Ronaldo, Zidane en Henry.
Wat Ronaldo hier tussen doet is mij een raadsel.
Laat het Henry maar worden.
quote:HELL YEAH!
Op woensdag 26 november 2003 18:08 schreef LBDH het volgende:
WESLEY SNEIJDER!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op woensdag 26 november 2003 18:11 schreef Dennis_the_Menace het volgende:
Nou weet ik waar advocaat zijn manier van denken heeft opgedaan, altijd de oude garde een kans geven.
quote:Ik zeg liever niet wat ik van het IQ vind van voetballers en mensen die dan ook nog het allemaal o-zo-leuk vinden en domme replies plaatsen.
Op woensdag 26 november 2003 18:08 schreef LBDH het volgende:
WESLEY SNEIJDER!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij deze niets dus.
quote:Wat een lol.
Op woensdag 26 november 2003 18:13 schreef _GdR_ het volgende:
ik ga voor klaas
Volgend jaar dan maar.
Na het winnen van het EK.
Geef die gouden bal eindelijk eens aan Thierry Henry!!
Of sjevshenko.
Maar het oostblok zal altijd tegen de bierkaai van de gevestigde orde moeten vechten.
quote:Pavel wint 'm volgend jaar, nadat hij Tjechie in z'n ééntje naar de finale van het EK speelt
Op woensdag 26 november 2003 18:24 schreef tong80 het volgende:
Idd had Pavel Nedved er bij moeten staan.
Ronaldo? rot op die misselijke kwal !
Naja, dan maar voor Henry
Henry moet het krijgen.
maar ik vind, en velen met mij, dat Nedved eigenlijk een nog betere kandidaat zou zijn voor deze titel.
quote:en in 95 en 96 had hij m ook al gewonnen
Op woensdag 26 november 2003 19:10 schreef ultra het volgende:
Volgens mij wordt die Ronaldo zo`n beetje elk jaar genomineerd. Vorig jaar mocht hij hem zelfs toch winnen, ondanks slechts 3 van de 52 weken voetbal op aanvaardbaar niveau?
Straks gaan mijn kleinkinderen nog denken dat hij een legendarisch goede voetballer was
entsja wat iedereen tegen Ronaldo heeft is me een raadsel hij is de laatste tijd weer errug sterk bezig ...
Als ik tussen ronaldo en henry in me team moest kiezen dan koos ik dus ff echt wel voor die bolle ..
Maar dat is mijn mening
Ik denk zelf dat het Zidane gaat worden.
En pfaf gast, hoe krijg je dat superman icon als pi?
Shevie schopt milan naar de CL en nedved schopt juve naar de finale... Wat kan een voetballer nog meer doen?!?!
quote:Dat is gewoon de beste speler op het moment, simpel. Maar Ronaldo zal hem wel weer winnen
Op donderdag 27 november 2003 12:17 schreef El_Bassie het volgende:
Ronaldo... Henry...
quote:Dat is idd het lullige van het systeem. Madagascar, Buthan en Fiji mogen ook allemaal hun stem uitbrengen en die doen dat en masse op grote sterren, zonder de wedstrijden zelf maar gezien te hebben.
Op woensdag 26 november 2003 19:39 schreef methodmich het volgende:
Correctie: de bondscoaches hebben deze 3 de meeste punten gegeven. Het is al bekend wie gewonnen heeft, maar de FIFA maakt het nog even spannend door "genomineerden" te noemen. Dit worden de nummers 1, 2 en 3. Wie precies eerste is, weet ik momenteel nog niet, hoop het binnen een week te weten.Ik denk zelf dat het Zidane gaat worden.
Een aantal jaren geleden deed het gerucht de ronde dat de coach van Trinidad & Tobago 3 van zijn jongens genomineerd zou hebben, waardoor deze spelers hoger eindigde dan een aantal sterren
quote:Het wordt dan ook gekozen door de bondscoaches, en je Dick is niet de enige die de oude garde te lang een hand bovne het hoofd houdt.
Op woensdag 26 november 2003 18:29 schreef Blinkybill het volgende:
dan maar Henry al vind ik dit geen goeie selectie van beste voetballlers van 2003
Nedved had hier sowieso tussen moeten staan en van Nistelrooy of Shevchenko hadden ook niet misstaan.
Henry is de enige speler van wie ik het terecht vind dat ie hier genomineerd staat.
Overigens vind ik dat Van der Werff ook in het rijtje thuishoort....
Als je al jarenlang onder de lat staat bij FcZwolle en men heeft nog steeds niet door dat je de kwaliteiten mist verdien je een minstens Oscar en in het voetbalwereldje de Gouden Bal
quote:Relaxed!!
Op woensdag 26 november 2003 18:13 schreef _GdR_ het volgende:
ik ga voor klaas
Maare ik begrijp niet wat die Ronaldo altijd in dat lijstje doet.
Er zijn toch wel meer spitsen die beter zijn dan Ronaldo. Bijvoorbeeld zijn collegaspits bij Real.
Mag trouwens die hele Ronaldo niet meer na zijn actie bij het verlaten van Inter.
Ik zeg Henry
en nog een vraag, als je uit die 2 bovenstaande spelers mocht kiezen voor je team voor wie koos je dan?
Die andere 2 hebben niet top gespeeld dit jaar wat natuurlijk niet wegneemt dat het klasse voetballers zijn
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 27-11-2003 23:12]
quote:Heb jij Henry nog nooit zien spelen? Niemand zal hier beweren dat Zidane niet kan voetballen hoor, bovendien heeft hij 'm al eens gewonnen en vind ik dat als Ronaldo die rotprijs 3 keer wint, Henry m minstens 4 moet winnen.
Op donderdag 27 november 2003 21:40 schreef DAMH het volgende:
Heeft nooit iemand hier Zidane zien voetballen ofsow?
Wat heeft Henry vorig jaar gewonnen?
quote:Ik vind ook dat Henry hem moet hebben en mij kun je zeker wel objectief noemen in dit geval
Op donderdag 27 november 2003 22:16 schreef DutchGooner het volgende:
Denk dat Henry hem wel verdiend heeft dit jaar alhoewel ik misschien niet helemaal objectief benDie andere 2 hebben niet top gespeeld dit jaar wat natuurlijk niet wegneemt dat het klasse voetballers zijn
1-5....ook ik was onder de indruk....
quote:Dat was ook zo. Niet alleen daar. Ook van die andere landen deden dat.
Op donderdag 27 november 2003 13:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is idd het lullige van het systeem. Madagascar, Buthan en Fiji mogen ook allemaal hun stem uitbrengen en die doen dat en masse op grote sterren, zonder de wedstrijden zelf maar gezien te hebben.
Een aantal jaren geleden deed het gerucht de ronde dat de coach van Trinidad & Tobago 3 van zijn jongens genomineerd zou hebben, waardoor deze spelers hoger eindigde dan een aantal sterren
Egil Olsen noemde ooit een vrouw. Ook apart. Die stond toen boven Kluivert en Laudrup en vele anderen.
Zidane of Ronaldo, allebei goed
Ronaldo is een zeer beperkte spits die erg op zijn kracht leeft.
Zidane is een van de beste voetballers, maar laat dit alleen in de halve en hele finale van de CL / EK / WK zien.
Henry maakt het team echt beter, maar wint nooit wat.
Tja iemand als Maldini / Nedved had mij dan toch logischer geleken. Zij dragen het team, spelen al jaren top en wonnen vorig jaar ook nog wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |