quote:zie er mooi uit
Op zondag 23 november 2003 21:22 schreef Yawgmoth het volgende:
kwilde nog ff mijn Golf GTI showen...
quote:Thanks, kwilde hem een beetje simpel houwe... Dus heb mijn vier lagen benut voor 2 body vinyls, 1 manufacturer vinyl en 1 level 2 flame vinyl...
Op zondag 23 november 2003 21:29 schreef -Xaer0- het volgende:[..]
zie er mooi uit
quote:Jij bent vast geen max payne fan
Op zondag 23 november 2003 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik word echt ZO enorm ziek van die slow-motion camera!!! Kan ik dat kloteding niet uitzetten
Enniewee ik dacht laat k mijn poepwagen ook maar showen
quote:ben niet weg van je velgjes
Op zondag 23 november 2003 21:49 schreef bojaaper het volgende:[..]
Jij bent vast geen max payne fan
Enniewee ik dacht laat k mijn poepwagen ook maar showen
quote:Options - Display
Op zondag 23 november 2003 21:33 schreef Geqxon het volgende:
Ik word echt ZO enorm ziek van die slow-motion camera!!! Kan ik dat kloteding niet uitzetten
als je nou eventjes de moeite neemt om te kijken voordat je hier gaat zeuren
quote:dat zijn juist mooie velgen, alleen verkeerde kleur, maargoed dat kan veranderd worden
Op zondag 23 november 2003 21:53 schreef mslautenbach het volgende:[..]
ben niet weg van je velgjes
quote:Racen doe ik op hard (ben nu bij level 70) en draften en Dragracen doe ik op easy. Vind daar echt geen ene flikker aan, dus dat moet voor mij zo snel mogelijk over zijn, geen zin dat overnieuw te moeten doen
Op zondag 23 november 2003 18:40 schreef WattaFakka het volgende:
Spelen jullie op Easy, Medium of Hard. En welk level zijn jullie?
.
Ik speel meestal Medium op level 40 ofzo..
quote:Driften en Dragracen moet je even doorhebben, dan kun je ze allebij makkelijk op hard aan, ik heb juist een hekel aan Knockdown
Op zondag 23 november 2003 22:03 schreef Hare het volgende:[..]
Racen doe ik op hard (ben nu bij level 70) en draften en Dragracen doe ik op easy. Vind daar echt geen ene flikker aan, dus dat moet voor mij zo snel mogelijk over zijn, geen zin dat overnieuw te moeten doen
quote:Ik wil het helemaal niet doorhebben en ik hoef het niet op hard te kunnen. Ik vind het gewoon niet leuk, dus ga ik daar ook geen moeite in steken.
Op zondag 23 november 2003 22:06 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Driften en Dragracen moet je even doorhebben, dan kun je ze allebij makkelijk op hard aan, ik heb juist een hekel aan Knockdown
quote:kan ook ja
Op zondag 23 november 2003 22:20 schreef Hare het volgende:[..]
Ik wil het helemaal niet doorhebben en ik hoef het niet op hard te kunnen. Ik vind het gewoon niet leuk, dus ga ik daar ook geen moeite in steken.
maar als je er beter in wordt is het ook veel leuker
quote:Ja, en dan ook nog ingehaald worden in de laatste 500 meter omdat de tegenstander zo leuk kan kan valsspelen.
Op zondag 23 november 2003 22:34 schreef HerrFlick het volgende:
Draggen en driften zijn juist het leukst. hadden er van mij meer in mogen zitten. Werd af en toe zwaar gefrustreerd door die 6 en 7 laps durende races die moeilijk te winnen waren.
Driften vind ik juist het leukste. Ik drift het liefst met de RX7. Jezus, dan kan je de meest zieke combo's halen. Mijn record is 50k in 1 drift.
quote:Post je scores eens?
Op zondag 23 november 2003 22:07 schreef mslautenbach het volgende:
drags vind ik juist het kewlst...ik ben de drag en drift meester
Mijn scheurmonster
[Dit bericht is gewijzigd door Pierre_Smirnoff_2 op 24-11-2003 09:39]
Nu zit Street Legal Racing: Redline wel vol met bugs, het is volgens mij véééél realistischer, je kunt daarmee tenminste écht tunen en je hebt een realistisch schademodel. En natuurlijk een grote stad, waar je vrij in kunt rondrijden, en andere racers uitdagen door achter ze te rijden en te toeteren. En politie die je kunt afschudden, of je wordt gepakt en kunt dokken, etc.
Echter, SLR: Redline zit vól met bugs... Dat is het enige grote minpunt. Zonder die bugs zou het een regelrechte NFS:U-killer zijn, nu is het -ondanks vele bugs- ongeveer het gelijke van NFS-U schat ik zo. Als je SLR: Redline zelf gaat proberen, download dan WÉL de nieuwste patches, deze verbeteren al een hoop.
http://www.activisionvalue.com/FlashWeb%20Stuff/Salespages/StreetLegal2/StreetLegal2-Story.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |