History:
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #10
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic # 9
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #8
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #7
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #6
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #5
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #4
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique (nog steeds niet vol)
OSG De Hogeberg Slowchat Topique #2
OSG de Hogeberg Slowchat Topique
Lets play
Sinterklaas
Sint en Piet zaten te bedenken Wat ze FOK! nu eens zouden schenken Zwarte Piet loert door ramen en spleten En komt zo heel wat te weten Dit is 't cadeau dat precies bij je past Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast Sint staat bekend om z'n goede smaak En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt Dat het tot iets beters leidt Sint heeft een jaar lang moeten sparen En zit straks zelf op de blaren Dit gedicht is bijna uit Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit Dit is het cadeau waar je op zat te wachten Pak 't maar uit dan hoef je niet langer te smachten
De kassieklap!
Wat dat dan ook wel niet mag zijn
quote:netjes de linkjes
Op maandag 24 november 2003 20:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Heel braaf
quote:Ja, daar kunnen Suuz en Esmé nog een voorbeeld aan nemen
Op maandag 24 november 2003 20:13 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
netjes de linkjes
en netjes de kassieklap oid
quote:Dare to be different!
Op maandag 24 november 2003 20:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ja, daar kunnen Suuz en Esmé nog een voorbeeld aan nemen
quote:instructies nodig hierzo
Op maandag 24 november 2003 20:14 schreef SuUz2ko het volgende:
&nd doe de kassieklap!
quote:Oud.... kende ik al
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.philantilles.com/december_1998-contents-eng.htm
the month of June of this year Post N.A. Ltd. Organized a drawing competition among the youth of the five Netherlands Antillean islands: Curaççao, Bonaire, St.Maarten, Saba, St.Eustatius. The aim was to make a design for the stamps that would be issued in December of this year as December stamps. There was a big interest. There were more than 600 young partisipants. The winners were: Theodora Alixandra van Ierland (16 years of age) of Curaççao and Anne Sordam (9 years of age) of Bonaire. Futhermore, a selection was made from the entries for the picture on the first day cover and one for the corresponding brochure. The prizes concerned were granted to respectively Esmé Deppe (10) and Iris Deppe (13), both of St.Maarten.
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
quote:Dat maakt voor deze dans niks uit
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
instructies nodig hierzo
code:liedje dus, en dus ook met een dans je11 De Kassieklap 3:56 T&M: F. Jenner/H. Keizer
Solist: C. Veldema
quote:Is een hele eer hoor
Op maandag 24 november 2003 20:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Oud.... kende ik al
quote:leet hax0r!
Oud.... kende ik al
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:18 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
leet hax0r!
![]()
quote:dat is game-taal (stom en dom)
Op maandag 24 november 2003 20:19 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
stom: waarom zou je raar gaan praten
dom: gewoon typen is veel sneller
quote:Had nog nooit een background-check gedaan
Oud.... kende ik al
quote:Oké dan.. ik d8 al
Op maandag 24 november 2003 20:20 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
dat is game-taal (stom en dom)
stom: waarom zou je raar gaan praten
dom: gewoon typen is veel sneller
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.1.4' (111) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1750
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1607
Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1607
Warning: mysql_query(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1676
-edit: op 1 van de servers is de mysql dus down gok ik , soms werkt ie niet en soms weer wel
[Dit bericht is gewijzigd door NerdoNielso op 24-11-2003 20:29]
quote:Krijg je, hè, met al die nerds.
Op maandag 24 november 2003 20:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Denk even naar GOT toeWarning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.1.4' (111) in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1750
quote:waarom dat?
Op maandag 24 november 2003 20:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Luister naar Fok!Radio, mijn naam gaat gezegd worden![]()
![]()
quote:Fokradio, dat is? welke zender ofzo...:?
![]()
quote:Ruben, ik zou wel willen hoor, maar ik heb (nog) geen geluidskaart
![]()
quote:omdat ik veel betekend
Op maandag 24 november 2003 20:31 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
waarom dat?
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35272
Op maandag 24 november 2003 20:32 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Fokradio, dat is? welke zender ofzo...:?
quote:en waarom word je naam bekend gemaakt
Op maandag 24 november 2003 20:33 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
omdat ik veel betekend
-edit: erg hoor die t achter word
[Dit bericht is gewijzigd door NerdoNielso op 24-11-2003 20:37]
quote:Ja okeej.. hmpfz..
Op maandag 24 november 2003 20:33 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35272
via het internet
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:34 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
en waarom wordt je naam bekend gemaakt
vanwege je extreem snelle slotjes
quote:FM 103.6
Op maandag 24 november 2003 20:32 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Fokradio, dat is? welke zender ofzo...:?
... en dan ook nog een foto posten in een bepaald topicje
quote:* niels zet zijn radio aan
Op maandag 24 november 2003 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
FM 103.6
quote:op de kabel bestaat hij
Op maandag 24 november 2003 20:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
FM 103.6
vette beat man
quote:zijn we aan het fokken of niet
Op maandag 24 november 2003 20:40 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
* niels zet zijn radio aan
quote:
Op maandag 24 november 2003 20:42 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
zijn we aan het fokken of niet
quote:radio staat naast m'n pc
Op maandag 24 november 2003 20:42 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
zijn we aan het fokken of niet
quote:zou ik m'n pci geluidskaart kunnen hot-pluggen
Op maandag 24 november 2003 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
quote:word niet echt veel wijzer van jullie
Op maandag 24 november 2003 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
quote:gaat ook over het internet sump
Op maandag 24 november 2003 20:46 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
word niet echt veel wijzer van jullie
maar op mijn radio doet ie het niet,, en nu voel ik me zeeeer dom!
de link staat hier ergens boven (naar de infopage)
en ruub al naam gehoord?
quote:haha, je topique
Op maandag 24 november 2003 20:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben gefeliciteerd met mijn 1000ste post op fok!radio
ons slowchat topicje al genoemd?
quote:Ja, ik snap het al niet.. Hmpfz, suuz kan zichzelf einfelijk eens een sump noemen....
Op maandag 24 november 2003 20:47 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
gaat ook over het internet sump
de link staat hier ergens boven (naar de infopage)
en ruub al naam gehoord?
quote:hm, nee, maar mijn naam:
Op maandag 24 november 2003 20:48 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
haha, je topique
ons slowchat topicje al genoemd?
"Jahe, en nog een ene Mzraki ofzo, gefeliciteerd met je 1000ste post gisteren "
Mijn dag is gewoon perfect
quote:Muziek op Fok! Radio
Op maandag 24 november 2003 20:51 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
hm, nee, maar mijn naam:
"Jahe, en nog een ene Mzraki ofzo, gefeliciteerd met je 1000ste post gisteren
"
Mijn dag is gewoon perfect
![]()
![]()
quote:woeiii! klap klap!
quote:Ik ga voor de sluipreclame van het OSG Slowchat topic natuurlijk
Op maandag 24 november 2003 20:52 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
woeiii! klap klap!
quote:Het OSG De Hogeberg topique #11 (NerdoStyle)
quote:Ja goet he??
Op maandag 24 november 2003 20:15 schreef NerdoNielso het volgende:
http://www.philantilles.com/december_1998-contents-eng.htm
the month of June of this year Post N.A. Ltd. Organized a drawing competition among the youth of the five Netherlands Antillean islands: Curaççao, Bonaire, St.Maarten, Saba, St.Eustatius. The aim was to make a design for the stamps that would be issued in December of this year as December stamps. There was a big interest. There were more than 600 young partisipants. The winners were: Theodora Alixandra van Ierland (16 years of age) of Curaççao and Anne Sordam (9 years of age) of Bonaire. Futhermore, a selection was made from the entries for the picture on the first day cover and one for the corresponding brochure. The prizes concerned were granted to respectively Esmé Deppe (10) and Iris Deppe (13), both of St.Maarten.
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
hehe, noem je dit een backgroundcheck? Ha!
quote:ik ga nu ook lekker slapuh....
Op maandag 24 november 2003 23:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Ik ga naar bedske toe...
Trusten
Niels hierzo
Wil jij Niels Witte ff helpen... Welke onzin dingen moesten allemaal in dat ANW interview zitten?
fundamenteel/toegepast onderzoek
Ivoren toren gebeuren
.....
-edit: laat maar, ze hebben het papiertje met info al gevonden
quote:Té erg Esmé! Haha! Goh, ik verveel me! Kheb een nieuw bed
Op dinsdag 25 november 2003 10:20 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Sjit hé, ik zit zelfs nu op school (tijdens vrij uurtje) op fok!
Aaaaagh!
quote:van wie?
Op dinsdag 25 november 2003 09:46 schreef NerdoNielso het volgende:
TUSSENUUR
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 13:24 schreef MAX_crazy het volgende:
studieuurzodrekt nog ff wiskunde van pieter
lachuh
quote:Minder!!
Op dinsdag 25 november 2003 15:10 schreef MAX_crazy het volgende:
he he... morguh tot 4 uur les
quote:jap.. merk het
Op dinsdag 25 november 2003 15:39 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Minder!!
Maar het is hier een beetje dood....
![]()
quote:Hmpfz, dan valt er weinig over te zeggen heh! En hoe staat het in het leven?
Op dinsdag 25 november 2003 15:40 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
jap.. merk het
ajah...
quote:PRIMA!!!!
Op dinsdag 25 november 2003 15:42 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
Hmpfz, dan valt er weinig over te zeggen heh! En hoe staat het in het leven?
quote:Zo leuk is dat niet
Op dinsdag 25 november 2003 16:04 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Kees is de klas uitgestuurd!!!Whooooooh!!!!!
![]()
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 16:14 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
PRIMA!!!!
...
Haha, kees, je eigen schuld... Stouterd!
quote:Pfft, ik was heel zachtjes
Op dinsdag 25 november 2003 16:38 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
^
quote:Whahaha, ja Kees... je bent zo heel ondeugend hoor!!
Op dinsdag 25 november 2003 16:38 schreef SuUz2ko het volgende:[..]
^
Goed, je was eigenlijk niet eens zo hard aan t praten, ik en Jenn meer eigenlijk... maar ach, mij kan ie toch t lokaal niet uitsturen??!
Channah is bij Arendsen eruit gestuurd... hij was echt boos man!
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 18:34 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Whahaha, ja Kees... je bent zo heel ondeugend hoor!!
*Foei!*
quote:Inderdaad, alleen maar omdat ik zo vooraan zit
Goed, je was eigenlijk niet eens zo hard aan t praten, ik en Jenn meer eigenlijk... maar ach, mij kan ie toch t lokaal niet uitsturen??!
quote:Ik had eerst helemaal niet door dat ie zo boos aan het worden was....
Channah is bij Arendsen eruit gestuurd... hij was echt boos man!
quote:Moet je maar niet zo vooraan zitten... nooit verstandig. Dan wordt het vanzelfsprekend dat je goed oplet.
Op dinsdag 25 november 2003 18:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Inderdaad, alleen maar omdat ik zo vooraan zit
[..]Ik had eerst helemaal niet door dat ie zo boos aan het worden was....
En bij Arendsen had ik dat ook eerst niet door, Channah zelf ook niet.
Ze zij ook toen: Oh, je meent 't. En hij helemaal van ja, tuurlijk meen ik t, je hoort de irritatie toch in mijn stem, en hoe mijn stem veranderd?! Grrrr.... (<< dat laatste stukje zei ie niet, maar dacht ie waarschijnlijk wel.)
quote:Ja, ik vond em wel wat hard praten enzo. Maar je gaat toch niet zo boos worden omdat ze Londen leuker vindt dan Parijs? Het was natuurlijk wel stom om zo dom te doen, maar ze had het idd zelf ook niet door
Op dinsdag 25 november 2003 18:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Ze zij ook toen: Oh, je meent 't. En hij helemaal van ja, tuurlijk meen ik t, je hoort de irritatie toch in mijn stem, en hoe mijn stem veranderd?! Grrrr.... (<< dat laatste stukje zei ie niet, maar dacht ie waarschijnlijk wel.)
quote:Idd, zo is Channah nou eenmaal. Maarja, dat was juist t probleem. Je kon de vorige weken ook al merken dat ie zich irriteerde aan haar, en dat dit er nog bij. oei.
Op dinsdag 25 november 2003 18:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ja, ik vond em wel wat hard praten enzo. Maar je gaat toch niet zo boos worden omdat ze Londen leuker vindt dan Parijs? Het was natuurlijk wel stom om zo dom te doen, maar ze had het idd zelf ook niet door
Maar ik vind wel dat ze best mag zeggen dat London haar leuker lijkt dan Parijs, hoewel t zo wel behoorlijk ondankbaar klinkt enzo (die leraren besteden er ook veel tijd aan!).
Ach, ze ging er gewoon te lang over door.
Ik vind t echt slecht gaan met school... havo mss??
quote:Ik zat vlakbij, had het vrij snel door. Je zag de aders in zijn nek opzwellen en zo geirriteerd en onbegripvol praten, ik zei nog 'oh shit' toen ik het hoorde, de gevolgen zijn bekend
Op dinsdag 25 november 2003 18:39 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Moet je maar niet zo vooraan zitten... nooit verstandig. Dan wordt het vanzelfsprekend dat je goed oplet.
quote:Wees nou niet zo depressief omdat je nu een keer een slechter cijfer voor wiskunde hebt, je kunt het makkelijk aan, je moet alleen wat meer doen dan vorig jaar, iedereen zit met hetzelfde probleem.
Op dinsdag 25 november 2003 18:51 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Idd, zo is Channah nou eenmaal. Maarja, dat was juist t probleem. Je kon de vorige weken ook al merken dat ie zich irriteerde aan haar, en dat dit er nog bij. oei.
Maar ik vind wel dat ze best mag zeggen dat London haar leuker lijkt dan Parijs, hoewel t zo wel behoorlijk ondankbaar klinkt enzo (die leraren besteden er ook veel tijd aan!).
Ach, ze ging er gewoon te lang over door.Ik vind t echt slecht gaan met school... havo mss??
quote:Eén slecht cijfer?
Op dinsdag 25 november 2003 18:55 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Wees nou niet zo depressief omdat je nu een keer een slechter cijfer voor wiskunde hebt, je kunt het makkelijk aan, je moet alleen wat meer doen dan vorig jaar, iedereen zit met hetzelfde probleem.
Ik weet t ook niet meer... ik wacht ermee tot na de kerstvakantie.
quote:eerst havo en dan vwo kost je een jaar extra, dat weet je, dat lijkt me ook een vrij hoge prijs.
Op dinsdag 25 november 2003 19:03 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Eén slecht cijfer?
Blok 1 had ik voor natuurkunde een 4.4, dat heb ik dus vorig pwweek mogen inhalen. Nou daarvan weet je al dat ik een 5.5 of iets hoger voor gescoord heb. Scheikunde is heel erg slecht gegaan, dat weet ik nu al.
Natuurkunde loop ik nu al achter, vind t gewoon veels te veel in 1 week, en ik snap er niet veel van.
Verder gaat Bio wel goed, maar dat is dan ook t enige van m'n profiel N&G. En ik wil per sé n&g doen (jaja, dierenarts) en dat zou ik ook kunnen doen door eerst havo en dan vwo....Ik weet t ook niet meer... ik wacht ermee tot na de kerstvakantie.
Lees je verhaal boven nou eens, je hebt voor natuurkunde iig een voldoende, voor scheikunde weet je het nog niet eens, je kunt wel vermoedens hebben, maar die pakken vaak ook anders uit. En bio, wat je gekozen vak is, gaat goed.
Lijken me toch niet voldoende redenen om naar havo te gaan zo
quote:hehe, heel lief van je
Op dinsdag 25 november 2003 19:07 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
eerst havo en dan vwo kost je een jaar extra, dat weet je, dat lijkt me ook een vrij hoge prijs.
Lees je verhaal boven nou eens, je hebt voor natuurkunde iig een voldoende, voor scheikunde weet je het nog niet eens, je kunt wel vermoedens hebben, maar die pakken vaak ook anders uit. En bio, wat je gekozen vak is, gaat goed.
Lijken me toch niet voldoende redenen om naar havo te gaan zo
Ik ga eten -xx-
quote:smakelijk
Op dinsdag 25 november 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, heel lief van je
![]()
Maar ik werk uiteindelijk toch heel hard in de pwweek (en door de normale week doe ik ook redelijk mijn best, t is toch niet normaal als je zodra je thuis komt uren aan je werk zit om een beetje bij te blijven, t moet toch een beetje leuk blijven?)Ik ga eten
-xx-
quote:gefeliciteerd Marcus, ik heb sinds zondag er al weer zo'n 120 bij
Op dinsdag 25 november 2003 19:16 schreef MAX_crazy het volgende:
100 POSTS!!!!!!!!!!!!!
zondag was mijn 1000ste post
quote:eetsmakelijk... heb net gegetuh
Op dinsdag 25 november 2003 19:17 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
hehe, heel lief van je
![]()
Maar ik werk uiteindelijk toch heel hard in de pwweek (en door de normale week doe ik ook redelijk mijn best, t is toch niet normaal als je zodra je thuis komt uren aan je werk zit om een beetje bij te blijven, t moet toch een beetje leuk blijven?)Ik ga eten
-xx-
quote:ajah... bij mij gaat het niet zo hard.. zit alleen op deze topic duss...
Op dinsdag 25 november 2003 19:18 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
gefeliciteerd Marcus, ik heb sinds zondag er al weer zo'n 120 bij
zondag was mijn 1000ste post
quote:je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
Op dinsdag 25 november 2003 19:19 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
ajah... bij mij gaat het niet zo hard.. zit alleen op deze topic duss...
dit fantastische forum heeft nog veel meer te bieden
quote:nah teveel moeiete moet ik zoveel lezuh.. geen zin in, ben lui denk
Op dinsdag 25 november 2003 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
![]()
quote:luie aap
Op dinsdag 25 november 2003 19:24 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
nah teveel moeiete moet ik zoveel lezuh.. geen zin in, ben lui denk
quote:doe morguh mijn huiswerk wel in de studieuren... niet dat ik er dan ook zin in heb... school BLEW!!
Op dinsdag 25 november 2003 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
luie aap
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 19:28 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
doe morguh mijn huiswerk wel in de studieuren... niet dat ik er dan ook zin in heb... school BLEW!!
quote:de weide wereld?
Op dinsdag 25 november 2003 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je zou je blik eens moeten verwijden, de weide wereld ingaan enzo
![]()
Als je toch adviezen geeft, doe het dan goed
quote:je kunt vwo makkelijk aan
Op dinsdag 25 november 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
gegeten...
en nu? dat van havo?
iemand nog advies???
quote:Ik ben nu bezig met mijn actie: "Minder FOK! meer tijd"
Op dinsdag 25 november 2003 19:46 schreef GetYourFreakOn het volgende:
gegeten...
en nu? dat van havo?
iemand nog advies???
moet je ook doen, hou echt veel tijd over
- pringles radio is bijna af
- dansje is af
- werkstuk gym is bijna af
- ding voor geschiedenis is vanavond af
maar ik heb nog genoeg andere dingen die ik nog wil doen, gelukkig hebben we nog een kerst-vakantie
quote:bro, for real, stfu
Op dinsdag 25 november 2003 19:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
de weide wereld?
Als je toch adviezen geeft, doe het dan goed
quote:STFU?
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
bro, for real, stfu
quote:Fok's worth your fockin time
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
Ik ben nu bezig met mijn actie: "Minder FOK! meer tijd"
moet je ook doen, hou echt veel tijd over
- pringles radio is bijna af
- dansje is af
- werkstuk gym is bijna af moet in maart af
- ding voor geschiedenis is vanavond afal af mét fok
maar ik heb nog genoeg andere dingen die ik nog wil doen, gelukkig hebben we nog een kerst-vakantie
quote:misschien, maar ik heb de tijd nu ff niet
Op dinsdag 25 november 2003 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Fok's worth your fockin time
![]()
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:07 schreef GetYourFreakOn het volgende:
STFU = Shut The F*ck Up
quote:Geeft niet
Op dinsdag 25 november 2003 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
bro, for real, stfu
quote:wat zeik je nou met naar havo gaan
Op dinsdag 25 november 2003 20:07 schreef GetYourFreakOn het volgende:
STFU = Shut The F*ck Up
quote:Dacht ik dus ook... ach, ik zie wel.
Op dinsdag 25 november 2003 20:02 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
je kunt vwo makkelijk aan
![]()
quote:Bijtijds afkicken ja
Op dinsdag 25 november 2003 20:13 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Dacht ik dus ook... ach, ik zie wel.
Ik denk dat ik ook maar alvast een Fok! limiet stel, voordat t te laat is.
quote:* Mzraki mompelt iets over spanningen, frustraties en machteloosheid veroorzaakt door cheatende kut AI van NFSU
Op dinsdag 25 november 2003 20:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Geeft niet
quote:Die kende ik al. Je mag je straks uitleven op het Ecotiem
Op dinsdag 25 november 2003 20:17 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
* Mzraki mompelt iets over spanningen, frustraties en machteloosheid veroorzaakt door cheatende kut AI van NFSU
quote:Tsss... das gewoon algemene kennis jongen!
Op dinsdag 25 november 2003 20:12 schreef NerdoNielso het volgende:[..]
wat zeik je nou met naar havo gaan
je weet meer dan ik
quote:yeps, Niels krijgt al die kennis niet mee omdat hij zijn leven angstvallig beperkt tot zijn kamertje
Op dinsdag 25 november 2003 20:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Tsss... das gewoon algemene kennis jongen!
quote:dat zal wel jah,
Op dinsdag 25 november 2003 20:23 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
yeps, Niels krijgt al die kennis niet mee omdat hij zijn leven angstvallig beperkt tot zijn kamertje
kom idd niet vaak meer ergens anders nee
dank je...
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:23 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
yeps, Niels krijgt al die kennis niet mee omdat hij zijn leven angstvallig beperkt tot zijn kamertje
quote:MAAR IK VERVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ME!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 25 november 2003 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi marcus, verneuk onze layout niet met irrelevante postsdank je...
ajah ga maar ff een filmpie kijkuh ofzo
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoi marcus, verneuk onze layout niet met irrelevante postsdank je...
quote:german.young.amateurs.go.wild.dvdrip.divx.avi
Op dinsdag 25 november 2003 20:36 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
MAAR IK -knip-
die?
quote:Je bent verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelend!!!!!
Op dinsdag 25 november 2003 20:36 schreef MAX_crazy het volgende:[..]
MAAR IK -knip-
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 20:48 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Je bent
quote:Ja precies, algemene kennis.
Op dinsdag 25 november 2003 20:19 schreef GetYourFreakOn het volgende:[..]
Tsss... das gewoon algemene kennis jongen!
Ik zat aan het begin al van: hmpfz havo maar denk ik. maar je moet niet meteen denken van: oehoeeeeeh, echt slechte cijfers. Maar ik snap het wel dat het een beetje k*t is. Dat heb ik nl. ook! Maar ik had het al met rico erover gehad. (ja ff over mij dan...) Maar je kon na de eerste pwweek niet zeggen hoor of je nou meteen naar HAVO moest. De 4e is gewoon heel anders.
Maar ik heb niet veel advies voor je! Gewoon hard je best doen! En het is nu eenmaal zwaar...
( k*t pwweek ook )
Maar ik denk dat je het gerust kan! Net zoals Ruben het zegt! Succes he! En kop op!
Maar even een vraagje: wie weet iemand die wiskundebijles kan geven??
Ik zou er zeer mee geholpen zijn
Ik ga naar volleybal, even ecotiem inmaken
quote:mooi liedje inderdaad
Op dinsdag 25 november 2003 20:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
quote:Ik ga zo ook maar eens
Op dinsdag 25 november 2003 20:58 schreef -Mzraki- het volgende:
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Ik ga naar volleybal, even ecotiem inmaken
quote:ik kan alles over natuurkunde, informatica en wiskunde bij fred vraguh
Op dinsdag 25 november 2003 20:58 schreef SuUz2ko het volgende:
ik had een 5 voor wisk!Maar even een vraagje: wie weet iemand die wiskundebijles kan geven??
Ik zou er zeer mee geholpen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |