mijn vriendin is op het einde van haar strip. Nu heeft ze gisteren (vrijdagavond) de laatste pil geslikt en is het nu de bedoeling dat ze weekie ongesteld begint te raken.
Maar is het nu nog veilig om het vanavond.. (zaterdagavond) nog te doen? ze zegt dat het pas 2 a 3 dagen duurt voordat ze ongesteld wordt. dus volgens haar is het geen probleem. Maar ik vertrouw het niet zo.
Iemand?
quote:agh maakt niet uit, heb toch geen zin vanaaf
Op zaterdag 6 december 2003 13:11 schreef Klapton05 het volgende:
Misschien dat iemand me kan helpen hiermee..mijn vriendin is op het einde van haar strip. Nu heeft ze gisteren (vrijdagavond) de laatste pil geslikt en is het nu de bedoeling dat ze weekie ongesteld begint te raken.
Maar is het nu nog veilig om het vanavond.. (zaterdagavond) nog te doen? ze zegt dat het pas 2 a 3 dagen duurt voordat ze ongesteld wordt. dus volgens haar is het geen probleem. Maar ik vertrouw het niet zo.
Iemand?
Ten tweede heeft diezelfde pil een minstens net zo geweldige bijsluiter.
Ten derde heeft je vriendin een huisarts die haar hier overduidelijk beter over had moeten inlichten.
En ten vierde, met de pil ben je gewoon de hele maand lang beschermd tegen zwangerschap.
quote:Doe maar lekker hoor, als je vriendin netjes alle pilletjes op tijd heeft ingenomen is de stopweek gewoon veilig. Veel plezier van het weekend !!!
Misschien dat iemand me kan helpen hiermee..mijn vriendin is op het einde van haar strip. Nu heeft ze gisteren (vrijdagavond) de laatste pil geslikt en is het nu de bedoeling dat ze weekie ongesteld begint te raken.
Iemand?
dus veel plezier vanavond..
quote:Retorische vraag.
Op zaterdag 6 december 2003 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar jongen, als je vriendin/jij dit niet weet, lezen jullie de bijsluiter wel ?
quote:Ik word altijd heel chaggerijnig van kinders zoals dit die wel de pil slikken, en wel neuken, maar geen idee hebben van wat ze nou eigenlijk slikken. Ze zitten gdvrdmm hun hele hormooncyclus aan te passen en als ze iets verkeerd doen kunnen ze alsnog gewoon zwanger worden, maar dat realiseren ze zich veel te weinig. Ik wil gewoon graag dat deze vriendin in kwestie zich dondersgoed realiseert wat ze aan het doen is.
Op zaterdag 6 december 2003 13:30 schreef Viperdesign het volgende:[..]
Retorische vraag.
* AudreyHepburn slikt overigens zelf ook de pil.
Maarehm , tiis maar de vraag of je daar zin in hebt.
Heb ik naar aanleiding van eendergelijk topic ooit een keer dit topic voor geopend.
quote:Attent.
Op zaterdag 6 december 2003 17:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Onwetendheid en onvoorzichtigheid mbt de pil.Heb ik naar aanleiding van eendergelijk topic ooit een keer dit topic voor geopend.
quote:+ 10 relevant, nietwaar.
Op zaterdag 6 december 2003 17:08 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Attent.
Serieus: ik kan me daar heel erg aan ergeren, en verbaas me er nogsteeds over. De pil is gdvrdmm niet zomeer een pilletje, het is een bom hormonen gdvrdmm.
Mopperde zij door haar doorbraakbloeding heen.
quote:OMG, lopen hier nog zulke
mijn vriendin is op het einde van haar strip. Nu heeft ze gisteren (vrijdagavond) de laatste pil geslikt en is het nu de bedoeling dat ze weekie ongesteld begint te raken.Maar is het nu nog veilig om het vanavond.. (zaterdagavond) nog te doen?
meneertje klapton05, de pil is een anticonceptie middel, en het beschermt de hele maand door, dus altijd
quote:Het is meer die vriendin waar ik me zorgen om maak. Wie neemt er nou zomaar iets in zonder dit soort TOCH VRIJ RELEVANTE dingen te weten.
Op zaterdag 6 december 2003 17:10 schreef -moi- het volgende:[..]
OMG, lopen hier nog zulke
-en rond hier..
meneertje klapton05, de pil is een anticonceptie middel, en het beschermt de hele maand door, dus altijd
.
beste topicstarter: ik heb eventjes getwijfeld wat ik met dit topic moest doen, aangezien er al veel topics zijn over De pil, of andere voorbehoedsmiddelen. de reden waarom ik dit topic even heb opengelaten is dat de pil een persoonlijk punt is, dat voor iedereen anders kan zijn, bijvoorbeeld bijwerkingen of andere gerelateerde zaken.
toch zal ik hier een slotje op doen, om je te verwijzen naar de bestaande topics wat betreftt de pil!
heel veel succes, hieronder een paar linkjes:
Onwetendheid en onvoorzichtigheid mbt de pil.
[Centraal Topic] De pil
[Centraal Topic] De pil....
bij zoekfunctie intypen: pil en je krijgt meer topics!
nogmaals succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |