abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14901232
Het spel is tot nu toe verrekte moeilijk.
Ik was zo dom om aan het begin van het seizoen geen talenten te kopen.

[PS2, PC] Pro evolution soccer III

pi_14901656
Wanneer komt de pc versie in de winkels? Had een keer iets van 26 November gelezen.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_14901742
Het valt me een beetje tegen, ik mis de NL competitie...
Dat de namen niet kloppen boeit niet, die verander ik wel..

die zit er toch niet in he?

pi_14901840
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:

Van elk land zitten de topclubs erin. Je hebt dus niet zoals bij FIFA dat je van elk land de nationale competitie kan spelen
  maandag 24 november 2003 @ 22:12:02 #5
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_14901898
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:05 schreef Vrieskist het volgende:
Wanneer komt de pc versie in de winkels? Had een keer iets van 26 November gelezen.
Ik heb hem hier in Hellevoetsluis al bij de FRS en Intertoys gezien
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
  maandag 24 november 2003 @ 22:12:04 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_14901901
Alle namen, clubnamen en andere edit info vindt je hier:

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/pro_evolution_soccer_3_edit.txt

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_14901944
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef _Administr8or_ het volgende:

die heeft er nog nooit ingezeten........... sterker........ zit geen 1 nationale competitie in...... heeft er nooit in gezeten en zal d'r hoogstwaarschijnlijk ook nooit inkomen.......... mis ze ook niet eigenlijk....... masterleague is ruim voldoende!!
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_14902561
echt een top spel!
onbegrijpelijk dat sommige mensen nog FIFA spelen...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_14902697
het werkt niet met mn videokaart... Krijg een logo en daarna een zwart scherm ipv een intro. geforce2 nog maar alle games kunnen er gewoon op draaien. Ook na update installeren werkt t niet
pi_14902720
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:27 schreef BaBy-G het volgende:
echt een top spel!
onbegrijpelijk dat sommige mensen nog FIFA spelen...
Fifa 2003 was nog speelbaar, maar 2004 is echt janken met de pet op ... Vooral na het spelen van de PES3 demo In FIFA loopt alles zo houterig, bewegingen niet lekker soepel.

Geef mij maar PES Zit nog wat te oefenen op de 3 sterren ..

There's a frood who really knows where his towel is.
pi_14903001
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:30 schreef Armin het volgende:
het werkt niet met mn videokaart... Krijg een logo en daarna een zwart scherm ipv een intro. geforce2 nog maar alle games kunnen er gewoon op draaien. Ook na update installeren werkt t niet
je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200

bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden

pi_14903868
*vastgeroest in mijn PS2*

Speel inmiddels ook op vijf sterren

pi_14957499
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:37 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

je moet een videokaart hebben met minimaal DirectX8 functies, dus minimaal een Ati Radeon 8500 of nVidia GeForce 4200

bij mij, met mijn Ati Radeon 7200 draait het, de demo dan, wel, in de laagste instelling natuurlijk, maar af en toe heb ik wel eens een foutmelding, al is dat gelukkig zelden

ja maar zeg ik draai alles nog goed, Halo, Fifa2004, Generals, Hit and Run, alles draait perfect... Lekker compatible zeg
gaat daar nog een patch voor komen?
pi_14982774
ik heb het spel bij verschillende mensen zien draaien....bij allemaal (ook p4 2.4 ghz) draait het spel heel sloom als de mensen in de buurt van het strafschopgebied komen......ik vind dit heel slordig van de pc versie....het spel lijkt me geweldig, maar is gewoon niet te spelen op de pc....ik hoop dat er een oplossing is/komt!
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_14990833
quote:
Op donderdag 27 november 2003 20:44 schreef halleekes het volgende:
ik heb het spel bij verschillende mensen zien draaien....bij allemaal (ook p4 2.4 ghz) draait het spel heel sloom als de mensen in de buurt van het strafschopgebied komen......ik vind dit heel slordig van de pc versie....het spel lijkt me geweldig, maar is gewoon niet te spelen op de pc....ik hoop dat er een oplossing is/komt!
dat slowmotion probleem is op te lossen las ik ergens, maar dan kan je geloof ik geen geluid meer horen ofzo... Oftewel het is voor de pc gewoon een oncompatible zuigspel. ff snel overgezet ofzo.

Jammer toch wel een interessant spel.. hopelijk komt er nog een patch of wat. Tenslotte is het ook maar net uit voor de pc.

vrijdag 28 november 2003 @ 21:44:40 #16
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15011369
Er is al een patch uit voor PES3.

Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.

PES3 is een blijvertje

Jammer alleen dat alle clubs en namen zo bout zijn...psv = stadhuisplein

A.M.A.B
pi_15012224
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:

Kijk op www.konamiyo.com of www.gameshell.com (iets in die trend). Die patch heeft bij mij alle problemen opgelost. Traagheid is weg en het spel is veel moeilijker dan de fifareeks.

PES3 is een blijvertje

Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen
  zaterdag 29 november 2003 @ 00:32:18 #18
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15014889
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 22:19 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Van fnoord hebben ze wel een licentie kunnen krijgen

Alleen klopt daar weer geen tyfus van...team met kalou, bosvelt, van hooijdonk, emerton
A.M.A.B
  FOK!fossiel zaterdag 29 november 2003 @ 00:38:41 #19
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15015007
De demo vind ik best wel kut eigenlijk.
Waardeloos dat de knopinstellingen er een PS2-controller staat en dat je die knoppen moet mappen naar het keyboard. Is dat ook zo met de retail versie?
Ben niet erg weg van de demo iig .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15015406
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 21:44 schreef Cart_man het volgende:

PES3 is een blijvertje

die patch leidt niet tot een betere compatibiliteit, althans hier heeft het geen effect.
pi_15030180
ik lees net iets op een site:

have found the way. Around there is a patch that give you 10.000.000 credits and other stuff. Install this patch and go to PES-Shop (in game). Here buy the game speed hidden feature. now go to the match. start it and in the menu you can see there is game speed. change to double speed ... enjoy!
MGT :: 28-11-2003 08:46 :: ip: logged
the site for the patch is:
http://www.socceraccess.com/
in the main page go to....
"Want 10 Million PES? Unlock everything with this patch!"

download and install the patch...
enjoy!

ik heb het nog nie geprobeerd...maar er zijn naar het schijnt echt bizar veel mensen die het spel niet goed draaiende krijgen...misschien dat dit helpt!

hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_15033476
Heeft iemand reeds een PES3 option file geinstalleerd voor PC? ...zodat we alle juiste namen etc hebben?
pi_15041980
een wedstrijd spelen op double speeld is wel geinig voor ff maar het gaat zo belachelijk snel dat je het snel weer uitzet.
  zondag 30 november 2003 @ 23:49:27 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15050180
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:01 schreef Truck het volgende:
Heeft iemand reeds een PES3 option file geinstalleerd voor PC? ...zodat we alle juiste namen etc hebben?
Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Ook al aardig wat shirts van clubs gedownload...en de manual is ook wel handig. Tering wat zijn er veel verschillende opties
A.M.A.B
pi_15080676
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:49 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ja die is er al...kan je vinden op www.proevolutionline.com
Ook al aardig wat shirts van clubs gedownload...en de manual is ook wel handig. Tering wat zijn er veel verschillende opties

Thx!
Kunnen we eindelijk beginnen met de master league!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')