2 x PC100 128 Mb SDram module.
Prijs 10,00 per stuk.
Excl verzendkosten.
Voordat er mensen beginnen the smijten met lagere prijzen : http://www.tweakers.net/pricewatch/330
quote:Zelf nog nooit onder rembours verzonden ... weet niet wat de kosten zijn in dat geval ... weet iemand dit ?
Op woensdag 3 december 2003 09:09 schreef Cookie76 het volgende:
Euh...25 euro onder rembours dan maar? Ik weet het...opbieden is flauw.
quote:Dus 5,50 voor verzenden + 5.70 rembours +0.75% van het bedrag. Dus die 25 euro is een onzinbod.
De kosten voor Rembourszendingen zijn:Toeslag op pakkettarief is EUR 5,70.
Over het remboursbedrag wordt 0,75% provisie in rekening gebracht.Afhankelijk van het gebruik van giro- of bankrekening, staat het geld doorgaans tussen ca. 10-15 werkdagen op de rekening.
quote:Werkt nog perfect
Op woensdag 3 december 2003 10:44 schreef dice het volgende:
Prowl; is dat mail-adres in je profiel nog goed ?
quote:Reken en lees het eens na...Ik ben in totaal in mijn geval wel meer dn 25 euro kwijt. Ik weet niet hoeveel ervaring je hiermee hebt?.....
Op woensdag 3 december 2003 09:45 schreef detulp050 het volgende:
www.tpgpost.nl:
[..]Dus 5,50 voor verzenden + 5.70 rembours +0.75% van het bedrag. Dus die 25 euro is een onzinbod.
@Dice: miscchien een weetje voor de toekomst...Je gaat zoals normaal naar het postkantoor en je geeft aan dat je een pakket onder rembours wilt verzenden - naast de gebruikelijke dingen - en je geeft je bankrekening op. De postbank zal het geld na betaling aan je overmaken. Heeft bij mij nooit langer dan 10 dagen geduurd. Meestal had ik mijn geld wel binnen een dag of 5 en dat lijkt me vrijwel net zo lang als overmaken (mits de ander het meteen ontvangt. anders drie dagen nadat hij het heeft aangenomen)
Overigens post ik bijna nooit (onzin)berichten, dus als ik post ben ik per definitie serieus...maar goed. Had misschien wat eerder moeten reageren. Dan was hierover ook geen misverstand ontstaan...
[Dit bericht is gewijzigd door Cookie76 op 03-12-2003 11:58]
quote:dat is crap, binnen 5 dagen het geld binnen?
Op woensdag 3 december 2003 11:49 schreef Cookie76 het volgende:
@Prowl: Ik weet niet of je het weet, maar zodra de verzender een pakket onder rembours verzendt, zijn de kosten VOOR ONTVANGER.
[..]Reken en lees het eens na...Ik ben in totaal in mijn geval wel meer dn 25 euro kwijt. Ik weet niet hoeveel ervaring je hiermee hebt?.....
@Dice: miscchien een weetje voor de toekomst...Je gaat zoals normaal naar het postkantoor en je geeft aan dat je een pakket onder rembours wilt verzenden - naast de gebruikelijke dingen - en je geeft je bankrekening op. De postbank zal het geld na betaling aan je overmaken. Heeft bij mij nooit langer dan 10 dagen geduurd. Meestal had ik mijn geld wel binnen een dag of 5 en dat lijkt me vrijwel net zo lang als overmaken (mits de ander het meteen ontvangt. anders drie dagen nadat hij het heeft aangenomen)
smells like BS
quote:*Zucht...bij kleinere bedragen worden (soms/meestal) transacties sneller uitgevoerd...Is me ooit uitgelegd, maar ben vergeten hoe dat kwam. Hangt er ook vanaf of je een rekening hebt bij de postbank, of je een relatie van de bank bent enz...
Op woensdag 3 december 2003 11:54 schreef deantoine het volgende:[..]
dat is crap, binnen 5 dagen het geld binnen?
smells like BS
Ik kan verder ook alleen maar uit mijn eigen ervaring spreken...voor keihard bewijs moet je niet bij mij zijn, maar het zelf maar eens doen. Kan alleen maar zeggen dat ik dat uit veiligheidsoverwegingen doe (en wat maakt mij het uit? Als ik MIJN geld maar krijg, wacht ik voor mijn part drie weken...) omdat je beide partijen zeker weten dat er betaling en levering plaatsvindt of niet.
Off topic: Heb je je MegaDrive2 trouwens nog?
quote:Kosten zijn dus voor de ontvanger,
miscchien een weetje voor de toekomst...Je gaat zoals normaal naar het postkantoor en je geeft aan dat je een pakket onder rembours wilt verzenden - naast de gebruikelijke dingen - en je geeft je bankrekening op. De postbank zal het geld na betaling aan je overmaken. Heeft bij mij nooit langer dan 10 dagen geduurd. Meestal had ik mijn geld wel binnen een dag of 5 en dat lijkt me vrijwel net zo lang als overmaken (mits de ander het meteen ontvangt. anders drie dagen nadat hij het heeft aangenomen)
Tulp, misschien een idee om dit in de FAQ op te nemen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |