die zit er toch niet in he?
quote:Van elk land zitten de topclubs erin. Je hebt dus niet zoals bij FIFA dat je van elk land de nationale competitie kan spelen
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het valt me een beetje tegen, ik mis de NL competitie...
Dat de namen niet kloppen boeit niet, die verander ik wel..
quote:Ik heb hem hier in Hellevoetsluis al bij de FRS en Intertoys gezien
Op maandag 24 november 2003 22:05 schreef Vrieskist het volgende:
Wanneer komt de pc versie in de winkels? Had een keer iets van 26 November gelezen.
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/pro_evolution_soccer_3_edit.txt
quote:die heeft er nog nooit ingezeten........... sterker........ zit geen 1 nationale competitie in...... heeft er nooit in gezeten en zal d'r hoogstwaarschijnlijk ook nooit inkomen.......... mis ze ook niet eigenlijk....... masterleague is ruim voldoende!!
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:
Het valt me een beetje tegen, ik mis de NL competitie...
Dat de namen niet kloppen boeit niet, die verander ik wel..
quote:Fifa 2003 was nog speelbaar, maar 2004 is echt janken met de pet op ... Vooral na het spelen van de PES3 demo
Op maandag 24 november 2003 22:27 schreef BaBy-G het volgende:
echt een top spel!
onbegrijpelijk dat sommige mensen nog FIFA spelen...
Geef mij maar PES Zit nog wat te oefenen op de 3 sterren
..
quote:je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200
Op maandag 24 november 2003 22:30 schreef Armin het volgende:
het werkt niet met mn videokaart... Krijg een logo en daarna een zwart scherm ipv een intro. geforce2 nog maar alle games kunnen er gewoon op draaien. Ook na update installeren werkt t niet
bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden
quote:ja maar zeg ik draai alles nog goed, Halo, Fifa2004, Generals, Hit and Run, alles draait perfect... Lekker compatible zeg
Op maandag 24 november 2003 22:37 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200
bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden
quote:dat slowmotion probleem is op te lossen las ik ergens, maar dan kan je geloof ik geen geluid meer horen ofzo... Oftewel het is voor de pc gewoon een oncompatible zuigspel. ff snel overgezet ofzo.
Op donderdag 27 november 2003 20:44 schreef halleekes het volgende:
ik heb het spel bij verschillende mensen zien draaien....bij allemaal (ook p4 2.4 ghz) draait het spel heel sloom als de mensen in de buurt van het strafschopgebied komen......ik vind dit heel slordig van de pc versie....het spel lijkt me geweldig, maar is gewoon niet te spelen op de pc....ik hoop dat er een oplossing is/komt!
Jammer toch wel een interessant spel.. hopelijk komt er nog een patch of wat. Tenslotte is het ook maar net uit voor de pc.
Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.
PES3 is een blijvertje
Jammer alleen dat alle clubs en namen zo bout zijn...psv = stadhuisplein
quote:Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:
Er is al een patch uit voor PES3.Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.
PES3 is een blijvertje
quote:Alleen klopt daar weer geen tyfus van...team met kalou, bosvelt, van hooijdonk, emerton
Op vrijdag 28 november 2003 22:19 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen
quote:die patch leidt niet tot een betere compatibiliteit, althans hier heeft het geen effect.
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:
Er is al een patch uit voor PES3.Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.
PES3 is een blijvertje
have found the way. Around there is a patch that give you 10.000.000 credits and other stuff. Install this patch and go to PES-Shop (in game). Here buy the game speed hidden feature. now go to the match. start it and in the menu you can see there is game speed. change to double speed ... enjoy!
MGT :: 28-11-2003 08:46 :: ip: logged
the site for the patch is:
http://www.socceraccess.com/
in the main page go to....
"Want 10 Million PES? Unlock everything with this patch!"
download and install the patch...
enjoy!
ik heb het nog nie geprobeerd...maar er zijn naar het schijnt echt bizar veel mensen die het spel niet goed draaiende krijgen...misschien dat dit helpt!
quote:Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Op zondag 30 november 2003 11:01 schreef Truck het volgende:
Heeft iemand reeds een PES3 option file geinstalleerd voor PC? ...zodat we alle juiste namen etc hebben?
quote:Thx!
Op zondag 30 november 2003 23:49 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Ook al aardig wat shirts van clubs gedownload...en de manual is ook wel handig. Tering wat zijn er veel verschillende opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |