Ik vind de SW wel wat hebben, ik ben sowieso niet zo sedannerig... Dit is een auto die ik al nooit zou kopen, maar ik weet sowieso niet wat ik er nu van moet vinden... er is zoveel tamtam over geweest, maar het uiteindelijke resultaat valt me nogal tegen
DD
Van voren vinnik het lijken alsof er een bulldozer overheen is gereden en ze 'm een beetje hebben uitgedeukt.
Vanaf de zijkant is ie wel mooi
quote:de CC komt niet
Op donderdag 4 december 2003 00:03 schreef Innisdemon het volgende:
wachten op de 407coupe of CC
De coupe wel, maar dan moet je nog wel ff wachten. Die komt niet binnen een jaar, misschien zelfs niet binnen 2 jaar
Vandeweek voor het eerst de 307cc in de showroom gezien. Is ook een hele vette bak maar die 407 wordt mijn nieuwe liefje denk ik.
Misschien maar eens vragen of ik die SW niet als volgende auto van de zaak kan krijgen
quote:Autoweek.nl:
Op zaterdag 6 december 2003 11:03 schreef Ponem het volgende:
Mijn buurman heeft 'm, weet alleen niet welke motor erin zit. Ik vind het zelf een prachtige auto, van de zijkant heeft het wel wat weg van een snelle ferrari. Interieur ziet er ook mooi uit.
quote:hmmm
De 407 sedan zal omstreeks april/mei op de markt komen, een paar maanden later volgt de SW. In 2005 verschijnt pas de coupé.
maari k vind 't een mooie auto, de sedan doet me wat denken aan de huidige 406 coupe, zeker de achterkant...
quote:
Mijn buurman heeft 'm, weet alleen niet welke motor erin zit. Ik vind het zelf een prachtige auto, van de zijkant heeft het wel wat weg van een snelle ferrari. Interieur ziet er ook mooi uit.
Die auto staat voorlopig nog niet eens in de showrooms.....
Ook niet in frankrijk trouwens
quote:Je hebt het zeker over de huidige 406 coupe?
Ik vind die nieuwe 407 btw niet echt mooi, misschien moet ik hem eerst irl zien om hem te waarderen. Zou eeuwig zonde zijn als de 407 coupe er ook zo uit zou gaan zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |