quote:
Check this out. We received a call from a family in rural Alberta (Bonneyville) a couple of days ago.She said her son and husband drove to Edmonton and bought a Pearl drumset at Gordon Price Music. Driving home, they had an accident and totalled their SUV. Paramedics arrived and after extracting them from the vehicle, told them that if it weren't for the drums, the roof would have collapsed and they would have been killed. She was overwhelmed and called us in tears to say that Pearl Drums saved their lives. We are sending them a new kit of course.
Just goes to show that our "Heat Compression System" may be far superior to air bags"
doet me denken aan een ongeluk wat een maat van me ooit had...
de wagen was helemaal gaar, maar de muziekinstallatie speelde nog op volle toeren... goeie reclame voor Alpine was dat...
quote:niet normaal hé?
Op vrijdag 28 november 2003 11:37 schreef blackie007 het volgende:
Tering die hebben echt geluk gehad.
quote:Ik zie het ook niet idd
Op vrijdag 28 november 2003 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:ligt die drum nou op de linker of rechterstoel???
quote:Of in dit geval, er tussen in
Op vrijdag 28 november 2003 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:ligt die drum nou op de linker of rechterstoel???
quote:Ja, dat zou in elk geval wel verklaren dat er TWEE levens gered zijn
Op vrijdag 28 november 2003 13:23 schreef Herkauwer het volgende:[..]
Of in dit geval, er tussen in
quote:hiervan lig ik in een deuk,
Op vrijdag 28 november 2003 11:32 schreef realist_ik het volgende:doet me denken aan een ongeluk wat een maat van me ooit had...
de wagen was helemaal gaar, maar de muziekinstallatie speelde nog op volle toeren...
Ik geloof best dat het waar is, alleen die trommels hebben ze er achteraf nog even mooi in gelegd voor een paar goede shots.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |