Om te testen hoe goed mensen zijn strips vinden heb ik besloten om hier een poll neer te zetten. Ipv alleen te stemmen zet ook aub ff je mening er neer. Welke goed zijn en welke bagger etc...
Klein beeld van zijn soort strips (idd, dit zijn nog niet echt strips, maar dit is zijn stijl van humor):
Poll: Hoe vinden jullie zijn strips?
Imho.
vond het wel geinig iig
Heb je er nog meer
quote:Idd, dacht ik ook al aan. Van die tekeningen waar van alles op gebeurd!
Op vrijdag 5 december 2003 18:55 schreef Conflict het volgende:
Misschien kan hij leuke tandarts posters gaan maken.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:57 schreef Disorder het volgende:
Ik vind zijn tekenstijl wel charmant. Een beetje kamagurka achtig. Maar de grappen vind ik niet leuk.
Lache man
[Dit bericht is gewijzigd door R34L-SIcK op 05-12-2003 19:03]
quote:Ik snap de grap niet? Alles voor de halve prijs, maar de halve prijs is eigenlijk de hele prijs.. hahaha?
Op vrijdag 5 december 2003 18:58 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik kwam net een aantal van deze tegen:en die vond ik eerlijk gezegd een stuk minder.
kans om te slagen in de markt acht ik laag.
in Nederland zijn er te veel tekenaars te veel designers. Het is maar een heel klein groepje wat aan de man komt met striptekenen. Hij kan zich beter breder gaan orienteren. Kan hij met photosoep, illustrator enz omgaan?? Misschien moet is dan is kijken of ie iets bakt van designen...iets anders zou ik niet weten.
quote:haha ja het zijn "grapjes" die al vaker gebruikt zijn , maar opzich ziet het er wel leuk uit.
Op vrijdag 5 december 2003 19:01 schreef R34L-SIcK het volgende:
Niet echt origineel, sterker nog, meerdere heb ik al eerder gehoord/ gezien/ gelezen.
Of is dat juist de clou.......Lache man
Heb je er nog meer ?
quote:nope
Op vrijdag 5 december 2003 19:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
extreem 1337...?
en dat is in correct nederlands?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |