abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15155521
Deeltje 2
Deel 1 is hier te vinden
OP met dank aan Chocobo

Prince of Persia The Sands of Time wordt ontwikkeld door Ubisoft. Volgens de meeste gamesites en bladen die op E3 aanwezig waren zagen de komende knaller van dit jaar en wordt ook veel uitgeroepen tot de E3 titel van 2003. De screens zien er belovend uit en een bedrijf als Ubisoft achter de titel met ervaring in games als bv Splinter Cell is ook niet verkeerd.

Coole website : http://www.prince-of-persia.com/

Trailer : ftp://ftp.ubisoft.fr/video/pc/princeofpersia/princeofpersia-trailer.zip

De trailer bevat een aantal in-game beelden die je niet gaat geloven. Echte features zijn nog niet bekend maar ik ben wel benieuwd wat de gamers van deze titel vinden. Het lijkt me erg cool

Artwork

Straight Soul Reaver combat this is not. Combat is more engaging, more fluid, more dynamic, more responsive, and soaked with more visual flare than other titles. You can even do more. In addition to the above, it's possible to slash while shimmying alongside walls, dangling from ropes, hanging from ledges, flipping from rods, and flying through the air. Practically all of us at one point in time thought aloud that this was how Enter the Matrix should have been done, especially since this game even includes some of those Matrix style special effects Danny mentioned. Fear not, hardcore PoP fan, it won't ruin the experience for you.

Every character moves with startling believability and fluidity. Graphical effects from the glow of torches (all lights in the final will be dynamic and soft, and very much like SC), to the flow of tapestries (which Splinter actually took from this!), to the billow of smoke, to the haze of a dusty battlefield, to the burn of a blazing desert sun upon limestone, and the soft ripple of an indoor pool as it reflects and refracts appropriately, distorting the lower half of ankles submerged in it, are everywhere. It's insanity! This is not PS2. Crisp, clean, defined, rich, and littered with effects previously thought impossible for that system, Prince of Persia may very well redefine what is expected of graphics in third-person action on the PlayStation. And the end promise? All of that which was seen plus higher resolution everything and even more effects on other platforms.

According to one rep, all versions should be available in November, but another mentioned that the PC version may slip to early 2004. Whatever the case, we're more than willing to wait and you should be, too. Early candidate for game of show? Perhaps. All I know is that we can't stop talking about it around here.

Screenshots OMG Dit geloof je toch niet En dit zijn dan de PS2 screens,.... de Cube en Xbox versies zullen wat geiler zijn

Deze onderstaande movies wil ik IGNinsiders toch niet onthouden.

We've got our first look at Ubi Soft's previously silent project Prince of Persia: Sands of Time. And, wow, is it gorgeous. Whether you're speaking the jargon of GameCube, PlayStation 2, or Xbox, this title shines. What platform does it look so beautiful on? The PlayStation 2. It will surely look dazzling on the rest.

Ubi Soft has created an absolutely unbelievable engine, featuring unchallenged cinematic cameras, special effects, and art design. We can't wait to get our hands on this one again soon.

To pass the time, we've been hypnotizing ourselves with these clips. Join us, won't you?

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi1.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi2.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi3.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi4.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi5.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi6.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi7.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi8.mov

http://insider.ign.com/download/video/general/princeofpersia/princeofpersia_051103_hi9.mov

Maar ik denk ook aan de gamers zonder IGNinsider

Ass stab
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/princeofpersia320_051203_08.mov

Palace assault
http://ps2movies.ign.com/ps2/video/princeofpersia320_051203_02.mov

[Dit bericht is gewijzigd door dapluiz op 04-12-2003 20:38]

pi_15155648
mag ik even aannemen dat deze game ook echt te spelen is (dat het uit komt op de pc heet dat dus)
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  donderdag 4 december 2003 @ 20:39:27 #3
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_15155694
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:37 schreef Demon-X het volgende:
mag ik even aannemen dat deze game ook echt te spelen is (dat het uit komt op de pc heet dat dus)
hmm je kunt hem kopen dus ik neem aan van wel
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_15155696
Sterker nog, hij is al uit op de PC als het goed is, en ik kan uit ervaring vertellen dat hij heel lekker speelt met een joypad
pi_15155929
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:39 schreef dapluiz het volgende:
Sterker nog, hij is al uit op de PC als het goed is, en ik kan uit ervaring vertellen dat hij heel lekker speelt met een joypad
joypad
verrader
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_15160092
Het spel is schokt als de nete bij mij, met een P4 2,53 Ghz 512 ddr en GF4 TI 4200.

Wat doe ik verkeerd .

edit: doetetal.

[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 05-12-2003 01:57]

... hier geweest te zijn!!!!
pi_15163854
Fijn...bij mij doet ie het niet eens....

Min. sysreq: Geforce3..."EXLUDING GEFORCE 4 MX!!" .

Nou, zooo mooi ziet het spel er nou ook weer niet uit.....tssss. Daaaag, dan niet .

En niet aankomen met: dan moet je maar nieuwe shit kopen....deze videokaart is nog snel zat....nog nooit problemen gehad met schokkende spellen.

pi_15166280
quote:
Op donderdag 4 december 2003 20:47 schreef Demon-X het volgende:

[..]

joypad
verrader

Haha, vind het voor dit soort spellen wel net ff wat lekkerder spelen dan toetsenbord en muis
pi_15167150
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 01:38 schreef WimP het volgende:
Fijn...bij mij doet ie het niet eens....

Min. sysreq: Geforce3..."EXLUDING GEFORCE 4 MX!!" .

Nou, zooo mooi ziet het spel er nou ook weer niet uit.....tssss. Daaaag, dan niet .

En niet aankomen met: dan moet je maar nieuwe shit kopen....deze videokaart is nog snel zat....nog nooit problemen gehad met schokkende spellen.

Neem dan ook een Ti4600
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_15168321
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 09:47 schreef kippiej het volgende:

[..]

Neem dan ook een Ti4600

pi_15168340
jah speelt stukken beter met een joypad!!!

kwam gisteren alleen niet verder waar je dat meisje moet helpemn met knokken

vrijdag 5 december 2003 @ 18:08:38 #12
19284 B
van benbenieuwd
pi_15181355
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:49 schreef rival het volgende:
jah speelt stukken beter met een joypad!!!

kwam gisteren alleen niet verder waar je dat meisje moet helpemn met knokken

ja daar zit ik ook een beetje vast maar er is wel water waar je weer sterker kan maken en je kan er langzaam save'n en je kan die pa pas raken als je de rest weg is maaar jezus best lastig

iemand nog tipssssssssss

pi_15183847
Ik heb deel 1 van dit topic niet gelezen, maar ik geef hier gewoon wel mijn mening over dit spel

[edit]
de pc versie heb ik het over
[/edit]

zoooooowwww!
Wat een ongeloofelijk vet spel is dit zeg!
Ik heb de afgelopen tijd echt een heleboel spellen gespeeld, en dit is toch echt 1 van de mooiste en leukste die ik heb gespeeld!.
De factoren die het zo extreem vet maken zijn voornamelijk de sfeer (echt zo'm typische midden oosten sfeer, en supergave levels. Maar ook de leningheid van het mannetje waarmee je speelt. Je kan echt alles met dat poppetje!
Ook de gevechten zijn zeer spectaculair! Ook omdat de vijanden terug kunnen reizen in de tijd, moet je ze meerdere keren verslaan.

Het spel doet me ook veel denken aan Tomb Raider. Ook met al die puzzels, hindernissen waar je langs moest enzo.
Conclusie: Echt een aanrader dit spel!

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_15184344
Tis zeker een leuke game, een echte klassieker. Ik denk weer met terug aan die tijd dat Prince of Persia 2D was

Mooi spel! fijne gameplay! alleen wel erg veel het zelfde principe.

Cijfer: 7,5

pi_15184382
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:05 schreef Dizpalesco het volgende:
Tis zeker een leuke game, een echte klassieker. Ik denk weer met terug aan die tijd dat Prince of Persia 2D was

Mooi spel! fijne gameplay! alleen wel erg veel het zelfde principe.

Cijfer: 7,5

Beste review die ik ooit gelezen heb.
pi_15184508
OH SORRY

Prince of Persia

Nu staat alweer het vierde deel voor de deur en maakt de Prince zijn debuut op de nextgen consoles.
Ubisoft zag in deze game genoeg potentie om er een goede game rond te bouwen. Ubisoft ontwikkelt zich de laatste tijd alsmaar beter, dus dit geeft al een goede hoop voor deze game.
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.

Verhaal uit de doeken doen.
Je bent de kroonprins van een Perzisch land en alles is rustig en iedereen leidt zijn normale leventje. De problemen beginnen echter wanneer je vader het paleis van de Indiaanse Maharajah aanvalt.
Tijdens heel dit gebeuren word je misleid door een geest en kom je plots terecht in een kamer met een dolk en een zandloper. Die zandloper heeft natuurlijk een betekenis. Wat blijkt, is dat die zandloper de vloek van 'Sands of Time' met zich meebrengt.
Jouw missie? Die vloek ongedaan maken.

De lenige prins!
Qua gameplay kan je aan de hand van afbeeldingen en informatie niet veel zeggen, maar als we even opnoemen wat er allemaal mogelijk is in Prince Of Persia krijg je al gauw een goed beeld van wat heel de game inhoudt qua gameplay.

De prins is namelijk heel lenig en kan heel wat moves uit zijn mouwen toveren. Die lenigheid is wel nodig want de omgeving ligt volgezaaid met boobytraps, die je één voor één moet ontwijken. Om dergelijke boobytraps te ontwijken kan je bijvoorbeeld op een muur lopen, aan een gordijn vastklampen en springen naar een trapeze om vervolgens op de begane grond neer te landen. Je denkt waarschijnlijk dat al die moves niet makkelijk uit te voeren zijn, maar dat is het juist wel. Bovendien word je alles uitgelegd in een uitgebreid tutorial.
De vijanden variëren van wilde vogels tot rovers en zelf kwade geesten. Deze vijanden zouden een hoge AI graad hebben, maar dat kunnen we nu nog niet besluiten.

You can cheat death!
In een valkuil belanden betekent niet altijd het einde. Wanneer je een vijand verslaat, zal die in zand uiteenvallen. Dit zand moet je verzamelen, want daarmee kan je enkele magische krachten gebruiken. Een eerste magische kracht is revival, die ervoor zorgt dat je vijftien seconden terugkeert in de tijd.
De restraint-kracht zorgt ervoor dat heel de omgeving stil kom te staan, waar jij natuurlijk optimaal gebruik kan van maken. Met de delay en haste krachten vertraag of versnel je vanzelfsprekend de tijd.

Graphics.
Zoals je nu weet, speelt dit verhaal zich af in het Perzische wereldje. Deze wereld ziet er erg mooi uit. Alles speelt zich eigenlijk af in een paleizencomplex, maar gelukkig is er genoeg variatie om ons te kunnen bekoren. Ook de lichteffecten zien er erg gelikt uit. Als er stof opwaait zie je de lichtstralen van de zon erdoor schijnen en door het lichte briesje bewegen de palmbomen heen en weer. Wanneer je in het water loopt zou je ook de druppeltjes van je schoeisel zien lopen, wat natuurlijk erg mooi is.

Het camerasysteem heeft al vaker roet in het eten gegooid in dit genre games. Blijkbaar heeft Ubisoft zijn les goed geleerd, want het camerasysteem is tot in de puntjes afgewerkt.
Kom je een omgeving binnen, krijg je even een overzicht van de omgeving. Ook het inzoomen en uitzoomen zou heel gemakkelijk en vloeiend verlopen.

Conclusie:
Het ziet er naar uit dat Prince Of Persia: The Sands Of Time een knaller van formaat gaat worden. De game heeft erg leuke gameplay aspecten, die menig gamer zal weten bekoren.

pi_15184588
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 20:13 schreef Dizpalesco het volgende:
OH SORRY

Prince of Persia

Nu staat alweer het vierde deel voor de deur en maakt de Prince zijn debuut op de nextgen consoles.
Ubisoft zag in deze game genoeg potentie om er een goede game rond te bouwen. Ubisoft ontwikkelt zich de laatste tijd alsmaar beter, dus dit geeft al een goede hoop voor deze game.
Met titels als Splinter Cell, Beyond Good And Evil en Rayman kan je moeilijk ontkennen dat Ubisoft slecht bezig is.

Verhaal uit de doeken doen.
Je bent de kroonprins van een Perzisch land en alles is rustig en iedereen leidt zijn normale leventje. De problemen beginnen echter wanneer je vader het paleis van de Indiaanse Maharajah aanvalt.
Tijdens heel dit gebeuren word je misleid door een geest en kom je plots terecht in een kamer met een dolk en een zandloper. Die zandloper heeft natuurlijk een betekenis. Wat blijkt, is dat die zandloper de vloek van 'Sands of Time' met zich meebrengt.
Jouw missie? Die vloek ongedaan maken.

De lenige prins!
Qua gameplay kan je aan de hand van afbeeldingen en informatie niet veel zeggen, maar als we even opnoemen wat er allemaal mogelijk is in Prince Of Persia krijg je al gauw een goed beeld van wat heel de game inhoudt qua gameplay.

De prins is namelijk heel lenig en kan heel wat moves uit zijn mouwen toveren. Die lenigheid is wel nodig want de omgeving ligt volgezaaid met boobytraps, die je één voor één moet ontwijken. Om dergelijke boobytraps te ontwijken kan je bijvoorbeeld op een muur lopen, aan een gordijn vastklampen en springen naar een trapeze om vervolgens op de begane grond neer te landen. Je denkt waarschijnlijk dat al die moves niet makkelijk uit te voeren zijn, maar dat is het juist wel. Bovendien word je alles uitgelegd in een uitgebreid tutorial.
De vijanden variëren van wilde vogels tot rovers en zelf kwade geesten. Deze vijanden zouden een hoge AI graad hebben, maar dat kunnen we nu nog niet besluiten.

You can cheat death!
In een valkuil belanden betekent niet altijd het einde. Wanneer je een vijand verslaat, zal die in zand uiteenvallen. Dit zand moet je verzamelen, want daarmee kan je enkele magische krachten gebruiken. Een eerste magische kracht is revival, die ervoor zorgt dat je vijftien seconden terugkeert in de tijd.
De restraint-kracht zorgt ervoor dat heel de omgeving stil kom te staan, waar jij natuurlijk optimaal gebruik kan van maken. Met de delay en haste krachten vertraag of versnel je vanzelfsprekend de tijd.

Graphics.
Zoals je nu weet, speelt dit verhaal zich af in het Perzische wereldje. Deze wereld ziet er erg mooi uit. Alles speelt zich eigenlijk af in een paleizencomplex, maar gelukkig is er genoeg variatie om ons te kunnen bekoren. Ook de lichteffecten zien er erg gelikt uit. Als er stof opwaait zie je de lichtstralen van de zon erdoor schijnen en door het lichte briesje bewegen de palmbomen heen en weer. Wanneer je in het water loopt zou je ook de druppeltjes van je schoeisel zien lopen, wat natuurlijk erg mooi is.

Het camerasysteem heeft al vaker roet in het eten gegooid in dit genre games. Blijkbaar heeft Ubisoft zijn les goed geleerd, want het camerasysteem is tot in de puntjes afgewerkt.
Kom je een omgeving binnen, krijg je even een overzicht van de omgeving. Ook het inzoomen en uitzoomen zou heel gemakkelijk en vloeiend verlopen.

Conclusie:
Het ziet er naar uit dat Prince Of Persia: The Sands Of Time een knaller van formaat gaat worden. De game heeft erg leuke gameplay aspecten, die menig gamer zal weten bekoren.

pi_15193033
Ik heb dit spel nu ook, ik snap alleen niet wat er in de intro gebeurd. Die prince vlugt voor zn vader die in gesprek is met zn vijand ik snap er helemaal niks van.. ik weet wel dat het heel cool aanvoelt om meteen je eerste kill te combineren met 2 salto's
pi_15193112
Nee, in het begin veroreveren ze een stad.
De prins neemt de dolk mee als aandenken.

Daarna geven ze The Sands Of Time aan een bevriende sultan.

We'll keep on whispering our mantras.
  zaterdag 6 december 2003 @ 04:12:05 #20
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15193276
quote:
Mwah Splinter Cell was toch niet zooo slecht
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_15196100
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 03:44 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, in het begin veroreveren ze een stad.
De prins neemt de dolk mee als aandenken.

Daarna geven ze The Sands Of Time aan een bevriende sultan.

ah okee dan weet ik dat ook weer
pi_15196955
is de game al uit voor de cube of pc?
pi_15202373
quote:
l

Dit zijn stuk voor stuk goede spellen. Beyon good and evil en splinter cell krijgen zelfs allemaal negens. Dan zijn ze dus echt niet slecht bezig.
pi_15202454
* vosss start mIRC nog eens op, want dit ziet er toch wel gaaf uit!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_15224688
Ik krijg hem deze week
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')