quote:En doe je dat ook??
Op donderdag 20 november 2003 21:17 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ikzelf heb gymnasium-plus gedaan dus ik mag me beter voelen dan VWO'ers.
* Miss_dynastie heeft ook VWO met Latijn en Grieks gedaan, omdat ze niet tussen deze twee kon kiezen
quote:Ik heb de HAVO niet afgemaakt en ik vind jou een arrogante sukkel. Hoi.
Op donderdag 20 november 2003 21:17 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ikzelf heb gymnasium-plus gedaan dus ik mag me beter voelen dan VWO'ers.
.
quote:Aangenaam
Op donderdag 20 november 2003 21:26 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik heb de HAVO niet afgemaakt en ik vind jou een arrogante sukkel. Hoi.
.
.
quote:No Shit, Sherlock!
Op donderdag 20 november 2003 21:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik maakte maar een grapje hoor,
quote:VWO doen was dan toch geen slecht idee geweest aangezien de HBO opleiding dan later een stuk makkelijker is door alle opgebouwde voorkennis.
Op donderdag 20 november 2003 20:06 schreef erikkll het volgende:
nee, ik wil graag systeembeheer gaan doen, maar wel op hbo niveau. ik ben niet lui, ik heb alleen geen zin om veel te leren. Als ik lui was geweest had ik ook wel C&M kunnen kiezen ipv N&G
Maar nee, op mensen met een lagere opleiding neerkijken is wel zo triest... Ik kots op de universiteits-mensjes die mij vragen waarom ik "maar" op HBO zit, net zoals ik niet bepaald dol ben op de mensen die op het HBO dingen zeggen als "Nee, dat laten we aan de MBO'ers over". Succes met je vader, TS....
quote:Hahahaha jij bent een stoere gozer, ik mag jou wel!
Op donderdag 20 november 2003 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
No Shit, Sherlock!
quote:En waarom zouden ze dat dan ook moeten doen? Omdat ze een hekel hebben aan vrije tijd en andere dingen dan school?
Op donderdag 20 november 2003 20:32 schreef mabit het volgende:
het gaat erom dat de mensen op de havo met een beetje meer comitment makkelijk hun VWO kunnen halen...
quote:Voor een goede indruk verwijs ik u naar de overige 5000+ posts
Op donderdag 20 november 2003 21:56 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:[..]
Hahahaha jij bent een stoere gozer, ik mag jou wel!
Wellicht zijn er scholen waar de tweetalige afdeling wel echt deugt, maar ik gok zo dat op 90% van de scholen het voornamelijk een PR-gebeuren is, bedoeld om leerlingen te trekken.
(Voor wie denkt "wat bazelt ze nou?": dit was een reactie op de postings waarin mensen beweren dat tweetalig havo van een hoger niveau zou zijn dan het vwo.)
[Dit bericht is gewijzigd door thaleia op 20-11-2003 22:07]
quote:Kaerel, wilde jij beweren dat alles onder het VWO dan goed is? Niks heur
Op donderdag 20 november 2003 19:55 schreef Anthraxx het volgende:
Blegh, ik heb een bloedhekel aan mensen die denken dat alles onder hun opleidingsniveau slecht is
quote:Ja, ik vind dat wel uitmaken, minder uren voor welk vak dan ook leidt toch tot een uitgeklede opleiding. En het is toch allemaal al zo uitgekleed met die tweede fase.
Op donderdag 20 november 2003 22:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kijk, en voor het "goede" soort scholen heb je nu dus het Europa + merk, dan ben je officiëel erkend als een TTO school... Ik heb geen Muziek en geen Handvaardigheid gehad, maakt dat uit? Zo is er bij mij op school ruimte gecreërd voor extra uren Engels enzo...
Geef mij maar de manier van de vorige school waar ik werkte: gewoon die kinderen een fatsoenlijke VWO-opleiding aanbieden, en dan in de bovenbouw voor de echt sterke leerlingen, na een toelatingstest, de mogelijkheid aanbieden om extra uren Engels te volgen, waarmee die kids uiteindelijk exact hetzelfde "ik mag aan een engelstalige universiteit gaan studeren"-papiertje haalden als al die knakkers die zo'n tweetalig vwo doen. En nog een betere opleiding achter de rug hadden ook. Naar mijn idee dan, maar goed, het is een indruk, en een indruk die door velen gedeeld wordt, maar een ander kan een andere indruk hebben. Cijfers die iets bewijzen heb ik niet.
quote:Dat bestaat
Op donderdag 20 november 2003 21:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik maakte maar een grapje hoor, ik doe geen VWOplus, voor zover dat bestaat, hahaha
quote:HALLO? Lees ik dit goed? Ik heb verdomme 15 vakken in die kut tweede fase, en jij noemt het uitgekleed? Ik vind dat ie erg winters gekleed is eerlijk gezegd, wat minder was niet overbodig geweest....
Op donderdag 20 november 2003 22:23 schreef thaleia het volgende:
En het is toch allemaal al zo uitgekleed met die tweede fase.
(niet dat ik er wat voor hoef te doen, maar toch. Je moet wel weer voor elk vak je handelingsdelen van iemand anders overschrijven.... hehe)
Middelbare school is toch sowieso 80% kul wat je leert. Met de meeste leerstof zul je toch nooit iets in je leven (nuttig) gebruik van maken. Hoe hoger je echter begint hoe sneller de weg naar de arbeidsmarkt kan leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |