quote:Okidokie, dan heb ik niks gezegd.
Op zondag 30 november 2003 22:30 schreef Timmahz het volgende:
Politie was er bij..
Heb de ambulance gebeld alleen die was al onderweg..
quote:ja dat wilt die dus graag weten
Op zondag 30 november 2003 22:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Waardoor kwam het?
Door wie was ze in elkaar geslagen?
Waar precies was het?vertel meer
quote:Ik stond er met mijn vrienden recht voor.
Op zondag 30 november 2003 23:13 schreef eminem_1 het volgende:[..]
ja dat wilt die dus graag weten
Die grote turk/marokkaan sloeg toen vol dat meisje nock out, tegen het bord op de stoeprand. En liep vervolgens snel weg, daarna kwam de politie, vriend van me wilde nog EHBO toepassen maar was niet echt in nuchtere staat, dus uit haar veiligheid toch maar mijn vriend tegengehouden .
Waren nogal wat marrokanen/turken bij betrokken, vriend van me deed verhaal aan de poltie, en werd lastig gevallen door een marokkaan omdat hij zijn verhaal deed. Er waren eerst 2 agenten te voet, daarna kwam een busje met nog 2 agenten, daarna reed er ook een auto naartoe. Meisje zag er slecht uit, en de jongen smeekte de Uitsmijters wat te doen, om hem te helpen maar die liepen terug de cuba in.
Waar de ruzie om begonnen is en wie er direct bij betrokken waren.. geen idee, die Grote turk, die jongen die even door iedereen werd geslagen.. en dat meisje dat nock out ging hadden er in ieder geval ZEER mee te maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Pumatje op 01-12-2003 12:27]
Sorry hoor... Maar ik mag misschien een beetje rasistisch klinken hier door...
Maar 'elke keer' zijn het allochtonen... Raar hé.. dat je een vooroordeel aan je reet hebt...
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:59 schreef t0n het volgende:
Ik vind dat zo erg hé om deze shit te lezen...Sorry hoor... Maar ik mag misschien een beetje rasistisch klinken hier door...
Maar 'elke keer' zijn het allochtonen... Raar hé.. dat je een vooroordeel aan je reet hebt...
quote:'
Ik vind dat zo erg hé om deze shit te lezen...Sorry hoor... Maar ik mag misschien een beetje rasistisch klinken hier door...
Het is gewoon fout publiek, de goede marokkanen vertonen zich niet in het uitgaansleven. Die zitten thuis, dat is een feit. Daarom is er zo'n beeld van ze gevormd.
quote:ik had zelf nog nooit, echt nog nooit zo'n grote turk/marokkaan gezien, enkel op plaatjes
Op maandag 1 december 2003 12:29 schreef beta-1986 het volgende:
Turk of niet, wat een ontiegelijkfiguur, dat hij als jongen een meisje slaat
<leraar-mode>
Oke, het probleem is vastgesteld.. Kunnen we misschien iets constructiefs verzinnen om dit soort vechtpartijen te voorkomen in de toekomst?
</leraar-mode>
quote:Ja hoor, zonder pardon neerschieten dat tuig.
Op maandag 1 december 2003 12:33 schreef Stonehead het volgende:
De discussie gaat weer helemaal de verkeerde kant uit...<leraar-mode>
Oke, het probleem is vastgesteld.. Kunnen we misschien iets constructiefs verzinnen om dit soort vechtpartijen te voorkomen in de toekomst?
</leraar-mode>
quote:Heb je d'r nummer nog gekregen
Op maandag 1 december 2003 12:32 schreef Pumatje het volgende:[..]
ik had zelf nog nooit, echt nog nooit zo'n grote turk/marokkaan gezien, enkel op plaatjes
. hij liep ook weer snel weg, de jongen die ruzie had was van nederlandse nationaliteit, meisje ook. Best mooi meisje, geen breezah ofzo. Ik was mezelf meer aan het bezig houden met mijn vrienden erbuiten houden dan echt opletten wie nou precies ruzie had, misschien kan iemand die er ook bij was daar meer info over geven.
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:36 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Heb je d'r nummer nog gekregen
Verder.. dit is niet te voorkomen, je moet het zien gebeuren en dan denk je, dit is van een duwtje uitgelopen tot een vechtpartij, binnen 10 sec was iedereen aan het knokken/duwen. Sloeg compleet nergens op.
Mentaliteit, daar heeft het mee te maken
quote:Lekker vaag verhaal vol met generalisaties. Je weet het verschil tussen een Marokkaan en een Turk niet eens. Weet je zeker dat het geen Algerijn was? Allemaal 1 pot nat zeker?
Op maandag 1 december 2003 10:09 schreef Pumatje het volgende:[..]
....
Die grote turk/marokkaan sloeg toen .....
Waren nogal wat marrokanen/turken bij betrokken .....
quote:Sure. En dat rechtvaardigt maar dat jij alle allochtonen voor het gemak maar als crimineel bestempelt?
Op maandag 1 december 2003 12:25 schreef Pumatje het volgende:
het zijn hier wel steeds de allochtonen.
Valt gewoon op, en als dat de waarheid is, mag dat toch gezegt worden?
Kerel, als jij het verschil tussen de moslims niet kan erkennen, dan geef ik de slaande jeugd geen ongelijk .. .
[Dit bericht is gewijzigd door UndergroundWorldWide op 01-12-2003 12:42]
quote:daar ken ik er maar 1 van en dat is geen turk maar een zigeuner ... en die is heel groot en vadsig
Op maandag 1 december 2003 12:41 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
De grote turk...
[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 01-12-2003 12:42]
quote:Ik ben ook een Turk met een nederlandse nationaliteit? Hoe verklaar je dat dan?
Op maandag 1 december 2003 12:32 schreef Pumatje het volgende:[..]
ik had zelf nog nooit, echt nog nooit zo'n grote turk/marokkaan gezien, enkel op plaatjes
. hij liep ook weer snel weg, de jongen die ruzie had was van nederlandse nationaliteit, meisje ook. Best mooi meisje, geen breezah ofzo. Ik was mezelf meer aan het bezig houden met mijn vrienden erbuiten houden dan echt opletten wie nou precies ruzie had, misschien kan iemand die er ook bij was daar meer info over geven.
quote:Hoe naief kun je zijn? De goede allochtonen zitten thuis en de slechten gaan uit? Zouden goede allochtonen niet uit willen ofzo? Ik zou ook wel uit willen, maar door het rascistische deurbeleid dat ook jij hier schets, wordt ik wel meestal stelselmatig geweigerd aan de deur. Preventief natuurlijk. Ook als ik met een groep met enkel nederlanderse vrienden uit ga. "Alleen vaste klanten"
Op maandag 1 december 2003 12:30 schreef Pumatje het volgende:
kijk, ik stond om 11 uur daar al aan de deur, en er stond in de wachtrij voor mij een groepje allochtonen, :een neger en 2 marokkanen.. ze werden niet binnengelaten, portier zei: enkel voor vaste klanten.. toen waren ze al aan het uitdagen, prachtige tent de cuba, mooi al die foute figuren buitenhouden, hops ik mooi na hun doorgelopen.Het is gewoon fout publiek, de goede marokkanen vertonen zich niet in het uitgaansleven. Die zitten thuis, dat is een feit. Daarom is er zo'n beeld van ze gevormd.
Als je daar niet agressief van kan worden ....... Niet dat ik dat wordt, maar ik kan het heel goed begrijpen.
quote:
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:47 schreef soccurboi het volgende:
de goeden moeten onder de kwaden lijden
quote:Het is gewoon zo, ik heb toch ogen, ik zie toch dingen. Altijd bij uitgaan hier zijn het wel marokkanen of turken, behalve als het om een meisje gaat, ( dat ging het nu duidelijk niet ) . Maar je moet ook gewoon van een meisje afblijven als die bezet is.
Op maandag 1 december 2003 12:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Sure. En dat rechtvaardigt maar dat jij alle allochtonen voor het gemak maar als crimineel bestempelt?
Van mij mogen ze allemaal buiten de deur blijven hoor, is het tenminste binnen gezellig. Zelf blijfi k altijd buiten die vechtpartijen, en probeer mijn vrienden ook er altijd buiten te houden.
quote:Maar even voor de duidelijkheid. Ik haal letterlijk uit je antwoord dat jij alle allochtonen als crimineel ziet. Klopt dat?
Op maandag 1 december 2003 13:38 schreef Pumatje het volgende:[..]
Het is gewoon zo, ik heb toch ogen, ik zie toch dingen. Altijd bij uitgaan hier zijn het wel marokkanen of turken, behalve als het om een meisje gaat, ( dat ging het nu duidelijk niet ) . Maar je moet ook gewoon van een meisje afblijven als die bezet is.
Van mij mogen ze allemaal buiten de deur blijven hoor, is het tenminste binnen gezellig. Zelf blijfi k altijd buiten die vechtpartijen, en probeer mijn vrienden ook er altijd buiten te houden.
Dat ze allemaal buiten de deur moeten blijven, duidt mij op een flashback. Laat ik maar niet uitspreken welke flashback, want dat mag niet.
quote:nee, zie ik niet, maar je moet voor de verandering maar eens uitgaan.. dan krijg je een heel ander beeld
Op maandag 1 december 2003 13:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Maar even voor de duidelijkheid. Ik haal letterlijk uit je antwoord dat jij alle allochtonen als crimineel ziet. Klopt dat?
Dat ze allemaal buiten de deur moeten blijven, duidt mij op een flashback. Laat ik maar niet uitspreken welke flashback, want dat mag niet.
quote:Ik probeer wel vaker uit te gaan, maar ik word hoe dan ook bij bijna iedere gelegendheid geweigerd. Ook als ik in het midden ben van bijvoorbeeld 4 autochtone NL'ers. Wat voor beeld moet ik daar dan van krijgen, volgens jou?
Op maandag 1 december 2003 13:51 schreef Pumatje het volgende:[..]
nee, zie ik niet, maar je moet voor de verandering maar eens uitgaan.. dan krijg je een heel ander beeld
quote:Ach dat was maar een Westerse hoer.
Op maandag 1 december 2003 12:29 schreef beta-1986 het volgende:
Turk of niet, wat een ontiegelijkfiguur, dat hij als jongen een meisje slaat
quote:Dat je criminele soortgenoten het flink verpest hebben voor je?
Op maandag 1 december 2003 14:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat voor beeld moet ik daar dan van krijgen, volgens jou?
edit: Niet zo hard bedoeld als ie er staat trouwens, je snapt de boodschap hopelijk.
quote:Begrijp ik wel, maar het is wel krom dat misschien 5-10% het kan verpesten voor de rest die toch echt gewoon leuk wil uitgaan.
Op maandag 1 december 2003 14:11 schreef ROG het volgende:[..]
Dat je criminele soortgenoten het flink verpest hebben voor je?
edit: Niet zo hard bedoeld als ie er staat trouwens, je snapt de boodschap hopelijk.
quote:Kende je haar dan?
Op maandag 1 december 2003 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Ach dat was maar een Westerse hoer.
quote:Nee. Ik verplaats me even cynisch in de vermoedelijke denkwijze van de dader, alla(h) Gelly.
Op maandag 1 december 2003 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Kende je haar dan?
quote:je bent niet echt slim wel?
Op maandag 1 december 2003 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Kende je haar dan?
het is gewoon zo,
en haha, 5-10 procent verpest het , laat me nietlachen.
80 tot 90 % verpest het.
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:27 schreef Pumatje het volgende:[..]
je bent niet echt slim wel?
Met westerse hoer wil hij de mensen ( nederlanders) aanspreken op de manier dat jullie jezelf aangesproken voelen. En dan op een cynische manier, ( ik leg het ff duidelijk uit )
Generaliseren en op de man spelen getuigt niet van hoge intelligentie en is niet liefhet is gewoon zo,
en haha, 5-10 procent verpest het , laat me nietlachen.
80 tot 90 % verpest het.
Bron?
quote:Voor andere mensen denken is niet tof. Wat zal gelly hierover te zeggen hebben?
Op maandag 1 december 2003 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:[..]
Nee. Ik verplaats me even cynisch in de vermoedelijke denkwijze van de dader, alla(h) Gelly.
quote:Kijk, ik maakte de opmerking niet. Maar ben het er wel mee eens.
Op maandag 1 december 2003 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Die soortgenoten die het voor je verpesten moeten hard aangepakt worden, net zoals die ruzie zoekers. Want het is wel vaak zo wat ik zaterdag nacht weer zag. Marokkaan/turk/algerijn/dude uit verweggistan word opgebeld door vriendjes, komt , deelt meppen uit, en is weer weg zo snel hij gekomen is. 2 jaar later komt de politie bij wijze van spreken en er is geen schuldige meer te bekennen.
quote:Toon mij dan de betreffende artikelen waarin vermeld wordt dat 80-90% van de allochtonen het verpest voor de rest van de allochtonen, zoals jij een aantal posts eerder aangaf? Wishful thinking is nog geen feit natuurlijk.
Op maandag 1 december 2003 14:42 schreef Pumatje het volgende:[..]
Kijk, ik maakte de opmerking niet. Maar ben het er wel mee eens.
En die bron, mijn eigen ogen. De kranten, Teletext, Internet, het nieuws van fok.nl, journaal.
quote:Dat zal me aan mijn anus oxideren.
Op maandag 1 december 2003 14:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Voor andere mensen denken is niet tof. Wat zal gelly hierover te zeggen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |