abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3148156
* soulburn schopt topic

En wat is de stand van zaken?

Ik wil me ook anders nog wel aanmelden als Bassist 5 snarige beginner met les van echte pro nu 3 maanden leer redelijk snel.
Tevens heb ik hiervoor percussie gespeeld.

Setup:

Trace Elliot 715 SMC combo 150 watt
Squier P-Bass special 5 string.
2 Conga's op stand met Meinl Bongo's
en Losse cowbell op bassdrum bracket
(bespelen doormiddel van
een basdrumpedaal te koppelen).

Te leen, eigendom:
5 microfoons met stands en lading kabels.
Setje H&K monitors HK122M en HK122MA. 300 watt mono versterker ingebouwd, echt goede strakke live monitors.

Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
  woensdag 13 februari 2002 @ 11:55:51 #252
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3148202
De stand van zaken is dat we eind Augustus een jam-sessie hebben gehad in Hoorn (met enkele opnames die ik overgens nietmeer online heb staan, maar vast nog wel ergens heb liggen...). Daaraan deden mee: Tijn, Zander, Man_in_a_shed, matrixdoors, Atrimar, Schorpioen en Vork.

We willen nu een tweede jamsessie doen in Schiedam (er is daar ergens een topic nog over, zal ik zo even opzoeken). Op een zondagmiddag.. datum is nog niet bekend.

woensdag 13 februari 2002 @ 12:00:53 #253
3878 Vork
Manisch creatief
  woensdag 13 februari 2002 @ 12:05:10 #254
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3148306
quote:
Op maandag 18 juni 2001 21:25 schreef Revian het volgende:
Kan wel aardig zingen, ben ook pas begonnen Accoustisch(Spelling?) gitaar te leren en heb 3 jaar Synthesizer gedaan(Grotendeels weggezakt though), ken ook nog wel iemand die al een aantal jaren electrisch gitaar speelt.
Ik ben muziekproducer / deejay met een house-verleden, maar ik studeer nu aan het SAE (school of audio engineering) voor het "Audio Engineering Diploma" en ik heb regelmatig beschikking tot de professionele opnamestudio's op school. Ik moet ook een "echte band" produceren / engineeren als eind-examen project over 1,5 jaar

Thuis kan ik alleen vocalen opnemen, geen "echte" instrumenten. Ik heb wel een arsenaal aan samplers, harddisk recorders, synths, drumcomputers etc.

Misschien kan ik dus dienst doen als producer / engineer van dit gebeuren?

Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  dinsdag 21 januari 2003 @ 20:04:12 #255
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_8033628
Ik ben ook nog steeds op zoek naar muzikanten voor een koor in Vlaardingen, dus als er mensen zijn die wat meer muziek willen gaan maken.....

Mail me dan even

That's the way the cookie crumbles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')