NiMo zuigt idd heftig...meteen verwijderen....
mijn codex tip:
Tsunami Filter Pack (google maar)
in combinatie met de laatste DivX codec en dan pak ik er ook nog los VobSub bij ivm extra apps.
Nogmaals: Google ist übermachtig...
sim-pel
quote:Het zijn geen warez en hij zoekt naar een recoverytool voor z'n password. Die kan hij daar vinden onder het kopje security. Als jij dat warez wil noemen, doe je best.
Op zaterdag 22 november 2003 15:28 schreef Slarioux het volgende:
Rodie, nog een x zo'n link en je tieft een tijdje op.
edit: link had moeten zijn: deze
Volgens mij geen warez, maar wat SC nodig heeft.
quote:Tsja, ik had eerst de link naar de ubersite van de box.sk's neergezet. Daar zijn cracks te vinden ja, als je die intentie hebt. Die intentie had en Sunchaser en ik niet, dus de reactie van Slarioux is lichtelijk zwaar overdreven. Maar goed. De mod zal het wel weer weten.
Op zaterdag 22 november 2003 16:41 schreef Enlightenment het volgende:
Die dingen zijn gewoon legaal hoor, behalve in de VS waar de DMCA-wet de scepter zwaait.
quote:Eei, das eentje om te onthouden
Op zaterdag 22 november 2003 16:51 schreef Heliospan het volgende:
http://www.lostpassword.com/asterisk.htm?id=ariskkey_5_7_414werkt prima
Thanks
quote:waaaaa die mot ik ook nog hebben thanks voor de tip
Op zaterdag 22 november 2003 01:43 schreef SunChaser het volgende:
Nee, dat is One Flew over the Cuckoos Nest
quote:Ehm, verkeerde topic ben ik bang
Op zaterdag 22 november 2003 16:53 schreef RDC het volgende:[..]
waaaaa die mot ik ook nog hebben thanks voor de tip
quote:KLCP is niet verrot. Maar mensen lezen vaak de readme niet en installen KLCP zonder alle overige codecs te uninstallen. Dan kun je idd problemen krijgen ja. Eerst moet je alle codecpacks uninstallen, inclusief alle afzonderlijke DivX/XviD codecs etc. Dan restart je en dán installeer je KLCP. Als het dan nog niet werkt, icm met een goede player zoals BSplayer / Zoom Player (en dus niet WMP), dan hoor ik dat graag.
Op zaterdag 22 november 2003 15:19 schreef s0k het volgende:
Al die packs zijn verrot. Gewoon 3ivx en ac3 installen. Werkt je film dan nog niet, check je hem ff met gspot.sim-pel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |