Het slachten & villen van zo'n beest lijkt me geen probleem, kan niet veel anders dan het slachten van een konijn zijn.
quote:Doe mij een caviapootje
Op maandag 24 november 2003 01:54 schreef Grayburn het volgende:
Zit wel weinig vlees aan.
quote:Mwah, ik had vroeger een behoorlijk volgevreten exemplaar.
quote:Ik wil de ribjes
Op maandag 24 november 2003 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Doe mij een caviapootje
quote:Dat is wel zo ja, vooral die in Nederland lijkt me. Nou ja, het gaat ook meer om het idee, ik denk niet dat veel mensen een hapje zullen nemen. Ikzelf zie het verschil met konijn niet zo eigenlijk.
quote:Volgens de beschrijving gaat F&F over "levende have". Een levende cavia laten opeten door m'n vrienden lijkt me niet zo'n goed idee
Op maandag 24 november 2003 01:53 schreef APK het volgende:![]()
Hoort dit niet in F&F ?
gewoon in de frituur gooien, beetje mayo erbij, zout erover en smullen maar
quote:In Peru leken ze me eerder gestoofd. Ik denk dat met frituren (zonder eerdere bereiding) je een soort rubberen cavia aan het eten bent.
Op maandag 24 november 2003 01:56 schreef method21 het volgende:
Gewoon in de frietpan ....
quote:Je zult 'em toch eerst moeten kopen voor je 'em vilt.
Op maandag 24 november 2003 01:57 schreef jjdevries het volgende:
Volgens de beschrijving gaat F&F over "levende have". Een levende cavia laten opeten door m'n vrienden lijkt me niet zo'n goed idee
Ik denk niet dat dode Cavia's makkelijk te verkrijgen zijn.
goeiemiddag, kan ik u helpen?
Ja, ik denk het wel, zoek een stuk of 5 malse Caviaatjes!
quote:Daar zit ook wel iets in. Ik zal de vraag ook in F&F stellen, of ze daar ervaring hebben met het kopen van Cavia's voor culinaire doeleinden.
Op maandag 24 november 2003 01:59 schreef APK het volgende:[..]
Je zult 'em toch eerst moeten kopen voor je 'em vilt.
Ik denk niet dat dode Cavia's makkelijk te verkrijgen zijn.
quote:Je moet eerst maar eens de faqs lezen van zowel LIF als F&F.
Op maandag 24 november 2003 02:00 schreef jjdevries het volgende:Daar zit ook wel iets in. Ik zal de vraag ook in F&F stellen, of ze daar ervaring hebben met het kopen van Cavia's voor culinaire doeleinden.
quote:Waarom? Het is toch een serieuze vraag over cavia bereiding, dat hoort toch in LIF? Ik kan er ook niks aan doen dat er ineens 30 cavia lemmingen komen
Op maandag 24 november 2003 02:02 schreef Bluezz het volgende:[..]
Je moet eerst maar eens de faqs lezen van zowel LIF als F&F.
In West-europa hangt er een beetje een vloek op alles wat "schattig/lief" is. Die dingen behoor je niet te eten. Mensen hebben hier al moeite met konijn eten
Vertel mij wat. Ik heb zelf echte haaievinnen soep (rete duur), gebakken wormen, sprinkhanen en één of andere vogel gegeten. Niet dat het allemaal even lekker was Maar ik ben niet te beroerd om dingen te proeven
Nog geen honden -of Kattenvlees trouwens maar goed dat lijkt me ook moeilijk om door me keel te krijgen eerlijk gezegd
quote:Kattevlees schijnt op zich niet zo vies te zijn. Maar ik kan dat nou net niet eten, ik heb zelf twee katten zal daardoor wel komen.
Op maandag 24 november 2003 02:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nog geen honden -of Kattenvlees trouwens maar goed dat lijkt me ook moeilijk om door me keel te krijgen eerlijk gezegd
quote:Dat snap ik dus niet.
Op maandag 24 november 2003 02:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb laatst ook een heerlijke bambi-steak gegeten.
Dat hypocriete gedoe.
quote:gehehe ik zie t al helemaal voor me
Op maandag 24 november 2003 02:00 schreef BDisOKE het volgende:
Wel eerlijk vermelden he als je ze haalt bij je lokale dierenshop.goeiemiddag, kan ik u helpen?
Ja, ik denk het wel, zoek een stuk of 5 malse Caviaatjes!
quote:Waarom zou dit niet toegestaan zijn? D'r zijn hier genoeg topics over het "bereiden" van eten. Misschien een beetje bizar, maar tis zeker geen topic dat hier niet geplaats mag worden
Op maandag 24 november 2003 02:02 schreef Bluezz het volgende:[..]
Je moet eerst maar eens de faqs lezen van zowel LIF als F&F.
quote:Dat bedoel ik, de aaibaarheidsfactor
Op maandag 24 november 2003 02:06 schreef jjdevries het volgende:Kattevlees schijnt op zich niet zo vies te zijn. Maar ik kan dat nou net niet eten, ik heb zelf twee katten zal daardoor wel komen.
* Bluezz heeft een dubbelrol als het gaat om F&F LIF qua recepten
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 24-11-2003 02:10]
quote:Ik denk niet dat ik dat zo moet vragen inderdaad. Misschien kan ik het beste naar een kinderboerderij gaan? Ik weet dat ze daar altijd een overschot hebben aan die beesten (heb er ook wel 's een konijn vandaan gehaald, alleen die was niet te vreten)
Op maandag 24 november 2003 02:07 schreef Ra-z het volgende:[..]
gehehe ik zie t al helemaal voor me
"eh meneer.. ik zoek eigk wat 'dikkere' cavia's ... hier zit zo weinig vlees aan :/ "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |