Fijn sfeertje ook.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 30-11-2003 22:01]
Bert van Marwijk heeft Feyenoord een Europacup gebracht maar in deze tijd in Rotterdam Zuid lijkt hij niet (langer) de geschikte trainer om Feyenoord tot daden aan te zetten. We vernemen slechts woorden van treurnis, een irreëel wedstrijdverslag en een gematigd optimistisch gebrachte analyse: "We zijn weer eens stapje verder dan tegen Teplice".
Bert zal het niet over de voetbalkwaliteiten van deze ploeg gehad hebben tenzij hij één en ander inslikte... 'We zijn weer een stapje verder weg dan tegen Teplice, helaas bieden wij u betalend publiek veel woorden maar weinig daden. Momenteel bieden wij onze sponsor een slap imago van semi-professionele zwoegers. Onze weg naar de Hel is reeds geplaveid met goede bedoelingen...'
De trainer ziet er geen gat meer in, zelf het gat van de deur wordt door hem nog niet bespeurd.
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:06 schreef Doezelhaar het volgende:
[afbeelding]
[img]niet leuk plaatje[/img]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 30-11-2003 21:59]
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:11 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 30-11-2003 22:13]
quote:tis wel een beetje over de schreef........
Op zondag 30 november 2003 21:11 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 30-11-2003 22:13]
quote:Kom op zeg Speed!
Op zondag 30 november 2003 21:15 schreef Speed1971 het volgende:tis wel een beetje over de schreef........
Re-la-ti-ve-ren!
quote:actie = -reactie
Op zondag 30 november 2003 21:15 schreef Speed1971 het volgende:tis wel een beetje over de schreef........
wij weten wel wat er mee bedoeld wordt maar ik vraag me af of hun de humor er van in kunnen zien
quote:Mwah, noem me eigenwijs, ik laat 'm staan!
Op zondag 30 november 2003 21:18 schreef DutchGooner het volgende:
edit hem maar voordat mods e.d. hem zien.wij weten wel wat er mee bedoeld wordt maar ik vraag me af of hun de humor er van in kunnen zien
Maar zoals iemand net al zei: actie = reactie!
Iedereen op VBL weet wat ik er mee bedoel en vooral ook wat niet! Daarom is het ook een post met een dikke vette
quote:Vraag ik me ook af, bij sommige mensen kan dit wat gevoeliger liggen, nog steeds trouwens.
Op zondag 30 november 2003 21:18 schreef DutchGooner het volgende:
edit hem maar voordat mods e.d. hem zien.wij weten wel wat er mee bedoeld wordt maar ik vraag me af of hun de humor er van in kunnen zien
En zoals eerder gezegd vind ik uitdagend posten van ajax logo's ook niet echt fantastisch.
quote:ik kan de humor er wel van inzien maar ik vraag me af of FA'tjes en niet-VBL mods dat ook kunnen
Op zondag 30 november 2003 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Iedereen op VBL weet wat ik er mee bedoel en vooral ook wat niet! Daarom is het ook een post met een dikke vette
Ik had al een ban te pakken voor de tekst "jodengehaktdag" destijds
quote:Lol.. die van mij kan niet omdat?
Op zondag 30 november 2003 21:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Beide plaatjes kunnen niet imho
quote:omdat ie provocerend is
Op zondag 30 november 2003 21:22 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Lol.. die van mij kan niet omdat?
quote:dit het Feyenoord topic is slimmerik.
Op zondag 30 november 2003 21:22 schreef Doezelhaar het volgende:Lol.. die van mij kan niet omdat?
Mag ie nou weer met deze doen, kan hij meteen die twee logo's uit dit topic halen.
quote:En dus mag ik geen ajax-plaatje posten?
Op zondag 30 november 2003 21:23 schreef Vision het volgende:[..]
dit het Feyenoord topic is slimmerik.
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:15 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Kom op zeg Speed!
Re-la-ti-ve-ren!
quote:niet hier...
Op zondag 30 november 2003 21:25 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
En dus mag ik geen ajax-plaatje posten?
quote:Vind het meer confronterend
Op zondag 30 november 2003 21:23 schreef DutchGooner het volgende:[..]
omdat ie provocerend is
quote:Vind je dat echt nodig in het Centrale Feyenoord topic dan?
Op zondag 30 november 2003 21:25 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
En dus mag ik geen ajax-plaatje posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |