quote:Zeker, een droom is mooi zo lang als het duurt, maar daarna mag je ook weer snel de realiteit onder ogen zien. Je kunt Utrecht weinig verwijten, want ze knokken voor wat ze waard zijn, maar Auxerre is gewoon veel beter. Niks aan de hand, ze hebben het geprobeerd, maar het zat er niet in
Op donderdag 27 november 2003 22:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Na de 3-0 was het kansloos, maar dan mag je toch nog wel hopen...It is a right to dream, isn't it?
quote:Als ik slaap, ja.
Op donderdag 27 november 2003 22:12 schreef SCH het volgende:[..]
Van mij mag je zelfs na de wedstrijd nog dromen hoor
quote:Precies, ben alweer down-to-earth, nooit ervanaf geweest, maar hopen ( wat misschien dromen was) mag toch wel?
Op donderdag 27 november 2003 22:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zeker, een droom is mooi zo lang als het duurt, maar daarna mag je ook weer snel de realiteit onder ogen zien. Je kunt Utrecht weinig verwijten, want ze knokken voor wat ze waard zijn, maar Auxerre is gewoon veel beter. Niks aan de hand, ze hebben het geprobeerd, maar het zat er niet in
quote:Hehe, zo bedoelde ik het ook niet...
Op donderdag 27 november 2003 22:10 schreef Eilanden het volgende:[..]
Ho Ho Ho .. ik heb een eigen mening
![]()
Ik zag zeker kansen voor Utrecht en de eerste 20 minuten waren hoopgevend, maar na de 2-0 en helemaal 3-0 is het gewoon gelopen. Paar maatjes te groot helaas. En Utreg heeft inderdaad niet een topdag...
Maar normaal gesproken wint Auxerre inderdaad 8 van de 10 keer. Alleen vond ik de eerste helft veel meer aan elkaar gewaagd en vond ik daar zeker niet uit blijken dat Utrecht kansloos was, en al helemaal niet dat dat na de 'eerste paar minuten' bleek...
Maar ja, jammer maar helaas. 3 jaar achter elkaar Europees is al een prestatie op zich.
quote:Ik denk dat bijna iedereen hier graag had gezien dat Utrecht de volgende ronde had gehaald en ik had ook de valse hoop dat er meer in zat
Op donderdag 27 november 2003 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:Precies, ben alweer down-to-earth, nooit ervanaf geweest, maar hopen ( wat misschien dromen was) mag toch wel?
quote:Utrecht had ook maar "1" thuiswedstrijd...
Op donderdag 27 november 2003 22:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik denk dat bijna iedereen hier graag had gezien dat Utrecht de volgende ronde had gehaald en ik had ook de valse hoop dat er meer in zat
jammer van de nederlaag, utrecht speelde in de 1e helft vrij goed, 2e helft was belabberd.
quote:Dank u wel. Wat heb ik gewonnen?
Op donderdag 27 november 2003 21:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Heb ik al gezegd dat het 4-0 gaat worden?
quote:Een kristallen bol, zodat je geld kan verdienen.
Op donderdag 27 november 2003 22:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Dank u wel. Wat heb ik gewonnen?
quote:Inderdaad, naast de top 3 kan geen enkele club dat zeggen.
Op donderdag 27 november 2003 22:16 schreef DGR het volgende:Maar ja, jammer maar helaas. 3 jaar achter elkaar Europees is al een prestatie op zich.
Maar wat ik belachelijk vind, zijn reacties in andere topics zoals die van Fulton omdat Utreg verliest dat beter alle UEFA plaatsen van NL afgenomen kunnen worden .... Ja vandaag verloren we kansloos, maar ik denk dat we ons in de andere 3 wedstrijden een waardig Nederlands vertegenwoordiger hebben getoond. Met een betere loting had er misschien iets meer ingezeten.....
quote:Waar?
Op donderdag 27 november 2003 22:20 schreef Eilanden het volgende:[..]
Inderdaad, naast de top 3 kan geen enkele club dat zeggen.
Maar wat ik belachelijk vind, zijn reacties in andere topics zoals die van Fulton omdat Utreg verliest dat beter alle UEFA plaatsen van NL afgenomen kunnen worden ....
Ja vandaag verloren we kansloos, maar ik denk dat we ons in de andere 3 wedstrijden een waardig Nederlands vertegenwoordiger hebben getoond. Met een betere loting had er misschien iets meer ingezeten.....
Berichtje voor Fulton:
Utrecht verliest 4-0 van een ploeg die vele malen meer kwaliteit heeft, in een vele malen betere competitie speelt en 3 wedstrijden lang heeft Utrecht een goede pot voetbal neergezet. Ik zie Heerenveen niet van Auxerre winnen...
Sorry, SCH
quote:Fulton doet een beetje stoer.
Maar wat ik belachelijk vind, zijn reacties in andere topics zoals die van Fulton omdat Utreg verliest dat beter alle UEFA plaatsen van NL afgenomen kunnen worden ....
Ja vandaag verloren we kansloos, maar ik denk dat we ons in de andere 3 wedstrijden een waardig Nederlands vertegenwoordiger hebben getoond. Met een betere loting had er misschien iets meer ingezeten.....
Het is juist mooi dat clubs als Utrecht, NEC, NAC, Heerenveen enz. Europa in mogen. Al die zogenaamde topclubs wankelen ook, dus dan zou niemand er recht op hebben.
quote:Het was inderdaad gewoon een enorm lastige loting. Utrecht heeft in totaal in 3 rondes de 0 gehouden. 2 keer gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren.
Maar ja, niks mee doen... Ze zijn weer een rondetje verder gekomen. 2 keer gewonnen, 1 keer gelijk... Tja, je ligt er weer uit maar inderdaad. Met een andere loting had er misschien meer ingezeten.
quote:Ik zie Heerenveen niet eens van Den Haag winnen, dussseehhh
Op donderdag 27 november 2003 22:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zie Heerenveen niet van Auxerre winnen...Sorry, SCH
quote:Helemaal mee eens.
Op donderdag 27 november 2003 22:24 schreef SCH het volgende:[..]
Fulton doet een beetje stoer.
Het is juist mooi dat clubs als Utrecht, NEC, NAC, Heerenveen enz. Europa in mogen. Al die zogenaamde topclubs wankelen ook, dus dan zou niemand er recht op hebben.
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:25 schreef SCH het volgende:[..]
Ik zie Heerenveen niet eens van Den Haag winnen, dussseehhh
quote:Snap ik ook niet, maar Ajax en Utrecht hebben een redelijk diepgewortelde rivaliteit...
Op donderdag 27 november 2003 22:25 schreef snowwie2 het volgende:
waarom gingen die utrecht supporters zingen: wie niet springt die is een jood? ajax zit een paar honderd kilometer verderop.
quote:Berend Botje ging uit varen was te moeilijk vandaag, dus dan maar een domme "sfeermaker"
Op donderdag 27 november 2003 22:25 schreef snowwie2 het volgende:
waarom gingen die utrecht supporters zingen: wie niet springt die is een jood? ajax zit een paar honderd kilometer verderop.
quote:Een echte kenner.
Vitesse heeft een langere reeks neergezet en waarschijnlijk Roda ook.
quote:Op de tribunes was het feest
Op donderdag 27 november 2003 22:32 schreef mitt het volgende:
Ben benieuwd hoe een paar vrienden van me het hebben gehad daar in Frankrijk
quote:Ik heb het over de laatste 3 jaar eikel
Op donderdag 27 november 2003 22:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Een echte kenner.
Vitesse heeft een langere reeks neergezet en waarschijnlijk Roda ook.
Een echte kenner
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |