quote:Oorlog en anarchie. Zoals ik al zei, ik denk dat mensen in de huidige westerse samenleving niet meer snappen wat onze maatschappij stabiel maakt. Over een tijdje is dat besef uit alle sectoren van de samenleving weggeëbd. Dan rijden we wellicht nog paar decaden voort als een spooktrein zonder bestuurder, voordat we de onvermijdelijke crash maken.
Op vrijdag 21 november 2003 13:31 schreef Muizig het volgende:
bedoel je rampen in de zin van: komeetinslagen of meer een alles verwoestende oorlog?
quote:Idd, groningen is het epicentrum van de apocalyps! Snel, een bedevaartsoord oprichten in Groningen!
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef Kogando het volgende:
Er schijnen wel steeds meer aardbevingen te komen..
quote:Precies. Ik heb niemand gehoord over dat complete sterrenstelsel dat laatst weggevaagd werd door een supernova...
Op vrijdag 21 november 2003 14:01 schreef Viola_Holt het volgende:
een ramp is zo groot als de media aandacht die de ramp krijgt !
quote:Vind je dat gek dan?
Op vrijdag 21 november 2003 14:30 schreef Doffy het volgende:[..]
Precies. Ik heb niemand gehoord over dat complete sterrenstelsel dat laatst weggevaagd werd door een supernova...
quote:je bedoelt "als je je televisie aanzet"
Op vrijdag 21 november 2003 14:35 schreef nEDerland het volgende:[..]
Vind je dat gek dan?
Als je je ogen een keertje openzet en kijkt naar wat er in de wereld gebeurt zie je misschien wat!
quote:Nee, je ogen .
Op vrijdag 21 november 2003 14:40 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
je bedoelt "als je je televisie aanzet"
quote:die staan overdag altijd wel open, zolang ik geen krant lees, geen televisie kijk, geen radio luister lijkt er geen vuiltje aan de lucht...
Op vrijdag 21 november 2003 14:41 schreef nEDerland het volgende:[..]
Nee, je ogen .
quote:Zo, heb je eindelijk je oogkleppen teruggebracht naar de winkel?
Op vrijdag 21 november 2003 14:35 schreef nEDerland het volgende:[..]
Vind je dat gek dan?
Als je je ogen een keertje openzet en kijkt naar wat er in de wereld gebeurt zie je misschien wat!
quote:Wat vind ik gek? Dat sterrenstelsels weggevaagd worden door supernova's? Neuh, dat past in de theorie
Op vrijdag 21 november 2003 14:35 schreef nEDerland het volgende:
Vind je dat gek dan?
Ik kijk naar de wereld, en wat zie ik? Hetzelfde als de afgelopen 20 eeuwen. En de 20 eeuwen daarvoor... er is voorwaar niets nieuws onder de zon (jaja, er staan wel wat bruikbare teksten in de bijbel! )
quote:En wat waren dan die fascistische ideeen van Fortuyn ?
Op vrijdag 21 november 2003 13:30 schreef Sir_John_Falstaff het volgende:
Volgens mij waren dit ook de ideeën van Fortuyn, maar hij dacht dat je het ook kon oplossen door terug te grijpen op een mengeling van conservatieve, nationalistische en fascistische ideeën.
Als nu bekend zou worden dat de wereld over 30 jaar zou vergaan door een komeet dan zou voor die inslag de wereld al 25 keer vergaan zijn door religieus geweld. "Keert de toorn van God".
quote:O hemel, de Pim Fortuyn-gedachtepolitie is ook weer aanwezig hoor. Lees maar eens een van zijn boeken. Vooral in De verweesde samenleving vind je veel fascistoïde trekjes. Dick Pels heeft er een aardige studie aan gewijd.
Op vrijdag 21 november 2003 19:26 schreef Akkersloot het volgende:[..]
En wat waren dan die fascistische ideeen van Fortuyn ?
quote:Nou noem dan maar een fascistisch idee van Fortuyn.
Op vrijdag 21 november 2003 19:36 schreef Sir_John_Falstaff het volgende:
O hemel, de Pim Fortuyn-gedachtepolitie is ook weer aanwezig hoor.
quote:Zoiets als "Vadertje Drees" ?
Op vrijdag 21 november 2003 20:40 schreef Sir_John_Falstaff het volgende:
Het idee dat de staat een vader- of moederfiguur, of beide in één, nodig heeft (uitvoerig verwoord in de zojuist genoemde DVS) is heel typerend voor het Mussoliniaanse fascisme.
"Dr. W. Drees. 'Vadertje Drees'. ... , Oom Willem; schuilnaam tijdens de Tweede Wereldoorlog.
-, "Vadertje Drees"; benaming in de volksmond. woonplaats(en)/adres(sen) ... " www.parlement.com". Zeker één of andere nazistische site.
quote:Ik heb je in dit forum nog nooit betrapt op het melden van iets zinnigs. Als je niets zinnigs hebt te melden houd dan je bek dicht.
Op vrijdag 21 november 2003 21:02 schreef Megumi het volgende:
Nostradamus zij dat de wereld ook in 1984 zou vergaan. Dit hoort meer thuis in onzin voor het leven
quote:Aan Nostradamus worden veel voorspellingen toegeschreven. Ik vind die het wél een zinnige bijdrage.
Op vrijdag 21 november 2003 21:08 schreef Leiram het volgende:
Ik heb je in dit forum nog nooit betrapt op het melden van iets zinnigs. Als je niets zinnigs hebt te melden houd dan je bek dicht.
quote:Dat is je goed recht. De rest was echter zuiver subjectief.
Op vrijdag 21 november 2003 21:13 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Aan Nostradamus worden veel voorspellingen toegeschreven. Ik vind die het wél een zinnige bijdrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |