit gedrag uitleggen?
nee, ik kan zn gedrag niet verklaren. Je verdient iig beter !
  maandag 18 juni 2001 @ 14:07:57 #3
7955 Kielef
cave canem
pi_1045066
Als iemand je zo noemt, moet je direkt alle contact kappen. Dat heb je niet nodig om met zoiets om te gaan.

Say it loud, that you are proud!!

eigenlijk ben ik een straathond
pi_1045067
Maak je geen zorgen, het is zwak, puberaal gedrag.
Bij veel mannen gaat dit over als ze ouder worden en wat meer sociaal vaardig worden.
  maandag 18 juni 2001 @ 14:09:23 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_1045075
is gewoon onmacht.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_1045077
bleehhhh.. sorry hoor maar als iemand mij zo zou uitschelden zou ik ook allang zoiets hebben van: rot op ik kan wel beter krijgen

ciao

maandag 18 juni 2001 @ 14:11:42 #7
11315 Robinsonne
gek op vrijdag
pi_1045088
Denk dat de naam van dit topic niet helemaal klopt. Jongens gaan niet "altijd schelden", de jongens die ik ken(de) in ieder geval niet. Jij hebt gewoon een foute vent getroffen die dat wel doet. Hoef je natuurlijk niet te pikken.
Wat een onzettende ontstoken lul zeg (hm, schelden is eigenlijk best fijn )
Rozen verwelken, schepen vergaan, het is tijd om naar de kroeg te gaan
  maandag 18 juni 2001 @ 14:24:28 #8
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045128
Thnx guys! Neee inderdaad niet alle jongens zijn zo sneu!
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  maandag 18 juni 2001 @ 14:37:42 #9
10077 karmel
vroeger was ie nog lief
pi_1045193
* karmel is best lief
Of heb ik nou net een domme opmerking gemaakt?[br]gelukkig hebben we de [url=http://fotoboek.fok.nl/karmel]fotos[/url] nog.
  maandag 18 juni 2001 @ 14:44:53 #10
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045224
quote:
Op maandag 18 juni 2001 14:37 schreef karmel het volgende:
* karmel is best lief
Glukkig, ook tegen je girlfriends?
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  maandag 18 juni 2001 @ 15:04:06 #11
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1045318
Een goeie vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad.

Ze 9 jaar met haar vriend samen toen hij met de mededeling kwam dat hij een ander meisje leuker vond. Ze hebben er toen samen een punt achter gezet. Blijkt dat meisje toch niet zo leuk en wilde hij terug. Ja mooi niet dus he!!!!!!! Gaat hij ook allerlei rare dingen doen. SMS-jes sturen, rare verhalen, midden in de nacht bellen. Één keer heeft hij haar zelfs alle hoeken van de kamer laten zien. Heeft ze gelukkig geen letsel van overgehouden.

Nou vraag ik je. Hij wil een ander, het lukt niet, dan timmer ik mijn ex maar in elkaar.

Dat snap ik dus ook niet.

Wat ben ik blij dat ik een 'normaal' (ja wat is normaal??) normen en waarde patroon heb.

oh ja, ik ben na 6 jaar ook weer vrijgezel, maar mooi wel als vrienden!!! en dat gaat heel goed.

If things don't go right, turn left!
  maandag 18 juni 2001 @ 15:14:36 #12
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045363
Ik snap dat echt niet.
Als het om liefde gaat, is het veel erger als het afgelopen is dan dat je een gewone vriend of vriendin kwijt raakt. Meestal zijn het toch de jongens die van die rare dingen doen. Misschien weten ze niet wat ze moeten doen, en gaan ze een rare houding aanmeten. Meestal is het gewoon ook onvolwassenheid.
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1045369
Nu ik dit verhaal van je lees, zie ik ergens een overeenkomst met andere meisjes.
Ergens dek ik dan ook dat je best wel mooi bent, en als een jongen jou zou zien, het idee zou hebben dat je elke jongen zou kunnen krijgen die je zou willen.

Heb laatst een gesprek met een paar meisjes gehad, en het verhaal kwam op het volgende neer:

Jongen ziet een leuk meisje, ze is knap lief en krijgt veel aandacht van jongens. En wonder boven wonder is hij de gelukkige die wat met haar krijgt.

In het begin gaat alles heel goed, al die jongens naar haar kijken en niks aan de hand, want dit mooie meisje is van mij, denken ze bij zichzelf.

Maar op een gegeven moment gaan er andere gevoelens spelen, ze gaan het gevoel krijgen dat ze haar nooit meer willen kwijt raken, maar worden tegelijkertijd heel onzeker, omdat ze het idee hebben dat ze je op elk moment kunnen kwijtraken, omdat ze niet meer weten waarom een meisje nou voor hun gekozen hadden. Die zekerheid en zelfvertrouwen die was niet meer zoals toen, het zwakt af.

En op een gegeven moment gaan zich een beetje zeikerig en misschien zelf jaloers gedragen over hoe stom je je gedragen en hoe je je kleed, enz enz. En reageren hun onzekerheid op het jou af.

Het meisje wordt onzeker en krijgt het idee van: houdt hij niet meer van me? Zie ik er niet meer goed uit? Ik begrijp er niks van, en gaan hun uiterste best doen om er goed uit te zien, om extra aandacht van hun vriendje te krijgen. Opmaken enz, en hun mooie uitsraling weer terug te halen net zoals in het begin. Lekker opvallen.
Maar ipv dat de jongens zeggen hoe mooi je wel niet is wordt ze alleen maar genegeerd of afgezeken, en is alles wat ze doen fout.

Hoe meer het meisje haar best doet om er goed uit te zien, hoe erger alles lijkt te worden, en hoe onzekereder ze gemaakt worden...

Zie je misschien waar het hier fout gaat?

De dingen die je ex heeft gezegd:

Ik ben niet goed genoeg voor je, en je verdient beter, zijn eigenlijk kleine testjes van hem om erachter te komen hoe speciaal hij wel niet voor je is. Hij wil van zijn onzekerheid af. Hij wil je alles zijn.... Hij wilt oren dat je niet zonder hem kan.

En hij probeert dus door afstandelijk te doen, erachter te komen of dat zo is. En als dat niet zo is, worden ze nog onzekerder en sommige jongens willen er geen moeite meer voor doen, omdat ze zoiets al eens eerder meegemaakt hebben. Alles wat ze ook aan je geven, alle moeite die ze dan doen, uiteindlijk zal het allemaal voor niks zijn. Ze zullen je toch kwijt raken.... (denken ze).

Alleen als ze weer beseffen hoeveel pijn ze de ander hebben gedaan, en het gevoel hebben da ze de ander echt aan het kwijt aken zijn, er weer alles aan doen om het weer goed te krijgen, dan hebben ze weer heel veel spijt.
maar daarna begint ales weer van voren af aan.

Het idee dat ze iemand kwijt raken waar ze heel veel van houden doet hun zoveel pijn, dat ze hun eigen relatie die eigenlijk altijd heel goed liep aan he kapot maken zijn.
en hier lopen heel veel relaties op stuk.

Je ex. weet dus totaal niet om te gaan met zijn onzekerheid. En jij bent er nu het slachtoffer van.

Het doet hem pijn erachter te komen dat je zonder hem kan verder leven. En zijn pijn zal hij weer proberen terug te koppelen aan jou, omdat jij zijn pijn volgens hem hebt veroorzaakt. Hij is nog veel te gek op jou (of dat denkt hij omdat je pas beseft wat je kwijt bent als je het niet meer hebt). Maar hij heeft zelf deze situatie veroorzaakt.

Dat hij je verrot scheld.....

Als hij je genoeg pijn doet, zul je je heel eenzaam voelen. Van veel pijn wordt je eenzaam, en wil je je pijn met iemand delen waar je heel veel gevoelens voor hebt.
Op dat moment ben je dus heel gevoelig voor iemand die laat zien hoeveel hij van je houdt, en het gevoel geeft dat hij niet zonder je kan. Dat is dus ook een van de redenen denk ik dat als een jongen een meisje slecht behandelt, maar zij steeds niet bij hem weg kan.....

Dus als je niet uitkijkt zul je heel veel kans hebben dat je vanzelf weer bij hem terug gaat.

Als een jongen zegt dat hij je niet waard is, dan wordt het gevaarlijk, want als hij dat denkt, dan zal hij zich ook te vaak zo gedragen, en uiteindelijk zal jij als meisje, dat zelfde gevoel overhouden: dat je niks waard bent. Terwijl dat eigenlijk zijn gevoelens zijn.....

Als je iemand vindt die met deze onzekerheid om kan gaan, als hij in staat is om over zulke dingen te praten en willen begrijpen. Dan zul je gelukkig kunnen worden. Anders....

Denk maar goed na wat je eigenlijk nog met je ex wilt.

Het beste is om de goede keuze te maken, en die weet je diep van binnen wel.
Maar ja, niet iedereen is sterker dan zijn gevoelens, en maakt de goede keuzes...
Het is en blijft moeilijk...

Denk je dat het een beetje klopt?

pi_1045375
quote:
Op maandag 18 juni 2001 15:14 schreef -Mellowdy- het volgende:
Meestal zijn het toch de jongens die van die rare dingen doen.
Vrouwen kunnen ook heel raar doen, hoor.
  maandag 18 juni 2001 @ 15:23:06 #15
3767 Herald
Come get some
pi_1045402
ik dacht dat Suga de ex was van JynX
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 18 juni 2001 @ 15:27:27 #16
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045415
quote:
Op maandag 18 juni 2001 15:15 schreef XTHinkz het volgende:
Nu ik dit verhaal van je lees, zie ik ergens een overeenkomst met andere meisjes.
Ergens dek ik dan ook dat je best wel mooi bent, en als een jongen jou zou zien, het idee zou hebben dat je elke jongen zou kunnen krijgen die je zou willen.

Heb laatst een gesprek met een paar meisjes gehad, en het verhaal kwam op het volgende neer:

Jongen ziet een leuk meisje, ze is knap lief en krijgt veel aandacht van jongens. En wonder boven wonder is hij de gelukkige die wat met haar krijgt.

In het begin gaat alles heel goed, al die jongens naar haar kijken en niks aan de hand, want dit mooie meisje is van mij, denken ze bij zichzelf.

Maar op een gegeven moment gaan er andere gevoelens spelen, ze gaan het gevoel krijgen dat ze haar nooit meer willen kwijt raken, maar worden tegelijkertijd heel onzeker, omdat ze het idee hebben dat ze je op elk moment kunnen kwijtraken, omdat ze niet meer weten waarom een meisje nou voor hun gekozen hadden. Die zekerheid en zelfvertrouwen die was niet meer zoals toen, het zwakt af.

En op een gegeven moment gaan zich een beetje zeikerig en misschien zelf jaloers gedragen over hoe stom je je gedragen en hoe je je kleed, enz enz. En reageren hun onzekerheid op het jou af.

Het meisje wordt onzeker en krijgt het idee van: houdt hij niet meer van me? Zie ik er niet meer goed uit? Ik begrijp er niks van, en gaan hun uiterste best doen om er goed uit te zien, om extra aandacht van hun vriendje te krijgen. Opmaken enz, en hun mooie uitsraling weer terug te halen net zoals in het begin. Lekker opvallen.
Maar ipv dat de jongens zeggen hoe mooi je wel niet is wordt ze alleen maar genegeerd of afgezeken, en is alles wat ze doen fout.

Hoe meer het meisje haar best doet om er goed uit te zien, hoe erger alles lijkt te worden, en hoe onzekereder ze gemaakt worden...

Zie je misschien waar het hier fout gaat?

De dingen die je ex heeft gezegd:

Ik ben niet goed genoeg voor je, en je verdient beter, zijn eigenlijk kleine testjes van hem om erachter te komen hoe speciaal hij wel niet voor je is. Hij wil van zijn onzekerheid af. Hij wil je alles zijn.... Hij wilt oren dat je niet zonder hem kan.

En hij probeert dus door afstandelijk te doen, erachter te komen of dat zo is. En als dat niet zo is, worden ze nog onzekerder en sommige jongens willen er geen moeite meer voor doen, omdat ze zoiets al eens eerder meegemaakt hebben. Alles wat ze ook aan je geven, alle moeite die ze dan doen, uiteindlijk zal het allemaal voor niks zijn. Ze zullen je toch kwijt raken.... (denken ze).

Alleen als ze weer beseffen hoeveel pijn ze de ander hebben gedaan, en het gevoel hebben da ze de ander echt aan het kwijt aken zijn, er weer alles aan doen om het weer goed te krijgen, dan hebben ze weer heel veel spijt.
maar daarna begint ales weer van voren af aan.

Het idee dat ze iemand kwijt raken waar ze heel veel van houden doet hun zoveel pijn, dat ze hun eigen relatie die eigenlijk altijd heel goed liep aan he kapot maken zijn.
en hier lopen heel veel relaties op stuk.

Je ex. weet dus totaal niet om te gaan met zijn onzekerheid. En jij bent er nu het slachtoffer van.

Het doet hem pijn erachter te komen dat je zonder hem kan verder leven. En zijn pijn zal hij weer proberen terug te koppelen aan jou, omdat jij zijn pijn volgens hem hebt veroorzaakt. Hij is nog veel te gek op jou (of dat denkt hij omdat je pas beseft wat je kwijt bent als je het niet meer hebt). Maar hij heeft zelf deze situatie veroorzaakt.

Dat hij je verrot scheld.....

Als hij je genoeg pijn doet, zul je je heel eenzaam voelen. Van veel pijn wordt je eenzaam, en wil je je pijn met iemand delen waar je heel veel gevoelens voor hebt.
Op dat moment ben je dus heel gevoelig voor iemand die laat zien hoeveel hij van je houdt, en het gevoel geeft dat hij niet zonder je kan. Dat is dus ook een van de redenen denk ik dat als een jongen een meisje slecht behandelt, maar zij steeds niet bij hem weg kan.....

Dus als je niet uitkijkt zul je heel veel kans hebben dat je vanzelf weer bij hem terug gaat.

Als een jongen zegt dat hij je niet waard is, dan wordt het gevaarlijk, want als hij dat denkt, dan zal hij zich ook te vaak zo gedragen, en uiteindelijk zal jij als meisje, dat zelfde gevoel overhouden: dat je niks waard bent. Terwijl dat eigenlijk zijn gevoelens zijn.....

Als je iemand vindt die met deze onzekerheid om kan gaan, als hij in staat is om over zulke dingen te praten en willen begrijpen. Dan zul je gelukkig kunnen worden. Anders....

Denk maar goed na wat je eigenlijk nog met je ex wilt.

Het beste is om de goede keuze te maken, en die weet je diep van binnen wel.
Maar ja, niet iedereen is sterker dan zijn gevoelens, en maakt de goede keuzes...
Het is en blijft moeilijk...

Denk je dat het een beetje klopt?

Je hebt het helemaal goed! Alleen er is nog een probleem! Zen vrienden! Die zien mij aan voor een hoer. ik zal ff de situatie neerzetten:
quote:
log weggehaald, zie policy

Omdat ik er zo uitzie. Tsss... Ik zie eruit zoals alle andere meisjes, make up, kleren, schoenen! Iedereen die me ook maar een beetje kent weet dat ik geen hoer ben, in de zin van alle jongens nemen die ik maar kan krijgen. Ik ben gewoon voor langdurige relaties en sex als we eraan toe zijn en als de tijd rijp is!
Nou ja en over dattik er leuk uitzie, dat is niet voor mij om te oordelen. Maar er zijn inderdaad veel jongens die me leuk vinden en daarom heb ik altijd zo'n ontzettende kutrelaties. Ik hou er van als ze zichzelf zijn, maar ze gaan juist overdreven uitsloven, anders gedragen, stoer doen! Terwijl de ware aard van iemand het mooist is!

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 19-06-2001 09:48]

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  maandag 18 juni 2001 @ 15:30:21 #17
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045433
quote:
Op maandag 18 juni 2001 15:23 schreef Herald het volgende:
ik dacht dat Suga de ex was van JynX
Ja ik ben die suga, maar heb men naam verandert hier op fok! wantuh suga was mijn koosnaampje van JynX. Snappie?
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  maandag 18 juni 2001 @ 15:37:02 #18
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_1045465
Ik vind het wel heel sneu voor je... Ik hoop dat het inmiddels wel iets beter gaat weer. Onthoud asjeblieft dat echt lang niet alle jongens zo zijn. Alleen mijn ex-vriendin noem ik standaard 'die kut', maar nooit in haar bijzijn en met name alleen tegen mijn vriendin en mijn maten . Maar dat is dan ook wel echt een kut... Schelden doe ik nooit, al helemaal niet tegen mijn vriendin (maar die is ook heul heul heul errug liev
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_1045469
Ah, ikke begrijpe, ik had al een bericht van me veranderd omdat ik bang was verkeerd te zijn en geflamed te worden
Pacta Sunt Servanda
  maandag 18 juni 2001 @ 15:38:25 #20
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045471
quote:
Op maandag 18 juni 2001 15:37 schreef Modderman het volgende:
Ik vind het wel heel sneu voor je... Ik hoop dat het inmiddels wel iets beter gaat weer. Onthoud asjeblieft dat echt lang niet alle jongens zo zijn. Alleen mijn ex-vriendin noem ik standaard 'die kut', maar nooit in haar bijzijn en met name alleen tegen mijn vriendin en mijn maten . Maar dat is dan ook wel echt een kut... Schelden doe ik nooit, al helemaal niet tegen mijn vriendin (maar die is ook heul heul heul errug liev
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1045475
Yep, en dat is dus voor veel mensen het moeilijkst:

Onder alle omstandigheden jezelf blijven...

Krijg je later ook nergens spijt van.

Maar als ik jou was, blijf gewoon jezelf, en laat je niet opfokken door mensen die door een ander worden beinvloedt. Het zal best kut voelen. Als je het gewoon negeert, zal hij zich vanzelf kut gaan voelen. (Hij wil op dit moment je aandacht, en dat probeert hij via zijn vrienden te bereiken).

Als zij denken dat je een hoer bent, dan kunnen ze daar niks aan doen. Alle informatie die zij te horen krijgen geeft hun dat beeld,

Simpel gezegd, met die informatie kunnen ze niet anders denken, ze weten niet beter).

En Jynx, ik vindt dit allemaal niet zo cool van je dat ik zulke dingen lees.
Nu gaat ze alleen maar meer twijfelen dat ze ooit met iemand heeft genomen die zich zo eikelig gedraagt.

En waar ik me mee bemoei?
Jullie hebben beiden op dit forum gepost, ik zeg alleen hoe ik het zie. En ik denk dat jij degene bent die fout zit.

Maar ja, ik kan er ook niks aan doen dat ik zo denk.

maandag 18 juni 2001 @ 15:40:58 #22
10617 Modderman
pi_1045486
quote:
Op maandag 18 juni 2001 15:38 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Troostkussie
  maandag 18 juni 2001 @ 15:41:39 #23
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_1045491
Wat is er mis met een hoer zijn. Dat is het oudste beroep dat er is, en die mensen moeten er ook zijn.

Ik respecteer sowieso alle mensen die werken voor hun geld.

;-)

maandag 18 juni 2001 @ 15:42:38 #24
10617 Modderman
pi_1045497
quote:
Op maandag 18 juni 2001 15:38 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Trouwens, van heel heel heel errug hartelijk gefeliciflapstaart! Hiep hiep, hoera, hiep, hiep hoera, hiep, hiep, hoera!
  maandag 18 juni 2001 @ 15:44:28 #25
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1045505
Thnx, ik voel me al een stuk beter !
Ik kan der echt niet tegen als mensen vooroordelen hebben! Ik ben der echt een voorstander van dat iedereen zichzelf is!

Don't care what the people may say......BE YOU!
Then YOU are beautiful

Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  maandag 18 juni 2001 @ 16:07:44 #26
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1045614
quote:
Ik hou er van als ze zichzelf zijn, maar ze gaan juist overdreven uitsloven, anders gedragen, stoer doen! Terwijl de ware aard van iemand het mooist is!
Kunnen wij dan niet eens een keertje daten en kijken of het klikt

Maar inderdaad, veel jongens gaan zich ongelooflijk uit staan sloven. Ik kan me daar zelf ook erg aan storen. Tenminste van mijn een aantal vrienden die nog wel eens mee gaan stappen. Als ik ze in de stad tegen kom (als ze met een meisje zijn) dan reageren ze heel anders. Mooi verbeeld:

Er is er een die is normaal gewoon, een leuk rustige gozer. Zegt niet overdreven veel. Maar zodra hij met een meisje is, of in de buurt van een meisje wat hem leuk lijkt, wordt hij heel luidruchtig, praat vreselijk veel en wordt net IETS te amikaal, zowel naar zijn vrienden als naar het meisje toe. Dat uit zich in het feit dat hij zijn handen niet thuis kan houden. Ik kan me daar echt zo aan storen!!!!

Oh ja, hij heeft ook last van het NEE != NEE syndroom.
Moet ik nog iets uitleggen???

Hij kan dus zijn handen niet thuis houden, het meisje vind dat niet prettig en bijt van zich af. En dat snapt hij dus niet

maandag 18 juni 2001 @ 17:46:56 #27
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1046150
quote:
Op maandag 18 juni 2001 16:07 schreef Orthello het volgende:

[..]

Kunnen wij dan niet eens een keertje daten en kijken of het klikt

Maar inderdaad, veel jongens gaan zich ongelooflijk uit staan sloven. Ik kan me daar zelf ook erg aan storen. Tenminste van mijn een aantal vrienden die nog wel eens mee gaan stappen. Als ik ze in de stad tegen kom (als ze met een meisje zijn) dan reageren ze heel anders. Mooi verbeeld:

Er is er een die is normaal gewoon, een leuk rustige gozer. Zegt niet overdreven veel. Maar zodra hij met een meisje is, of in de buurt van een meisje wat hem leuk lijkt, wordt hij heel luidruchtig, praat vreselijk veel en wordt net IETS te amikaal, zowel naar zijn vrienden als naar het meisje toe. Dat uit zich in het feit dat hij zijn handen niet thuis kan houden. Ik kan me daar echt zo aan storen!!!!

Oh ja, hij heeft ook last van het NEE != NEE syndroom.
Moet ik nog iets uitleggen???

Hij kan dus zijn handen niet thuis houden, het meisje vind dat niet prettig en bijt van zich af. En dat snapt hij dus niet

Okey we gaan daten
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  maandag 18 juni 2001 @ 18:51:09 #28
7879 bfm
fok!lievert
pi_1046408
quote:
Op maandag 18 juni 2001 14:24 schreef -Mellowdy- het volgende:
Thnx guys! Neee inderdaad niet alle jongens zijn zo sneu!

Ik denk dat dat gigantische verhaal van XTHinkz aardig klopt met de werkelijkheid. Die gozer kan et gewoon niet hebben.

En nee, niet alle jongens zijn zo, kijk maar naar enkele van je exen

[url=http://www.sgop.nl]Ik Sgop kont[/url]
pi_1046636
Ik scheld nooit GVD
Roland is lief xxx Ro van mij hahaha.
  maandag 18 juni 2001 @ 20:02:46 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_1046765
Jah ik denk dat een hoop mensen het heel goed bedoelen met hij is het niet waard en wat een vervelende jongen, zo zijn ze niet allemaal.
Maarr.. wat je moet beseffen is dat jongens wel vaker scheldwoorden gebruiken maar dat vaak (ook voor zichzelf) veel minder zwaar opvatten. Dat hij daarna weer normaal met je omgaat is dan ook duidelijk, hij heeft geen overdreven walging voor je. Dat hij je hoer noemt is waarschijnlijk zijn manier om je te vergeten, het is niet netjes dat hij jou daarbij kwetst, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij het echt meent. Anders had ie je wel genegeerd en met een grote boog om je heen gelopen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1047391
Een meisje heeft vaak de neiging zichzelf de schuld te geven als iets niet lukt. Een jongen heeft juist vaak de neiging om een ander de schuld te geven (ook al is het hun eigen schuld geweest).

Vrouwen staan dus bijna altijd in het nadeel, vandaar dat ik het vaker voor de meiden opneem. Want ik hou wel van een beetje emancipatie (een beetje! zei ik) en soms heb ik het idee dat dat aan veel vrouwen ontbreekt.

Dat wil niet zeggen dat vrouwen nooit fout zitten.

Dat verhaaltje is nog maar een beginfase van zo'n relatie, een andere fase is het moment dat de jongen besluit steeds vaker met zn vrienden om te gaan ipv met zn vriendin....

En als je eenmaal door die fase heen bent, heb je waarschijnlijk nog een fase dat de jongen steeds vraagt: waar ben je heen geweest? met wie? wat heb je gedaan? oftewel de "jij mag wel, maar ik mag wel niet fase"...

Grappig zo'n relatie.

Dus wat betreft dat schelden, dat werkt vaak in het voordeel van de jongen.
En ook al vindt een meisje schelden niet cool. Het houdt soms wel de spanning in de relatie.
Dus op dat gebied: tja moet kunnen soms.

Maar als je de ander daarmee erg vaak een kut gevoel bezorgd, dan zou ik me toch afvragen waar je mee bezig bent.

Wat ik veel zie in relaties, is dat de echte redenen waarom de ander pijn gedaan wordt, nooit echt begrepen wordt. En dat is jammer, want dat is juist het probleem waar over gepraat moet worden wil je je relatie redden. ALs je die problemen overkomt, dan ben je iig in staat heel ver te komen met een relatie.

Maar dat is mijn mening.

maandag 18 juni 2001 @ 21:47:54 #32
11776 JynX
Zou je denkeN?
pi_1047531
quote:
Op maandag 18 juni 2001 14:04 schreef -Mellowdy- het volgende:
Meisje als je wilt dat mensen echt hun goede mening geven, dan moet je niet de halve waarheid posten. Oke ik ben te ver gegaan, daar hebben we het over gehad, maar denk je dat ik meteen met stoephoer begin enzo? Misschien moet je ook even vertellen wat er aan vooraf is gegaan.
Zo is het maar net
  dinsdag 19 juni 2001 @ 01:07:26 #33
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1048547
quote:
Op maandag 18 juni 2001 17:46 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Okey we gaan daten

Tof!!, ga je een keer mee naar The Challenge in Hoofddorp? PLEAZZZEEE
  dinsdag 19 juni 2001 @ 06:35:05 #34
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1048798
quote:
Op maandag 18 juni 2001 21:47 schreef JynX het volgende:

[..]

Meisje als je wilt dat mensen echt hun goede mening geven, dan moet je niet de halve waarheid posten. Oke ik ben te ver gegaan, daar hebben we het over gehad, maar denk je dat ik meteen met stoephoer begin enzo? Misschien moet je ook even vertellen wat er aan vooraf is gegaan.

Grappig topic dit.

en subtiel.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 10:58:29 #35
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1049488
quote:
Op maandag 18 juni 2001 21:47 schreef JynX het volgende:

[..]

Lieve JynX, Er is nix voorafgaands gebeurt, jou vrienden begonnen te schelden en daarna jij! En als we in een keer rasiscistisch gaan doen: "zwarte hoer, indo-hoer" is het helemaal gebeurd, want als ik ergens een hekel aan heb,......maar dat weet je wel. Daarom zeiden jullie dat, om mij te raken. En haal jij maar al je vrienden erbij!!!!Ik red het wel in me eentje.Echt!
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1049499
Moet dit topic niet naar Real-life Soaps?
pi_1049521
* shmoopy pakt nog even een kopje koffie
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1049528
* Forumpi gaat er eens lekker voor zitten.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 11:04:17 #39
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1049538
LL!
Ja srry hoor, maar ik moet wel geluid blijven geven !
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1049576
* Forumpi dreigt weg te zappen. Tempo te traag.
pi_1049596
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 11:04 schreef -Mellowdy- het volgende:
LL!
Ja srry hoor, maar ik moet wel geluid blijven geven !
YOU GO GIRL!!!!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_1049602
[on-topic mode]

Ik scheld nooit, alleen tegen mezelf als ik iets stoms doe!!!!!!

[/on-topic mode]

Ennuh the challenge in Hoofddorp is niet leuk!!!!!!

dinsdag 19 juni 2001 @ 11:28:01 #43
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1049698
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 11:14 schreef Robar het volgende:
[on-topic mode]

Ik scheld nooit, alleen tegen mezelf als ik iets stoms doe!!!!!!

[/on-topic mode]

Ennuh the challenge in Hoofddorp is niet leuk!!!!!!

Waar zullen we dan heen gaan!
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1050359
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 11:28 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Waar zullen we dan heen gaan!

Orthello vindt het heel leuk om naar Zandvoort te gaan(hij is mijn collega) en dat is wel heel leuk, of anders de Bobs saloon in uitgeest, ook erg leuk.
Of in Haarlem een paar leuke kroegjes opzoeken, is ook errug gezellig!!
  dinsdag 19 juni 2001 @ 16:12:41 #45
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1051226
Hé Robar, Dit is iet tussen mij en Mellowdy.
The Challenge vind ik wel leuk op zaterdag.
Bobs kan ik niets over zeggen daar ben ik nog nooit geweest. En inderdaad, Zandvoort bij Shooters is helemaal top. Van Chris (de DJ) krijg ik altijd wel wat te drinken.

Maar goed, misschien weet Mellowdy nog wel veel leukere plekken dan wij!!

dinsdag 19 juni 2001 @ 16:22:07 #46
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1051282
Ach ja het is o zo makkelijk om iemand pijn te doen waar je van houdt. Maar in dit geval hebbie groot gelijk wegwezen bij die gozer, tjeez geen respect in z'n donder
Hard, gemeen en snel
  dinsdag 19 juni 2001 @ 22:44:11 #47
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1053458
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 16:12 schreef Orthello het volgende:
Hé Robar, Dit is iet tussen mij en Mellowdy.
The Challenge vind ik wel leuk op zaterdag.
Bobs kan ik niets over zeggen daar ben ik nog nooit geweest. En inderdaad, Zandvoort bij Shooters is helemaal top. Van Chris (de DJ) krijg ik altijd wel wat te drinken.

Maar goed, misschien weet Mellowdy nog wel veel leukere plekken dan wij!!

Nieuw topic openen misschien?
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
pi_1053707
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 22:44 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

Goed idee, zegt collega drie! Ik ook collega van Robar en Orthello! Hier alvast een voorzet?

Baroeg, Rotterdam,
Nighttown, Rotterdam,
Paard van Troje, Den Haag (bestaat die nog?, zegt de ouwe rocker),
Cafe het Stipje in Noordwijk,

Ehhmm, ik stap geloof ik niet zo veel meer...

Maar okee, aan Robar en Orthello heb je goeie stapmaten, Melowdy! Dat wilde ik even zeggen.

En oh ja, on topic....ik scheld behoorlijk om mezelf af te reageren, maar dat doe ik enkel als ik alleen ben. Als ik in een situatie ben dat ik zaken moet bijleggen dan wel uitpraten, probeer ik dat altijd in het kader van de waarheid te doen en respecteer ik de mening van de ander en dan scheld ik dus nooit...het werkt namelijk niet...als ik scheld, maak ik een lullige indruk en ik zou geen woorden / mening aannemen die een lullige indruk maakt, dus schelden heeft geen zin dan (..wel natuurlijk als ik alleen in de auto zit of thuis, dan kan een potje even vloeken behoorlijk opluchten en dan weer met een stralende glimlach het leven tegemoet springen!)

dinsdag 19 juni 2001 @ 23:20:42 #49
12652 -Mellowdy-
Mellowcholie.
pi_1053728
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 23:17 schreef Doix het volgende:

[..]

Goed idee, zegt collega drie! Ik ook collega van Robar en Orthello! Hier alvast een voorzet?

Baroeg, Rotterdam,
Nighttown, Rotterdam,
Paard van Troje, Den Haag (bestaat die nog?, zegt de ouwe rocker),
Cafe het Stipje in Noordwijk,

Ehhmm, ik stap geloof ik niet zo veel meer...

Maar okee, aan Robar en Orthello heb je goeie stapmaten, Melowdy! Dat wilde ik even zeggen.

You are sweet!
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
  woensdag 20 juni 2001 @ 10:03:50 #50
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_1054857
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 22:44 schreef -Mellowdy- het volgende:

[..]

goei, eens zien....

tik....tikker....die.....tik

-done-

searching.............
Je eigen topc

woensdag 20 juni 2001 @ 14:36:07 #51
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_1056729
Tis eigenlijk allemaal al wel een keer gezegd en iedereen weet hoe het eigenlijk zou moeten zijn.. Maar toch gebeurt het niet..

Vind het erg jammer als mannen de behoefte hebben om plotseling kinderachtig doen door te gaan schelden, terwijl ze altijd de grote vent hebben kunnen uithangen.. Blijkbaar is de ware aard dan dus toch anders..
Om het over slaan maar helemaal niet te gaan hebben.. Ik ben allesbehalve agressief maar als ik zoiets ooit zie gebeuren dan gaat het mis, dat weet ik zeker!

* TripleM is meestal lief, maar ook een beetje koppig en eigenwijs.. Gelukkig weet ik dat van mezelf..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')