Aaaaaahh, ik sta hier nou al een uur te kutten en nou heb ik die kutdingen nog niet in m'n ogen! Over een half uur moet ik naar school maar ik doe wel gewoon m'n bril op.
Teringtyfuskankerkutzooi! (sorry)
Zo dat lucht lekker op
[Dit bericht is gewijzigd door rongvk op 04-12-2003 11:36]
quote:zachte lenzen, die zijn zeker nog makkelijk ook?
Op donderdag 4 december 2003 11:36 schreef Herkauwer het volgende:
harde of zachte lenzen?
quote:Ik heb geen ervaring met harde lenzen, maar zachte lenzen zjin opzich wel makkelijk ja.
Op donderdag 4 december 2003 11:37 schreef rongvk het volgende:[..]
zachte lenzen, die zijn zeker nog makkelijk ook?
Je moet het gewoon paar keer doen.... voor je het weet floep je ze erin en eruit zonder enige moeite
quote:Geen idee, ik heb harde en volgens mij kan het niet simpeler dan harde. Die zachte kunnen vouwen en harde dus niet (nou ja, niet vaker dan een keer
Op donderdag 4 december 2003 11:37 schreef rongvk het volgende:[..]
zachte lenzen, die zijn zeker nog makkelijk ook?
quote:Laten we de schuld maar aan de lenzen geven, dan voel ik me een stuk beter!
Op donderdag 4 december 2003 11:38 schreef Tijgetje21 het volgende:
hahahaha wat een sukkel een half uur om twee lenzen in te krijgen?? Nou okay snap best dat het in het begin wat lastig is maar kennelijk ben je gewoon te schijterig of onbeholpen om je oog open te houden en niet te gaan knipperen. Het is echt niet meer dan *plop plop* en ze zitten er in
.
quote:Of misschien moet hij ze eerst uit het doosje halen
Op donderdag 4 december 2003 11:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
misschien moet je eerst het prijsstickertje van je lenzen halen. je zal merken dat het dan beter gaat
nou nog terug naar de badkamer voor de rechste...
Ik houd jullie op de hoogte! -spannend he-
quote:Nee hoor... ze kraken namelijk als je erop gaat staan...
Op donderdag 4 december 2003 11:51 schreef Tijgetje21 het volgende:
Okday dat was wel gemeen van me om zo te reageren maar goed het is dan ook al donderdag en ik snak enorm naar het weekend! Anyways gewoon rustig blijven proberen gaat vanzelf wel beter. En wees blij dat je zachte lenzen hebt, harde lenzen geven over het algemeen veel meer problemen/irritatie. En het schijnt dat mensen harde lenzen sneller kwijt raken... wat natuurlijk een dure hobby is.
quote:Ik ben er al 1 kwijt geraakt en dat in 7 jaar. Dus voor mij valt het wel mee.
Op donderdag 4 december 2003 11:51 schreef Tijgetje21 het volgende:
Okday dat was wel gemeen van me om zo te reageren maar goed het is dan ook al donderdag en ik snak enorm naar het weekend! Anyways gewoon rustig blijven proberen gaat vanzelf wel beter. En wees blij dat je zachte lenzen hebt, harde lenzen geven over het algemeen veel meer problemen/irritatie. En het schijnt dat mensen harde lenzen sneller kwijt raken... wat natuurlijk een dure hobby is.
Dus heb ik maar harde lenzen genomen, alleen ik word doodziek van die vuiltjes waar harde lenzen zo gevoelig voor zijn en je kan er niet mee zwemmen, maar verder klappen harde lenzen niet dubbel
Meer voordelen heb ik nog niet kunnen ontdekken..... ze zijn zelfs kleiner dan zachte lenzen...
quote:Hoelang heb je ze al? Want ik heb er eigenlijk haast geen last van als ik een vuiltje in mijn oog krijg.
Op donderdag 4 december 2003 12:51 schreef Vroeger het volgende:
Van de brillendokter mag ik nog geen eens zachte lenzen.... Daar schijnen mijn ogen niet tegen te kunnen...Dus heb ik maar harde lenzen genomen, alleen ik word doodziek van die vuiltjes waar harde lenzen zo gevoelig voor zijn
en je kan er niet mee zwemmen, maar verder klappen harde lenzen niet dubbel
Meer voordelen heb ik nog niet kunnen ontdekken..... ze zijn zelfs kleiner dan zachte lenzen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |