abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 december 2003 @ 00:07:04 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_15370729
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 18:57 schreef Robhimself het volgende:
Kep m gekocht voor een echte weggeef prijs! Niet in een winkel, niet illegaal... Tis tevens een versie die niet iedereen heeft. Tis een versie waarvan ik meerdere games heb.

Nieuwsgierig!?

Ik niet, dat hebben wel meerdere mensen hier denk ik. Naja, een handje vol misschien Idd niet illegaal en niet in de winkel.

Wat betreft POP1 staat in het hoofdmenu onder extra's geloof ik. Heb PoP sinds vandaag pas voor het eerst gespeeld en zag het daar staan... ben erg benieuwd naar die feature!!!! Wat een prachtspel was dat vroeger, zelfs m'n beide zussen waren er aan verslaafd! En die houden absoluut niet van games

edit :heb zojuist effe POP1 feature gespeeld, erg leuk, jammer dat ze het poppetje uit deel 2 erin hebben gezet, das niet het echte karakter uit deel 1. Maargoed, leuk als extraatje, meer niet.

[Dit bericht is gewijzigd door JK op 13-12-2003 00:53]

pi_15372822
wat een lovende woorden hier weer over deze game. Ik vind het een leuk spel maar echt niet zijn geld waardig! Ik heb hem twee weken geleden op de pc binnen 2 dagen uitgespeeld in precies 7uur en 4 minuten. Vanaf het moment dat ik het spel heb uitgespeeld heb ik het nooit meer gespeeld.. en het nodigt ook niet echt uit. Niets verandert en om nou die sleur van puzzeltjes en eentonige gevechten nog een keer door te maken??? Nee.. geef mij maar een spel met een langere houdbaarheidsdatum. Ik ben in het spel nergens tegenaan gelopen en amper dood gegaan... Een uitdaging van niks.
  zaterdag 13 december 2003 @ 11:36:34 #78
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_15375543
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 00:07 schreef JK het volgende:

[..]

Ik niet, dat hebben wel meerdere mensen hier denk ik. Naja, een handje vol misschien Idd niet illegaal en niet in de winkel.

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  zondag 14 december 2003 @ 10:37:41 #79
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15397256
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 17:45 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Nee.
Een Geforce4 MX is gewoon een kutkaart.

Klopt. Ik heb ook een Geforce 4 MX, maar bij werkt het spel gewoon prima, is dit heel raar of komt dat vaker voor? Uiteraard ben ik er heel blij mee
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_15399915
quote:
Op zondag 14 december 2003 10:37 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb ook een Geforce 4 MX, maar bij werkt het spel gewoon prima, is dit heel raar of komt dat vaker voor? Uiteraard ben ik er heel blij mee

Dat is vreemd ja.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_15405361
wat een grfx .. Heb hem net voor het eerst in me ps2 gedaan.. dat muurlopen is zoooo cool
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zondag 14 december 2003 @ 17:19:24 #82
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15406240
Hoe moet ik verder

Hier ben ik: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/pop.JPG

Dat is op 7% van het spel.

... hier geweest te zijn!!!!
pi_15406896
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:18 schreef Oksel het volgende:

[..]

.. want?

Hoe is het verhaal?
Hoe is de muziek?
Hoe zijn de Graphics?
Originaliteit?

allereerst hallo allemaal ben nieuw hier en het is mn eerste post

[ontopic]
Ik vind het een TOP-spel gewoon, ik hield nooit van dit soort avonture spellen maar deze is gewoon te vet. Verhaal heb niet helemaal gesnopen aan het eind, maar wel een goed verhaal.
Muziek is gewoon perfect. Heb nog wat links voor wat soundtracks van het spel. Een member op het ubisoft forum heeft een paar soundtracks geript van het spel, goede kwaliteit ook.

This is the music from the fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Fight.rar

This is the music from the credits:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/Time_Only_Knows.rar

Stairs Music ( muziek bij een oneindige trap:):
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Magic_Cavern.rar

The fight ep2:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Fight_2.rar

The last fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Last_Fight.rar

The Prison fight:
http://members.lycos.co.uk/thebestofbest/The_Prison.rar

The intro music:
http://members.lycos.nl/ilmaestro3/Pop_Intro_Music.mp3

Hoop dat ze werken!!! (rechtermuisknop, doel opslaan als)

veel plezier

Baggie

zondag 14 december 2003 @ 18:42:53 #84
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15408298
quote:
Op zondag 14 december 2003 16:42 schreef Hakkert het volgende:
wat een grfx .. Heb hem net voor het eerst in me ps2 gedaan.. dat muurlopen is zoooo cool
die van mij is overigens 128 Mb, en die van mensen die ik ken waar ie niet werkt, die zijn allemaal 64 MB
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_15414996
Heb nu net de optie gekregen dat ik tijd langzaam kan laten lopen tijdens een gevecht.. coool
Mijn games
pi_15415174
Hij kost voor de PLAYSTATION 2: 26 euro...!!! bij www.play.com
Dat is een prikkie!!
pi_15424912
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 20:25 schreef Gamedemon het volgende:
....
maaruh ik zie nergens PoP1 staan....weet iemand waar ik die MOET zien?
http://www.princeofpersiagame.com/minigame/index.php
pi_15427485
kicken!
  dinsdag 16 december 2003 @ 11:08:02 #89
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15450438
Wow, ik vind het echt een fantastisch spel, de hele sfeer van de vorige prince of persia;s is er gewoon weer maar nu in prachtige graphics. Ik vond Prince of Persia 3d al gewoon een goed spel, alleen hier is de combat veel uitgebreider, je hebt echt het idee dat je veel kan en niet perse hoeft te button-smashen. Uiteraard is de dagger of time een heel leuke optie, en ook et muurlopen is een goede toevoeging. Al is het wel wennen, want iedere keer als ik een grote kuil zie, dan denk ik: hmm hoe doe ik dit, maar dan kan je natuurlijk langs de muur lopen.

Het enige wat ik er op aan te merken heb is het camerawerk, dat was ook al iets waar ik bij Prince of Persia 3d over struikelde, maar hier is het niet veel verbeterd. Op hele hoge smalle richels is het natuurlijk erg handig als je een beetje overzicht hebt en dat ontbreekt me nog wel eens.

pi_15450959
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:08 schreef BlackSheep het volgende:
Het enige wat ik er op aan te merken heb is het camerawerk, dat was ook al iets waar ik bij Prince of Persia 3d over struikelde, maar hier is het niet veel verbeterd. Op hele hoge smalle richels is het natuurlijk erg handig als je een beetje overzicht hebt en dat ontbreekt me nog wel eens.
Ik vind juist dat je de 3 verschillende camerastandpunten erg goed kan gebruiken en zo ook altijd overzicht hebt...
Mijn games
  dinsdag 16 december 2003 @ 15:49:47 #91
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_15457453
ja ik geef toe, soms zijn de camera standpunten ook echt heerlijk om mee te spelen, maar soms denk je echt van, ik moet nu zulke wilde toeren uithalen, dan zou et handig zijn als ik ook zou zien wat ik deed.
  woensdag 17 december 2003 @ 02:33:02 #92
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15473121
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:08 schreef B het volgende:

[..]

ja daar zit ik ook een beetje vast maar er is wel water waar je weer sterker kan maken en je kan er langzaam save'n en je kan die pa pas raken als je de rest weg is maaar jezus best lastig

iemand nog tipssssssssss

Ik zit hier dus gewoon vast, tot hier was 't spel best makkelijk maar die vader krijg ik gewoon niet dood, ik blijf maar over hem heen springen en in zijn rug hakken, en Farah blijft maar met pijl en boog op hem schieten, het doet hem niks. Ik zie wel van die oranje spikkels als ik hem raak, is dat bloed of zijn dat vonken, ik snap er niks van (XBox)
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_15479324
Ja dat dacht ik dus ook, maar je raakt hem wel degelijk hoor, gewoon door blijven hakken, uiteindelijk stort hij ter aarde
pi_15480230
Ik zit nu op 26% van de game en wat een game is het! Ik heb nu net dat vechten een beetje goed door... ik kan nu 3 dingen met de tijd ofzo... slowmotion tijdens een gevecht.. terugdraaien en als ik iemand met de dagger steek dat tie voor hem alleen langzaam gaat.. Er was gloof ik ook nog een vierde maar weenie of ik die kan .. Vanavond ff kieken
Mijn games
  woensdag 17 december 2003 @ 13:11:17 #95
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15480575
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:59 schreef Hakkert het volgende:
Ik zit nu op 26% van de game en wat een game is het! Ik heb nu net dat vechten een beetje goed door... ik kan nu 3 dingen met de tijd ofzo... slowmotion tijdens een gevecht.. terugdraaien en als ik iemand met de dagger steek dat tie voor hem alleen langzaam gaat.. Er was gloof ik ook nog een vierde maar weenie of ik die kan .. Vanavond ff kieken
d'r komt nog één SUPERVETTE move aan in de game.
Een soort van 'opperstopper'!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 17 december 2003 @ 13:11:42 #96
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15480587
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:59 schreef Hakkert het volgende:
Als je al je halve-maantjes vol hebt, kun je met rechtermuisknop + E in een soort van flits alle tegenstanders tegelijk bevriezen. En dan kan je ze rustig uit de lucht hakken. Je dagger is dan wel meteen leeg, dus alleen doen als het echt nodig is.
  woensdag 17 december 2003 @ 13:13:04 #97
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_15480633
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:11 schreef Miwe het volgende:

[..]

Als je al je halve-maantjes vol hebt, kun je met rechtermuisknop + E in een soort van flits alle tegenstanders tegelijk bevriezen. En dan kan je ze rustig uit de lucht hakken. Je dagger is dan wel meteen leeg, dus alleen doen als het echt nodig is.

ja, die dus.
(had je eigenlijk niet moeten verklappen, maar soit)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 17 december 2003 @ 13:15:24 #98
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15480706
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:13 schreef Smots het volgende:

[..]

ja, die dus.

Ik heb ook niet alles verteld. En het blijft toch wel een gave move.
pi_15481834
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:13 schreef Smots het volgende:

[..]

ja, die dus.

Hoe doe ik de move op de ps2?
Mijn games
  woensdag 17 december 2003 @ 13:55:54 #100
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15481877
quote:
Op woensdag 17 december 2003 13:54 schreef Hakkert het volgende:

[..]

Hoe doe ik de move op de ps2?

Special action + time-dagger knop tegelijk. Geen idee welke dat zijn op de PS2, maar dat weet je vast zelf wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')