abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 juni 2001 @ 17:06:54 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1013571
Deel 1 was vol. Hier verder over die nare Brabo's.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1013600
Jij solliciteert naar een waarschuwing?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1013609
Ga je nu ook die topic van waspman sluiten??
Want die is natuurlijk "against" jouw soort

pi_1013610
die dingen als Bossche bollen en carnaval doen afbraak aan ons prachtige land. Die [edit] kunnen niks anders dan zuipen en agressief zijn! Daarom is er geen hoogbouw in Brabant, ze slopen het toch weer, kunnen ze niet gewoon naar belgie met hun [edit]? Gatver ik word gewoon misselijk van die [edit] als ik door brabant moet en dan al [edit] met hun bier in hun handen, onbeschaafde dronken [edit] zijn het!

[edit]flamebait[/edit]

  maandag 11 juni 2001 @ 17:10:42 #5
10090 waspman
life is sweet
pi_1013614
een quote van trainspotter:
quote:
Van mij mogen ze al die Brabanders het land uitgooien. AL jaren wonen ze hier en nog steeds praten ze met een zachte g. Ik weiger ook m'n belastingcenten af te staan aan de extra zorg die Brabanders nodig hebben als gevolg van het vele bier drinken en frikadellen eten.
Het wordt tijd dat de politie 'ns echt belangrijke zaken gaat behandelen en al die criminele brabanders, ant dat ze gemiddeld crimineler dan Nederlanders zij is gewoon een feit, dat is gewoon zo, gaat aanpakken, schorum is het
kleine bewerking:

Van mij mogen ze al die Marokkanen het land uitgooien. AL jaren wonen ze hier en nog steeds praten ze amper Nederlands. Ik weiger ook m'n belastingcenten af te staan aan de extra zorg die Marokkanen nodig hebben als gevolg van het vele bidden en afranselen van Nederlanders.
Het wordt tijd dat de politie 'ns echt belangrijke zaken gaat behandelen en al die criminele Marokkanen, ant dat ze gemiddeld crimineler dan Nederlanders zij is gewoon een feit, dat is gewoon zo, gaat aanpakken, schorum is het


i rest my case....

pi_1013618
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:10 schreef zodiakk het volgende:
[edit door moderator wegens flamebait]
Hoppa dat wordt een EDIT

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 11-06-2001 17:20]

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  maandag 11 juni 2001 @ 17:11:54 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1013624
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:10 schreef zodiakk het volgende:
[edit door moderator wegens flamebait]
zodiakk, let een beetje op je taalgebruik. Zo schaadt je de geloofwaardigheid van de goede zaak, want zo geef je ze munitie...

V.

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 11-06-2001 17:21]

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1013627
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:11 schreef febster het volgende:

[..]

Hoppa dat wordt een EDIT


tuurlijk nie met zo'n modje erop

-edit- Okeej viel weer meej, maar er is nog steeds nix ge-edit -edit-

  maandag 11 juni 2001 @ 17:13:09 #9
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1013631
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:10 schreef zodiakk het volgende:
[edit door moderator wegens flamebait]
dat noemt met nou "gezellig" iets wat ze in de rand(debiellen)stad niet kennen

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 11-06-2001 17:20]

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1013655
En met dikke domme brabo's valt ook errug meej, kijk maar naar die nationale iq test, wie stond er ergens in de bovenste regionen??

Welke stad heeft een te hoge dichtheid van gymnasia en havo scholen??? (Eindhoven, juist en NIET omdat hier de marge soepeler is, maar puur OMDAT WIJ NIET DOMMMM ZIJN!!)

(dit is door blieblie gepost)

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1013657
, ok, ok ik liet me even te buiten..

Mijn excuses daarvoor ( serieus)

  maandag 11 juni 2001 @ 17:16:29 #12
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1013667
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:15 schreef febster het volgende:
Welke stad heeft een te hoge dichtheid van gymnasia en havo scholen???
Blijkbaar omdat er niet genoeg mensen het niveau halen
Ja inderdaad, V. ja.
pi_1013670
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:12 schreef blieblie het volgende:

[..]

tuurlijk nie met zo'n modje erop

-edit- Okeej viel weer meej, maar er is nog steeds nix ge-edit -edit-


mooi wel dus. Ik ging iets te ver besef ik nu, ik zal me afzijdig houden in deze ' discussie' .

Ik voel me bijna geneigd om het op te nemen voor brabant.

pi_1013674
Heel leuk en aardig die blabla verhalen maar de feiten mis ik toch echt !! Ja er zijn wat rellen geweest maar in de randstad ook dus je kunt ook de wedervraag stellen !!

I rest my case...

(Ps: ik vind dit gedrag van de modjes van belachelijk niveau....)

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_1013677
Je moet nog even de quotes editten Verb.
  maandag 11 juni 2001 @ 17:18:21 #16
904 L-X
The Lover X
pi_1013678
Ik zou me persoonlijk kapot schamen als ik een Brabo was. Thnx god for reality!
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  maandag 11 juni 2001 @ 17:18:34 #17
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_1013680
Hahaha... ik zit me hier (als rasechte Brabander) helemaal ziek te lachen... niet om de posts van Verbal, BooBooSan en consorten, maar om de blindheid van waspman, Hummerrr e.a. Wat gaat er veel aan jullie voorbij. Dit hele topic verklaart een hoop van jullie gepost in die allochtonen topics... Blind, blinder, blondst (geen typfout die o). Allemachtig zeg.
pi_1013683
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:15 schreef febster het volgende:
Welke stad heeft een te hoge dichtheid van gymnasia en havo scholen???
Who cares?
O+. Ripley. O+.
  maandag 11 juni 2001 @ 17:19:09 #19
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1013685
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:15 schreef zodiakk het volgende:
, ok, ok ik liet me even te buiten..

Mijn excuses daarvoor ( serieus)


aanvaard(t)!
[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  maandag 11 juni 2001 @ 17:19:25 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1013686
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:10 schreef waspman het volgende:
een quote van trainspotter:
[..]

kleine bewerking:

Van mij mogen ze al die Marokkanen het land uitgooien. AL jaren wonen ze hier en nog steeds praten ze amper Nederlands. Ik weiger ook m'n belastingcenten af te staan aan de extra zorg die Marokkanen nodig hebben als gevolg van het vele bidden en afranselen van Nederlanders.
Het wordt tijd dat de politie 'ns echt belangrijke zaken gaat behandelen en al die criminele Marokkanen, ant dat ze gemiddeld crimineler dan Nederlanders zij is gewoon een feit, dat is gewoon zo, gaat aanpakken, schorum is het


i rest my case....


Joh, probeer ons standpunt nou niet in het belachelijke te trekken door de boel om te draaien... wij hebben gewoon gelijk, wat wij zeggen wordt gewoon gestaafd door de feiten

Kansloze poging zeg...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1013697
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:13 schreef merulez het volgende:

[..]

dat noemt met nou "gezellig" iets wat ze in de rand(debiellen)stad niet kennen


In de randstad hoef je je niet vol te gieten met alchohol voor gezelligheid. Bovendien gaan die Brabo's ook altijd met alcohol achter het stuur zitten.
  maandag 11 juni 2001 @ 17:20:45 #22
9939 T-FoX
Wa ne boer nie kènt...
pi_1013700
Brabanders zijn echt niet dommer dan mensen uit de andere provincies.

Misschien wel slimmer zelfs... ze delen de tijd zo in dat er ook nog tijd over blijft om te feesten.

  maandag 11 juni 2001 @ 17:21:00 #23
10090 waspman
life is sweet
pi_1013701
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Joh, probeer ons standpunt nou niet in het belachelijke te trekken door de boel om te draaien... wij hebben gewoon gelijk, wat wij zeggen wordt gewoon gestaafd door de feiten

Kansloze poging zeg...

V.


helemaal geen kansloze poging, uitermate geslaagd juist
pi_1013702
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:20 schreef T-FoX het volgende:
Brabanders zijn echt niet dommer dan mensen uit de andere provincies.

Misschien wel slimmer zelfs... ze delen de tijd zo in dat er ook nog tijd over blijft om te feesten.


In Amsterdam is het altijd feest.
O+. Ripley. O+.
  maandag 11 juni 2001 @ 17:22:48 #25
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1013710
quote:
Op maandag 11 juni 2001 17:20 schreef T-FoX het volgende:
ze delen de tijd zo in dat er ook nog tijd over blijft om te feesten.
Duh, met de hele dag een beetje uitkeringstrekken heb je ook genoeg tijd om te feesten.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')