abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15217844
Waar je ook komt, als je zegt dat je van Nederlands voetbal houd, dan is het Feyenoord of Ajax nooit PSV. Ik denk dat eigenlijk zelf ook Nederland bestaat uit Ajax of Feyenoord. PSV is een club die er achter aan dwarrelt maar ondertussen alle puntjes pakt.

Zijn er meer mensen die zo wel een beetje denken? (waarschijnlijk niet en ben ik de enige met die bekrompen geest )

pi_15217871
Op dit moment hoor Feyenoord toch echt niet bij de topclubs
  zondag 7 december 2003 @ 12:11:26 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15217920
Nederland is Ajax. Feyenoord hobbelt daar op grote afstand achterna. Met uitzondering van Japan en Korea natuurlijk, daar scoren PSV en Feyenoord weer erg goed.
pi_15217932
Je bent zeker nog nooit in de buurt van eindhoven gekomen?
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  zondag 7 december 2003 @ 12:11:55 #5
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15217939
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
Op dit moment hoor Feyenoord toch echt niet bij de topclubs
En PSV kennen ze alleen in Korea
pi_15218021
idd

ik denk het ook zo

ajax an feyenoord rullen nederland

noooo!
pi_15218230
quote:
ajax an feyenoord rullen nederland
Ajax wel ja, maar Feyenoord heeft op dit moment helemaal niks te rulen. Dit met hun zeer slechte prestaties in de competitie en in europa.
  zondag 7 december 2003 @ 12:24:22 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_15218273
Buiten nederland spreekt alleen ajax aan...

maar ook dat berust soms op hun verleden...

pi_15218287
das gewoon logisch......... komt door de historische achtergrond van beide clubs........ Ajax heeft zelfs meerdere malen europa gedomineerd....... Feyenoord heeft ook 1 goede periode gehad....... en PSV kent iedereen alleen van Ronaldo en Romario!! en de meeste verschrikkelijke europacup 1 finale ooit natuurlijk!! om te janken was dat zeg!!

duurt nog zeker 20 jaar voordat PSV Ajax en Feyenoord in die status achterhaald heeft..........

en in Korea kennen ze Hiddink........ dat hij nu toevallig PSV traint is bijzaak voor die mensen! hoop dat je dat zelf ook inziet!

It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_15218293
Eerder was het misschien Feyenoord en Ajax.
Maar vind Feyenoord er niet meer bijhoren.
dus PSV en Ajax nu
pi_15218295
Zou me een worst wezen ALS ik psv'er was(moeilijk voor te stellen, als ze dan maar kampioen werden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  FOK!fotograaf zondag 7 december 2003 @ 12:31:45 #12
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_15218420
Is er dan nog meer dan Ajax?
pi_15218424
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:24 schreef Tim_G het volgende:
das gewoon logisch......... komt door de historische achtergrond van beide clubs........ Ajax heeft zelfs meerdere malen europa gedomineerd....... Feyenoord heeft ook 1 goede periode gehad....... en PSV kent iedereen alleen van Ronaldo en Romario!! en de meeste verschrikkelijke europacup 1 finale ooit natuurlijk!! om te janken was dat zeg!!

duurt nog zeker 20 jaar voordat PSV Ajax en Feyenoord in die status achterhaald heeft..........

en in Korea kennen ze Hiddink........ dat hij nu toevallig PSV traint is bijzaak voor die mensen! hoop dat je dat zelf ook inziet!

Nee, Die finale van ajaxus tegen ac milan. Dat was helemaal verschrikkelijk.
En PSV is de laatste 20 jaar meer kampioen van Nederland geworden dan ajax en feyenoord bij elkaar. Ik snap ook niet dat je voor ajax kunt zijn waar ik woon. Ik woon in zuid oost brabant. Je bent als nederlander toch ook niet voor duitsland. Stelletje landverraders hier in ons dorp die voor ajax zijn. Ik heb al genoeg discussies gehad met die gasten hier. Er zit er zelfs 1 in mijn dartteam die een seizoenkaart heeft voor ajax. Helemaal gek. Hij hoort dan ook bij de ajaxfamilie van het dorp. Gewoon niet normaal.
History became legend, legend became myth.
pi_15218438
In Amsterdam en omstreken heerst de misvatting dat het plaatselijke team daar iets voorstelt, maar iedereen weet hoe makkelijk belangrijke teams winnen in de UFO
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15218461
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:25 schreef pascalheister het volgende:
Eerder was het misschien Feyenoord en Ajax.
Maar vind Feyenoord er niet meer bijhoren.
dus PSV en Ajax nu
Das grote onzin. Omdat PSV nu tegen de 2e ronde aan zit behoren ze meteen tot één van de Nederlandse topclubs. Nee
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_15218469
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:32 schreef valek het volgende:

[..]

En PSV is de laatste 20 jaar meer kampioen van Nederland geworden dan ajax en feyenoord bij elkaar. Ik snap ook niet dat je voor ajax kunt zijn waar ik woon. Ik woon in zuid oost brabant. Je bent als nederlander toch ook niet voor duitsland. Stelletje landverraders hier in ons dorp die voor ajax zijn. Ik heb al genoeg discussies gehad met die gasten hier. Er zit er zelfs 1 in mijn dartteam die een seizoenkaart heeft voor ajax. Helemaal gek. Hij hoort dan ook bij de ajaxfamilie van het dorp. Gewoon niet normaal.

Zielig!
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_15218519
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:33 schreef drugsgebruiker het volgende:

[..]

Zielig!

vertel.
pi_15218631
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:33 schreef RednaZ het volgende:

Das grote onzin. Omdat PSV nu tegen de 2e ronde aan zit behoren ze meteen tot één van de Nederlandse topclubs. Nee

Nee, dat hebben ze afgedwongen door de laatste jaren veelvuldig kampioen te worden. En Ajax dat uitgeschakeld wordt door Kopenhagen en een Zwitserse laagvlieger in de UEFA Cup zijn we massaal vergeten geloof ik
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15218675
quote:

[..]

Hoe groot minderwaardigheids complex kun je wel niet hebben.
In mijn opinie kan Psv nooit op het niveau Ajax en Feyenoord qua naam etc komen, dit omdat psv altijd een speeltje zal blijven van Philips het geen wat ze in 1988 ook de CL heeft opgelevert door Ajax leeg te plunderen.
pi_15218712
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:43 schreef The_Coach het volgende:

[..]

In mijn opinie kan Psv nooit op het niveau Ajax en Feyenoord qua naam etc komen, dit omdat psv altijd een speeltje zal blijven van Philips het geen wat ze in 1988 ook de CL heeft opgelevert door Ajax leeg te plunderen.

Dat is niet mijn opinie. Die heb ik net gegeven.
  zondag 7 december 2003 @ 12:46:56 #21
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_15218749
quote:
En PSV is de laatste 20 jaar meer kampioen van Nederland geworden dan ajax en feyenoord bij elkaar.
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:32 ging valek verder:
Ik snap ook niet dat je voor ajax kunt zijn waar ik woon.
Je kiest toch gewoon voor de mooiste club, niet voor de club uit de buurt?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_15218771
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:46 schreef MrTorture het volgende:

[..]

[..]

Je kiest toch gewoon voor de mooiste club, niet voor de club uit de buurt?

Dat tweede heb je eigenlijk ook gelijk in. Maar ik kan dat gewoon niet snappen. Ik ben toch ook niet voor Duitsland.
pi_15218798
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:43 schreef The_Coach het volgende:
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 7 december 2003 @ 12:49:23 #24
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_15218806
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:47 schreef valek het volgende:

[..]

Dat tweede heb je eigenlijk ook gelijk in. Maar ik kan dat gewoon niet snappen. Ik ben toch ook niet voor Duitsland.

Ik wel voor Argentinië (maar ik gun het doorgaans het mooist spelende team het meest)
Overigens, als je de mooiste club kiest, ben je tuuk alsnog voor PSV, maar dat terzijde
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 7 december 2003 @ 12:51:28 #25
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_15218854
Feyenoord heeft de eerste (nederlandse winnaar) EC1 cup binnen gehaald.

Ajax stelt toch ook niks meer voor met dat knulletjesvoetbal?

PSV doet het altijd goed. Behalve in de championsleague.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')