quote:Maar 1 post per dag laat het topic minder dood slaan. Vergelijk het met moppen tappen. 1 mop per dag is leuk. Als je een lijst met 50 moppen leest is het plots een stuk minder leuk en bovendien vergeet je driekwart direkt weer.
Op zondag 8 februari 2004 19:05 schreef Sessy het volgende:
ik denk dat humorbeleving te veel uiteen loopt om kwaliteit boven kwantiteit reel te doen - die discussie hebben we toch al gehad, dat wat de een grappig vindt, de ander niet snapt, wat diegene grappig vindt, die eerste persoon niet snapt, etc.
Waarom niet afspreken dat foto's niet dubbel geplaatst mogen worden
quote:* Spreekt dit ook nog af
Op maandag 9 februari 2004 09:44 schreef Mr-Mackey het volgende:Waarom niet afspreken dat foto's niet dubbel geplaatst mogen worden
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
-edit- idee van Vamos, over relatie met nieuwswaarde via FP artikel, toegevoegd. Zie: idee en voorbeeld
[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 09-02-2004 12:26]
quote:Ik probeer -als ik eens wat plaats- het vaak te baseren op een Fok! nieuwsbericht... daar plaats ik meteen de link van bij
Op maandag 9 februari 2004 10:27 schreef the.moderator het volgende:[..]
* Spreekt dit ook nog af
- Recente nieuwsfoto met alternatief onderschrift,
- of een willekeurige foto met actueel onderschrift.
- Maximaal 1 zin in krantenkopvorm
- Maximaal 1 foto per user per dag
- Geen herhaling van foto's
Bovenstaande regels lijken me prima, maar er is wel een mod die het moet reguleren dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |