ontopic: neen Wij hoeven daarvoor geen speciale dag in te lassen
quote:Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...
Op zaterdag 22 november 2003 12:00 schreef leber het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
quote:Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar? Of ben ik nu ouderwets? Is dit misschien een nieuw idee over het hebben van een relatie?
Mijn vriendin en ik hebben 1 dag in de maand waar we echt eerlijk zijn. En dus ons gal mogen spugen en eens de waarheid spreken. Soms is dat wel leuk en soms ook niet. Hebben meer stellen zoiets als eerlijkheidsdag?
quote:je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
Op zaterdag 22 november 2003 12:01 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriend, daar hoef ik niet 1 speciale dag voor af te spreken...
quote:Ik hoop het toch wel eigenlijk
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:[..]
je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
quote:Jawel.. waarom niet
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef leber het volgende:
je denkt toch niet dat ik of iemand anders gelooft dat jij altijd eerlijk tegen je vriendje bent, en andersom.8)7
quote:pff dat is behoorlijk naief.
Op zaterdag 22 november 2003 12:05 schreef Utmenke het volgende:[..]
Ik hoop het toch wel eigenlijk
En haar kennende is ze ook altijd eerlijk
quote:Haha, bedankt, dit had ik net ff nodig.
quote:Helemaal mee eens!
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:[..]
Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
quote:Nee dan ben je gewoon een huichelaar
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:[..]
pff dat is behoorlijk naief.
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
Eerlijkheid is 1 van de belangrijkste dingen in een relatie, hoe kun je anders je partner volledig vertrouwen
quote:Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....
Op zaterdag 22 november 2003 12:07 schreef leber het volgende:
pff dat is behoorlijk naief.
je hoort ook niet altijd eerlijk te zijn dan heb je een veel betere relatie. Je kan je partner al kwetsen of bang maken met kleine dingen. Dat is nergens voor nodig, meestal ben je niet eerlijk in het belang van je partner. Dat is toch mooi!
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 12:03 schreef Syl68 het volgende:[..]
Naja, daar hebben wij geen speciale dag voor nodig hoor. In een relatie behoor je toch gewoon de waarheid te spreken en eerlijk te zijn t.o.v. elkaar?
quote:er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
Op zaterdag 22 november 2003 12:09 schreef Dreuzel het volgende:[..]
Als jij denkt/vind dat dat voor jullie 2 werkt, moet het vooral blijven doen. Maar voor mij en mijn vriend werkt het als we gewoon alle 2 eerlijk zijn en blijven! Ik vind het behoorlijk naief als je denkt dat wanneer je liegt de relatie beter zal zijn....
Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.
quote:Sjezus hey, dus jij beweert dat ik tegen haar lieg??? Wie ben jij eigenlijk om dat zomaar eventjes over mij te zeggen
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:[..]
er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.
Ontopic: Ik ben altijd eerlijk tegen mijn vriendin, wat heb ik eraan om over iets te liegen? Leugens worden altijd achterhaald en dan heb je nog meer zeik....
Zullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd
Niet eerlijk zijn kan in vele gradaties.. volgens mij verwarren de zeikerds het hier met snoeihard ergens over liegen.. that's not what's ment here.. pff.. use the gray cells..
Laat je niet gek maken Leber... you're right.
p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag
quote:heel verstandig.
Op zaterdag 22 november 2003 12:15 schreef Patrique het volgende:
het gehalte schijnheiligjes hier verbaast me wel.. of het gebrek aan mensen/zelfkennis is enorm... ook dat zou me niet verbazenZullen wel veel tieners zijn hiero die nog lekker naief zijn, wees gerust.. wijsheid komt met tijd
Laat je niet gekmaken Leber... you're right.
p.s. ik en mn vriendin hebben geen eerlijkheidsdag, ik zal et es voorstellen, es kijken wat er verandert op zo'n dag
quote:Waarom zou ik mijn vriend nooit kunnen vertrouwen als ie eerlijk is? Want dat is hij altijd en ik ook...
Op zaterdag 22 november 2003 12:12 schreef leber het volgende:
er is niemand die altijd de waarheid spreekt.
en wat koop je voor eerlijkheid? Niets, niet eens vertrouwen want je kan hem of haar nooit vertrouwen. Je moest eens weten hoe vaak jouw vriend al gelogen heeft, meiske! En daarom ben jij nu zo gelukkig en naief in je relatie, je moet hem dankbaar zijn.Op eerlijkheidsdag kraken we elkaar ook soms af. Zeggen we dingen die ik niet mooi aan haar vind, of dat ze een kutkado had gegeven. Dat moet kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dreuzel op 22-11-2003 12:19]
quote:Waar ook jij zeker niet op een onaardige plaats zult eindigen
Op zaterdag 22 november 2003 12:17 schreef leber het volgende:[..]
heel verstandig.
een aantal mekkerende fokkers in dit topic dingt echt mee aan de naieviteitsprijs 2003
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |