abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14837675
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
dleh
pi_14837683

ontopic: neen Wij hoeven daarvoor geen speciale dag in te lassen

Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
  Moderator zaterdag 22 november 2003 @ 12:01:41 #3
18653 crew  D.
pi_14837692
doe maar niet
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:01:41 #4
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837693
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:00 schreef leber het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...
pi_14837715
Hmm is mayb wel een goed idee...
Ik vraag me alleen af of je dan niet enorme ruzie krijgt? Of hebben jullie dat afgesproken dat dat niet mag gebeuren?
pi_14837718
quote:
Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar? Of ben ik nu ouderwets? Is dit misschien een nieuw idee over het hebben van een relatie?
pi_14837723
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:01 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...

je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
dleh
pi_14837745
Wij hebben elke dag eerlijkheids dag, maar de rest van de tijd lieg je tegen haar en zij tegen jou?
lekkere relatie
maar euh ik weet heus wel dat dit een een domme topic is en jij vast blauw ligt van het lachen om de reacties, mocht het toch serieus zijn, ga naar de dokter
Als krenten liggen te wellen, en rozijnen waren in het recept vermeld
Zijn de krenten dan zinloos geweld?
pi_14837752
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7

Ik hoop het toch wel eigenlijk En haar kennende is ze ook altijd eerlijk
pi_14837769
Dus de andere dagen van de maand liggen jullie met anderen in bed enzo
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14837774
Natuurlijk ben je over het algemeen altijd eerlijk tegen je vriend/vriendin maar ik denk dat de tp gewoon van die kleine irritaties bedoelt die je liever niet altijd zegt om de ander niet te kwetsen.
Dat lijkt me heel normaal hoor in een goede relatie.
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:06:55 #12
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837783
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:
Jawel.. waarom niet
pi_14837789
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:05 schreef Utmenke het volgende:

[..]

Ik hoop het toch wel eigenlijk En haar kennende is ze ook altijd eerlijk

pff dat is behoorlijk naief.
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
dleh
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:07:49 #14
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_14837800
quote:
Haha, bedankt, dit had ik net ff nodig.
pi_14837804
Als je daar een speciale dag voor nodig hebt, vind ik dat behoorlijk droevig!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_14837819
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:

[..]

Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!

Helemaal mee eens!
pi_14837826
quote:

[..]

je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!

Nee dan ben je gewoon een huichelaar

Eerlijkheid is 1 van de belangrijkste dingen in een relatie, hoe kun je anders je partner volledig vertrouwen

zaterdag 22 november 2003 @ 12:09:56 #18
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837840
quote:
Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....
pi_14837854
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef Syl68 het volgende:

[..]

Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar?

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_14837883
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:09 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....

er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.

Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.

dleh
pi_14837913
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:

[..]

en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.

Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.

Sjezus hey, dus jij beweert dat ik tegen haar lieg??? Wie ben jij eigenlijk om dat zomaar eventjes over mij te zeggen

Ontopic: Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriendin, wat heb ik eraan om over iets te liegen? Leugens worden altijd achterhaald en dan heb je nog meer zeik....

zaterdag 22 november 2003 @ 12:15:59 #22
3518 Patrique
I'm right, who're yo
pi_14837926
het gehalte schijnheiligjes hier verbaast me wel.. of het gebrek aan mensen/zelfkennis is enorm... ook dat zou me niet verbazen

Zullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd

Niet eerlijk zijn kan in vele gradaties.. volgens mij verwarren de zeikerds het hier met snoeihard ergens over liegen.. that's not what's ment here.. pff.. use the gray cells..

Laat je niet gek maken Leber... you're right.

p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag

Grunn o/
pi_14837947
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:15 schreef Patrique het volgende:
het gehalte schijnheiligjes hier verbaast me wel.. of het gebrek aan mensen/zelfkennis is enorm... ook dat zou me niet verbazen

Zullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd

Laat je niet gekmaken Leber... you're right.

p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag

heel verstandig.
een aantal mekkerende fokkers in dit topic dingt echt mee aan de naieviteitsprijs 2003
dleh
  zaterdag 22 november 2003 @ 12:18:38 #24
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_14837960
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:

Waarom zou ik mijn vriend nooit kunnen vertrouwen als ie eerlijk is? Want dat is hij altijd en ik ook...
Ik vind dit een beetje een zinloze discussie want jij vind dit en ik vind dat, iedereen heeft gewoon zijn eigen mening. En als jij dingen gaat zeggen over mij en mijn vriend (terwijl jij ons niet eens kent) die niet eens kloppen, heeft dit alles geen zin. Want jij weet helemaal nix over onze relatie... Voor jou werkt het op die manier, en voor ons niet... Dus iedereen moet maar doen wat het beste werkt voor hun...

[Dit bericht is gewijzigd door Dreuzel op 22-11-2003 12:19]

pi_14837967
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:17 schreef leber het volgende:

[..]

heel verstandig.
een aantal mekkerende fokkers in dit topic dingt echt mee aan de naieviteitsprijs 2003

Waar ook jij zeker niet op een onaardige plaats zult eindigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')