quote:Tarik Oulida is heeeeeeeeeeeel jammer. Dat was iemand met heel veel talent.
Op zaterdag 6 december 2003 20:40 schreef El_Bassie het volgende:
noem ze hier.. de ivan gabrich-en, claudio's en tarik oulida's die jou nog het meest bijstaan...
quote:was dat een talent dan?
Op zaterdag 6 december 2003 20:47 schreef Kogando het volgende:
El_Bassie
quote:die noem ik nou niet bepaald mislukt, speelt nu bij inter, en scoort er nu op los...
Op zaterdag 6 december 2003 20:48 schreef JaWi het volgende:
Cruz van feyenooit
quote:Doet het op het moment vrij aardig anders
Op zaterdag 6 december 2003 20:48 schreef JaWi het volgende:
Cruz van feyenooit
Ik kan me ook nog zo een jongen van Zwolle herinderen, Duim ofzo, waar alle topclubs voor in de rij stonden, maar eigenlijk nooit meer wat van gehoord.
Ik vrees trouwens dat Lazovic ook zo een jongen wordt waar mee het in nederland nooit iets wordt.
Misschien dus wel bij Manchester, we zullen het zien als hij erheen gaat.
quote:in ieder geval mislukt bij Real madrid en PSG.. komt door zijn gedrag..
Op zaterdag 6 december 2003 20:57 schreef CobusKuch het volgende:
Alhoewel hij nu bij Man.U. in de belangstelling staat, is voor mij Anelka er ook zo eentje. Was de grote man van de Fransen, maar heeft het nooit helemaal kunnen maken.Misschien dus wel bij Manchester, we zullen het zien als hij erheen gaat.
quote:Moet je eens bij Middlesborough kijken misschien.
Op zaterdag 6 december 2003 20:55 schreef TimmyAsd het volgende:
die mendieta, speelt die trouwens wel eens bij barcelona, prima voetballer maar hoor daar weinig van..
quote:Anelka heeft het grote probleem dat hij overal presteert om ruzie te krijgen
Op zaterdag 6 december 2003 20:57 schreef CobusKuch het volgende:
Alhoewel hij nu bij Man.U. in de belangstelling staat, is voor mij Anelka er ook zo eentje. Was de grote man van de Fransen, maar heeft het nooit helemaal kunnen maken.Misschien dus wel bij Manchester, we zullen het zien als hij erheen gaat.
quote:Ik denk dat Mido een beetje hetzelfde gaat overkomen.
Op zaterdag 6 december 2003 20:58 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Anelka heeft het grote probleem dat hij overal presteert om ruzie te krijgen
quote:Ivan Gabrich was geen wereldtalent
Op zaterdag 6 december 2003 20:40 schreef El_Bassie het volgende:
noem ze hier.. de ivan gabrich-en, claudio's en tarik oulida's die jou nog het meest bijstaan...
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 20:57 schreef Peter83 het volgende:[..]
Moet je eens bij Middlesborough kijken misschien.
quote:Dit zijn vooral spelers waar ik toch al helemaal niks van verwachte op Santos en arveladze na. Vooral Veldman vond ik een grote miskoop.
Op zaterdag 6 december 2003 20:58 schreef Jimanez het volgende:
Nordin Wooter, Peter Hoekstra!, Julio Ricardo Cruz (hoe die ooit bij inter is gekomen is mij een raadsel:( ), Oulida uiteraard, Marcio Santos,
Arveladze, Musampa, Juan, Veldman, Turpijn, Reuser
Ook een mislukking is Vierklau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |