quote:Chibi
Op dinsdag 25 november 2003 08:39 schreef chibibo het volgende:
quote:Sjooki!
Op dinsdag 25 november 2003 08:40 schreef Chocobo het volgende:
Chibi
Moet weer werken.
quote:Das geen spoiler joh cunt
Op dinsdag 25 november 2003 08:39 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Niet spoilen Cunt!
Maar ik ging er al een beetje vanuit dat ik Jedi kon worden hoor.
Wanneer komt die downloadable content eraan? Ik las dat de PC-versie van KOTOR allerlei extra shit had?
Ik vraag voor kerst trouwens zon Live Kit, PGR2 en Rainbow 6. Deze games Multiplayer met de Gijsjes spelen lijkt me erg praat, zeker als slurfer ook een kruisdoos gaat halen! En ik kan wel met die trial version van Live gaan klooien maar ik doe het liever in een keer goed (dus met permanent account en koptelefoon). Kan ik meteen Splinter Cell kopen (ik wil die extra missies gamen).
Het worden weer drukke maanden, gelukkig verschijnt er voorlopig niks bijzonders op de PS2 en GC.
RS3 is zooooo cool,... ik weet niet wat de pc versie voor een game is maar je voelt hier console over druipen... tis briljant
quote:done
Op dinsdag 25 november 2003 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Hier verder dan maar.
quote:Ik heb hem op de PC gespeeld Gijs, is volgens mij de mooiste versie, maar ook de makkelijkste (quick save en load). Dat laatste is denk ik meteen het nadeel van de PC-versie, haalt meteen veel van de spanning weg. Maar ik ga hem zeker even opnieuw spelen om er weer in te komen, die extra missies zijn zeker een bitch of niet? Hoeveel extra missie kun je intussen eigenlijk downloaden?
Op dinsdag 25 november 2003 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Splinter Cell kan je opnieuw gaan gamen zodat je die op Xbox ziet,.. check anders voor de grap de video head to head van IGN,.. dan gil je echt![]()
quote:Ik ga echt puur voor de multiplayer (samen met de Gijsjes). Lieten ze afgelopen weekend een stukje van zien in Gammo en het zag er wel praat uit....en ik wil flashbangs op slurfer gooien.
RS3 is zooooo cool,... ik weet niet wat de pc versie voor een game is maar je voelt hier console over druipen... tis briljant
quote:RS3 IS ook praat Gijs
Op dinsdag 25 november 2003 08:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb hem op de PC gespeeld Gijs, is volgens mij de mooiste versie, maar ook de makkelijkste (quick save en load). Dat laatste is denk ik meteen het nadeel van de PC-versie, haalt meteen veel van de spanning weg. Maar ik ga hem zeker even opnieuw spelen om er weer in te komen, die extra missies zijn zeker een bitch of niet? Hoeveel extra missie kun je intussen eigenlijk downloaden?
[..]Ik ga echt puur voor de multiplayer (samen met de Gijsjes). Lieten ze afgelopen weekend een stukje van zien in Gammo en het zag er wel praat uit....en ik wil flashbangs op slurfer gooien.
Er zijn nu inmiddels 3 downloadable levels,... heel cool
Houdoe, wa ?
quote:Kun je de SP in co-op mode spelen? Lijkt me ook wel praat.
Op dinsdag 25 november 2003 08:51 schreef Chocobo het volgende:
RS3 IS ook praat GijsPrachtig, maar ook Singleplayer kan spannend zijn. Klopt,.. de Xbox versie van SC is wat moeilijker door de checkpoint maar de spanning stijgt daar idd door.
quote:Zijn het bitchen?
Er zijn nu inmiddels 3 downloadable levels,... heel cool
ja weer games, je weet toch dat we geen leven hebben...
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh Tiggy![]()
ja weer games, je weet toch dat we geen leven hebben...
Gisteren ff lekker met je kuiken zitten kleppen ....lekker kunnen roddelen over jou
Ik heb ook geen leven....zelfs geen games
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:07 schreef Tigress74 het volgende:
Gisteren ff lekker met je kuiken zitten kleppen ....lekker kunnen roddelen over jou
*teruglezen gaat*
quote:Daarom ben je ook een Gijsje! En je speelt toch Backgammon?
Ik heb ook geen leven....zelfs geen games
quote:Ach
Op dinsdag 25 november 2003 09:07 schreef Tigress74 het volgende:zelfs geen games
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 09:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
*teruglezen gaat*
![]()
[..]Daarom ben je ook een Gijsje! En je speelt toch Backgammon?
quote:Hey Sjoo
Op dinsdag 25 november 2003 09:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ach
Niemand is perfect
quote:Ja vrij genomen. Daantje krijgt zo zijn eerste prikje
Op dinsdag 25 november 2003 09:18 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Hey Sjoo
Jij bent vrij vandaag he mazzelaar !
quote:Spuiten
Op dinsdag 25 november 2003 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Ja vrij genomen. Daantje krijgt zo zijn eerste prikjeWeet niet of hij dat cool gaat vinden
*medelijden met Daantje heeft*
Je stopt toch wel even langs de speelgoedwinkel nadat hij die prik heeft gehad hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |