En als ik dan toch een vraag over spandoeken heb: waarom hing bij dezelfde wedstrijd een spandoek met '999' erop voor vak EE, dat na de RKC-treffer veranderde in '1000'...?
quote:Was mij ook al opgevallen, iemand??
En als ik dan toch een vraag over spandoeken heb: waarom hing bij dezelfde wedstrijd een spandoek met '999' erop voor vak EE, dat na de RKC-treffer veranderde in '1000'...?
quote:1000e RKC doelpunt in de Eredivisie, die ander is me onbekend.
Op zondag 30 november 2003 20:57 schreef Nr.11 het volgende:
Er hing vanmiddag bij RKC - AZ dus een spandoek van Lierse SK in het uitvak. Ik kan me niks herinneren over een vriendschapsband tussen AZ en Lierse/Vitesse, dus vroeg me af wat dat daar deed...En als ik dan toch een vraag over spandoeken heb: waarom hing bij dezelfde wedstrijd een spandoek met '999' erop voor vak EE, dat na de RKC-treffer veranderde in '1000'...?
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:58 schreef popolon het volgende:[..]
1000e RKC doelpunt in de Eredivisie, die ander is me onbekend.
quote:Dan geeft Langs de Lijn foute informatie.
Op zondag 30 november 2003 21:02 schreef Spoenk het volgende:[..]
de teller staat op 712 goals in de Eredivisie
of:
1000e doelpunt RKC in het betaald voetbal, zou ook kunnen.
Geheugen, vluchtig, etc.
[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 30-11-2003 21:08]
quote:het aantal supporters
Op zondag 30 november 2003 20:57 schreef Nr.11 het volgende:
quote:In het betaald voetbal, had ik gehoord.
Op zondag 30 november 2003 20:58 schreef popolon het volgende:[..]
1000e RKC doelpunt in de Eredivisie, die ander is me onbekend.
quote:Las ook zoiets op een rkc site dus dat zal het wel zijn dan..of sinds het bestaan misschien? rkc is nog niet zo oud toch?
Op zondag 30 november 2003 21:07 schreef popolon het volgende:[..]
Dan geeft Langs de Lijn foute informatie.
quote:Ik was eerder.
Op zondag 30 november 2003 21:09 schreef popolon het volgende:
heh, zie edit
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik was eerder.
hehe mja wat boeit die vlag nou in het az vak? enne kan dat niet gewoon in het topic over vriendschap tussen clubs ofzo? of in dat spandoeken topic?
quote:Dit topic loopt anders niet slecht!
Op zondag 30 november 2003 21:12 schreef hellmondunited het volgende:[..]
! Hooligan
hehe mja wat boeit die vlag nou in het az vak? enne kan dat niet gewoon in het topic over vriendschap tussen clubs ofzo?
of in dat spandoeken topic?
Lierse, AZ en Huysegems zal trouwens idd verband hebben, had ik nog niet aan gedacht... en dat die 1000 het aantal treffers was had ik al wel verwacht, maar aantal treffers van/sinds wát....??
quote:sinds ze in het betaald voetbal zitten
Op zondag 30 november 2003 21:15 schreef Nr.11 het volgende:[..]
Dit topic loopt anders niet slecht!
Lierse, AZ en Huysegems zal trouwens idd verband hebben, had ik nog niet aan gedacht... en dat die 1000 het aantal treffers was had ik al wel verwacht, maar aantal treffers van/sinds wát....??
Die kon ik ook niet echt plaatsen...
Leuk zeg, vlaggen-symboliek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |