quote:Ik zou voor wat anders gaan.... Zoals iemand net al zei lijkt me dit meer een romeinse kaars zonder al te veel poespas...
Op zondag 7 december 2003 16:11 schreef Realzm het volgende:
Heeft iemand ervaring met de 'Power Pearls'? Ik heb geen zin om weer geld uit te geven aan saai vuurwerk zoals vorig jaar (ik ga niets meer bij de boerenbond halen dus).96 schoten, ¤6.95. Let wel dat ik niet veel geld uit te geven heb en dat dit dingetje dus flink duur is voor mij. Dus is prijs/kwaliteitverhouding oke volgens jullie? Of kan ik beter iets anders kopen..
Blaas je zo een boom mee op (de stam)
Er staat ook op dat je minimaal 50 meter afstand moet bewaren....
Tip: niet in een tunnel afsteken als je nog wat wil horen in je leven.
quote:ervaring?
Op maandag 8 december 2003 13:11 schreef Klopper het volgende:Tip: niet in een tunnel afsteken als je nog wat wil horen in je leven.
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:21 schreef Klopper het volgende:
Sorry wat zeg je?
quote:Als je een Pro Line dealer in de buurt heb kan je beter Asian Thunders nemen. Dit zijn ook 1 schots mortiertjes met veel betere uitwerkingen.
Op zondag 7 december 2003 16:50 schreef RednaZ het volgende:[..]
Jaaaa! Daar heb ik het de hele tijd over. Ik zit te twijfelen om ze te kopen.
Heb jij daar misschien een filmpje van?
Ik ben nog wat vergeten te kopen afgelopen zaterdag. Ik heb dus echt van die mortieren nodig met zo'n losse koker. Dat is echt zoo gaaf. Van die thundering king of god song.
damn... Maarja, ik ga niet voor alleen die dingen nog een keer de grens over
edit, gevonden:
TOPOLINO
PARIJSSTRAAT 10
3000 LEUVEN
iemand ermee bekend?
[Dit bericht is gewijzigd door superheist op 08-12-2003 17:37]
quote:Panzerfaust klinkt gevaarlijk enzo maar op internet wordt er niet ander gesproken over betonstrijkers/fishcrackers
Op maandag 8 december 2003 13:11 schreef Klopper het volgende:
Een Panzerfaust strijker is ook leuk.Blaas je zo een boom mee op (de stam)
Er staat ook op dat je minimaal 50 meter afstand moet bewaren....
Tip: niet in een tunnel afsteken als je nog wat wil horen in je leven.
quote:Kben hem nu voor je aan het uploaden op me site, hij staat zo online op http://members.lycos.nl/sweetlakers/
Op maandag 8 december 2003 19:37 schreef RednaZ het volgende:
Heeft echt niemand een filmpje van Knock Out (onderstaand plaatje).
*edit* hij kan nu gedownload worden. Afspelen met Quicktime, Windows media player paktie hem hier niet op.
[Dit bericht is gewijzigd door LKP op 08-12-2003 20:03]
quote:quicktime hier ook niet
Op maandag 8 december 2003 19:59 schreef LKP het volgende:[..]
Kben hem nu voor je aan het uploaden op me site, hij staat zo online op http://members.lycos.nl/sweetlakers/
*edit* hij kan nu gedownload worden. Afspelen met Quicktime, Windows media player paktie hem hier niet op.
quote:Hij's corrupt.
Op maandag 8 december 2003 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
quicktime hier ook niet
quote:waar haal jij in hemelsnaam je patronen?? want dat is echty niet duur! kun je me misschien ff mailen??
Op zaterdag 6 december 2003 03:13 schreef speedfreakssj het volgende:
Door sienix - woensdag 3 december 2003 22:18--------------------------------------------------------------------------------
*pats hier met je illigale stuff* topic.
Koop dit jaar geen vuurwerk, zonde van het geld.
----------Idd, ken me poen wel besteden aan leukere dingen.
[..]Niet duur?
voor dat geld heb ik 600 9mm patronen. en dat zijn dan nog dure ook.
quote:ik heb hier 9 mm patronen liggen in duitsland 10 euro per 50, en een loeiharde knal...
Op maandag 8 december 2003 21:08 schreef apengek het volgende:[..]
waar haal jij in hemelsnaam je patronen?? want dat is echty niet duur! kun je me misschien ff mailen??
merk Jet fire
quote:Hier pakt ie hem ook niet met Windows Media Player.
Op maandag 8 december 2003 19:59 schreef LKP het volgende:[..]
Kben hem nu voor je aan het uploaden op me site, hij staat zo online op http://members.lycos.nl/sweetlakers/
EDIT: ik zip hem wel ff, misschien dat dit werkt.
EDIT2: Ik heb hem nu geupload en bij mij pakt hij hem nu wel normaal, doordat hij gezipt is. Dus succes, hij moet het nu doen
[Dit bericht is gewijzigd door LKP op 08-12-2003 21:30]
quote:Deze dingen zijn legaal, te halen bij de Pro Line dealer.
Op maandag 8 december 2003 21:06 schreef superheist het volgende:
wie weet waar ik asian thunders kan krijgen? zijn ze eigenlijk wel legaal?
quote:en waar is die? (heb gegoogled...)
Op maandag 8 december 2003 21:20 schreef LKP het volgende:[..]
Deze dingen zijn legaal, te halen bij de Pro Line dealer.
quote:waar in duitsland??? ik woon in glanerbrug
Op maandag 8 december 2003 21:09 schreef afraidtech het volgende:[..]
ik heb hier 9 mm patronen liggen in duitsland 10 euro per 50, en een loeiharde knal...
merk Jet fire
En misschien dat iemand anders hier weet waar ze in Purmerend/omgeving Pro Line verkopen.
quote:Bij mij slaat ie 'm nu op als .rar en dan kan ie dat bestand weer niet vinden. Kun je dat filmpje anders niet even via msn of email sturen?
Op maandag 8 december 2003 21:20 schreef LKP het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dat kan. Want de filmpjes kan ik voor ik ze upload namelijk wel gewoon zien met Windows Media Player. En als ik hem dan geupload heb naar me site dan istie dus opeens corrupt ofzow.EDIT: ik zip hem wel ff, misschien dat dit werkt.
EDIT2: Ik heb hem nu geupload en bij mij pakt hij hem nu wel normaal, doordat hij gezipt is. Dus succes, hij moet het nu doen
Vanmiddag die matjes ff in elkaar geknutseld
knallen best leuk met dat ducktape er omheen
[Dit bericht is gewijzigd door kikoooooo op 08-12-2003 21:43]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |