Isabeau
De Regels:
Woordenassociatiespel
Welkom bij het zoveelste deel van het Woordenassociatiespel !
Het doel: Maak een keten van woorden. Het is de bedoeling dat woorden qua semantiek op elkaar aansluiten (ironie is natuurlijk ook een prima oplossing).
DO's: Quote in je reactie altijd het woord waarop je voortborduurt, dit komt het overzicht ten goede. Mocht je (onverhoopt) een te late post plaatsen, edit deze dan aub zodat het geheel overzichtelijk blijft. Woorden dienen bij voorkeur Nederlandstalig te zijn, maar slang kan altijd. In de FIPO hoeft niet gequote te worden.
DONT'S: GEEN associatie met NAMEN! Beperk je reactie zoveel mogelijk tot één woord.
Mensen die alleen maar hier komen om het topic te verstieren, ga aub in de zandbak spelen. Als je te laat bent met posten, dan moet je, je post editten (weghalen) en dus niet wijzigen, waardoor het lijkt of de volgende te laat is!
Wil iemand bij een bepaald woord een kleine uitleg geven, dan deze graag in subtekst, ook een offtopictekst graag in subtekst, dit om de leesbaarheid van het spel te behouden.
zoals dit dus
Verder wijst de weg zich van zelf...
Veel plezier !
Vorig deel:
Woordenassociatiespel d. 102 Insane Fast Lane
verder met:
economie
quote:slecht
economie
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:32 schreef Bimmel het volgende:
Dames en Heren,
Ik ga genieten van de prezentjes die die ouwe seniele baas uit Spanje voor me heeft meegenomen !
Ik wens jullie allen een fijn en feestelijk "heerlijk avondje" !!
quote:moordenaar
Op vrijdag 5 december 2003 16:35 schreef pro_jeex het volgende:[..]
slecht
[..]
veel plezier
quote:Jij!
Op vrijdag 5 december 2003 16:36 schreef Bimmel het volgende:
Tnx !Hoor wie klopt daar kinderen...
ik ben een gedicht in het limburgs aan het schrijven en das echt lastig! En ik heb nog maar een kwartier want dan is het kookenstijd. Ai
quote:gevangenisstraf
Op vrijdag 5 december 2003 16:36 schreef Arinna het volgende:[..]
moordenaar
quote:opsluiten
Op vrijdag 5 december 2003 16:43 schreef pro_jeex het volgende:[..]
gevangenisstraf
het lukt niet meer, ik denk dat opnieuw opstarten de enige mogelijkheid is om hotmail weer te bereiken (google lukt ook niet, alleen dit nog maar waarschijnlijk is dat omdat ik hem al open had staan). Maar aangezien ik m'n gedicht nog af moet krijgen, lukt opnieuw opstarten qua tijd niet meer... Kun je nog een dagje in spanning blijven? Ik stuur ze dan morgenmiddag...
quote:sleutel
Op vrijdag 5 december 2003 16:48 schreef Arinna het volgende:[..]
opsluiten
het lukt niet meer, ik denk dat opnieuw opstarten de enige mogelijkheid is om hotmail weer te bereiken (google lukt ook niet, alleen dit nog maar waarschijnlijk is dat omdat ik hem al open had staan). Maar aangezien ik m'n gedicht nog af moet krijgen, lukt opnieuw opstarten qua tijd niet meer... Kun je nog een dagje in spanning blijven? Ik stuur ze dan morgenmiddag...
quote:gat
Op vrijdag 5 december 2003 16:50 schreef mat_herben het volgende:[..]
sleutel
ben weg printen lukt ook al niet meer... echt iets niet in de haak hier, gvd Lekker stressen...
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:48 schreef Arinna het volgende:
Tot morgen.
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 05-12-2003 16:57]
quote:put
Op vrijdag 5 december 2003 16:54 schreef Arinna het volgende:[..]
gat
ben weg
printen lukt ook al niet meer... echt iets niet in de haak hier, gvd Lekker stressen...
![]()
quote:depressie
Op vrijdag 5 december 2003 16:57 schreef mat_herben het volgende:[..]
put
(in de put)
quote:manie
Op vrijdag 5 december 2003 16:58 schreef pro_jeex het volgende:[..]
depressie
(in de put)
(in de 7e hemel )
quote:dwangbuis
Op vrijdag 5 december 2003 16:59 schreef Luka het volgende:[..]