abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15021424
Ik zat naar dat nieuwe nummer van Christina Aguilera (of hoe je dat ook schrijft) te kijken op TV. Het viel me nogal op dat de playback er niet uit ziet. Soms overdreven de scheur open soms past er nog net een papiertje tussen.
  zaterdag 29 november 2003 @ 14:58:18 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_15021454
Jij hebt Piet Veerman zeker nooit meegemaakt
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zaterdag 29 november 2003 @ 15:02:04 #3
70344 Master_Berendsen
Does not punches back...
pi_15021493
En overdreven handgebaren...
Most people don't realize, that two large pieces of coral, painted brown and attached to his skull with common wood screws can make a child look like a deer
pi_15021526
die clip is wel knap gemaakt, en het is een beetje begrijpelijk waarom haar playback zo slecht is:

ga maar eens na hoeveel clips jij op TV ziet van 1 onafgebroken shot

"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  zaterdag 29 november 2003 @ 15:06:32 #5
58149 ddorst
Amateur-Volksmenner
pi_15021550
Het lijkt wel of Christina een flinke lokale groeispurt heeft gehad voor deze clip. Klopt dat?
Ignorance is bliss
pi_15021567
UHU
pi_15021580
PushUp
Playback
Haarverf

Als je alles weghaalt was niet vast zit dan hou je een veel mooier meisje over dat ook nog best goed zingt

pi_15021627
ik vond dr in 'Come on over' echt veel lekkerder .....
pi_15021680
't Is nog veel leuker als artiesten hun eigen liedje playbacken en de woorden vergeten.
Gek genoeg kennen de fans de teksten soms beter dan zij zelf.
(Un)masking for the greater good.
pi_15021730
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 15:17 schreef Natalie het volgende:
't Is nog veel leuker als artiesten hun eigen liedje playbacken en de woorden vergeten.
Gek genoeg kennen de fans de teksten soms beter dan zij zelf.
Eddy Wally...

Had 'n keer 'n house-versie van één van z'n nummers, waardoor steeds op willekeurige momenten allemaal spreuken van Wally doorheen gemixt waren.
En dat ging 'ie playbacken...

En hij hield 'n strak gezicht en 'n glimlach tot achter z'n oren

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15022783
tviel me op dat haar ene oog half dicht/open was

zag er niet uit!

pi_15022788
Het verbaast me dat nog niemand

Maar ze heeft toch ook een pleebek? heeft gezegd.

Maar ik geloof niet dat het een push-up is. Ze had tenslotte laatst ook een nogal uitpuilende buik met ''love handles''. Natuurlijk vet, mensen !

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')