abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:16:14 #201
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_14818622
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 12:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

echt wel, gister heb ik nog een zwerver gezegd dat hij moest werken voor zijn geld ipv mij ervoor te laten werken

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_15867221
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:45 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Dat ze (rappers) allemaal over kutblanken en nigger dit en nigger dat zingen, over verkrachting en geweld, daar klaagt nooit iemand over, maar als ze eens over joden zingen, dan gaat iedereen over de zeik.

Inderdaad, ik heb het nummer "kanker joden"net van kazaa gevist! Vette nummer, is gewoon grappig meer niet. Niet serieus te nemen! Dit is gewoon een groep die snakt naar aandachtm en er is geen betere manier om aandacht te krijgen dan joden dissen!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_15869142
ik vind ze schandalig slecht en daarbij ook om van te kotsen maar je kan er niks tegen doen.
  donderdag 1 januari 2004 @ 01:43:15 #204
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_15869924
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 00:35 schreef Chadi het volgende:
ik vind ze schandalig slecht en daarbij ook om van te kotsen maar je kan er niks tegen doen.
Hun thema's zijn wel okay
spreekt me meer aan dan al die "gangsta rappers"
Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_15882819
quote:
Op woensdag 31 december 2003 21:03 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb het nummer "kanker joden"net van kazaa gevist! Vette nummer, is gewoon grappig meer niet. Niet serieus te nemen! Dit is gewoon een groep die snakt naar aandachtm en er is geen betere manier om aandacht te krijgen dan joden dissen!

-edit op verzoek poster-

Zo, eindelijk eens een nieuw nummer om te draaien in de auto. Erg grappig. Ik verwacht dan ook dat de verzamelde Mahgrebscooterjeugd de joint van verbazing uit de bek laat vallen.
''Vette nummer!''

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 03-01-2004 16:03]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_15885081
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 19:43 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

-edit op verzoek poster-

Zo, eindelijk eens een nieuw nummer om te draaien in de auto. Erg grappig. Ik verwacht dan ook dat de verzamelde Mahgrebscooterjeugd de joint van verbazing uit de bek laat vallen.
''Vette nummer!''

Ik denk eerder dat jij en je auto een kort leven beschoren zal zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 03-01-2004 16:03]

Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
pi_15885270
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:09 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat jij en je auto een kort leven beschoren zal zijn!

Echter, als jij het in je auto draait, zal er geen haan naar kraaien. Sommige volkeren hebben nu eenmaal geen gevoel voor humor, he ?

Je bent trouwens goed gek als je denkt dat dit waar is:

Dat ze (rappers) allemaal over kutblanken en nigger dit en nigger dat zingen, over verkrachting en geweld, daar klaagt nooit iemand over, maar als ze eens over joden zingen, dan gaat iedereen over de zeik.

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 01-01-2004 21:20]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_15892067
Dit zijn de meest trieste gasten die er in de muziekindustrie rondlopen. Buiten het feit om dat de muziek en de flow te slecht voor woorden zijn, zijn de texten natuurlijk schandalig en fout.

Laat ze maar een proces aan hun broek krijgen, dan lullen ze wel anders, want het zijn mietjes met een grote mond, maar ze durven niks

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15892102
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dit zijn de meest trieste gasten die er in de muziekindustrie rondlopen. Buiten het feit om dat de muziek en de flow te slecht voor woorden zijn, zijn de texten natuurlijk schandalig en fout.

Laat ze maar een proces aan hun broek krijgen, dan lullen ze wel anders, want het zijn mietjes met een grote mond, maar ze durven niks

Nee jij bent tha man zeker met je nickname

Tony montana, muhahaha!

-edit: racistische uitlatingen verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-01-2004 01:53]

pi_15892126
-edit: .

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 02-01-2004 01:56]

pi_15892145
NordCore
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15892232
ik weet het niet mensen, misschien komt het omdat nog wappie ben, maar ik denk dat we het beter naast ons neer kunnen leggen.
als die arabieren fuck de joden willen zingen moeten ze dat lekker doen, hoe minder aandacht je er aan besteedt hoe minder interessant het wordt voor mensen om in het openbaar bijvoorbeeld over joden te provoceren.
Dus ook aan de andere kant als kaaskop een mokro wil discrimineren moet men ook niet zeiken.

Je hebt 2 soorten racisme, de tamelijk ongevaarlijke racisme, je kent het wel de belgie nederland rivaliteit, de amerikaan ier rivaliteit, de nederland mokro mentaliteit, de israel palestijn rivaliteit, etc. (groep tegen groep men kan zich aan weers zijden verdedigen)
En je hebt gevaarlijk racisme, bijvoorbeeld een marokkaans kindje zit in een klas vol met nederlanders en contstant wordt hij gediscrimineerd en zo kan dat een persoons` leven totaal verzieken. (een groep staat erg in de minderheid en wordt onderdrukt)

die opmerkingen over en weer van bijvoorbeeld de marokkanen die slechte worden over kazen hebben en kazen die slechte woorden over mokro`s hebben.
Maar als puntje bij paaltje komt, die mokro rivaal zou bijvoorbeeld samen moeten werken met ze nederlandse rivaal, dan zullen ze elkaar zeker weten als mens behandelen, als je in zo`n situatie nogsteeds de ander blijft haten, dan ben je gewoon een keiharde racist en dan maakt het niet uit of je een marokkaanse racist bent of een hollandse-racist bent, beiden moeten ze psychische hulp zoeken, want dan ben je zegmaar racist doordat je een fobie hebt, misschien ben je diep in je hart geen racist, maar door die aandoening (fobie) in je hoofd, krijg je extreem racistische neigingen, netzoals sommige mensen helemaal gek worden van spinnen, dit is allemaal te genezen als je maar wilt.

[Dit bericht is gewijzigd door JohnDope op 02-01-2004 01:47]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_15892280
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:43 schreef JohnDope het volgende:
Je hebt 2 soorten racisme, de tamelijk ongevaarlijke racisme, je kent het wel de belgie nederland rivaliteit, de amerikaan ier rivaliteit, de nederland mokro mentaliteit, de israel palestijn rivaliteit, etc.
ik vind het israel/palestina racisme niet echt ongevaarlijk.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_15892313
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:46 schreef Vision het volgende:

[..]

ik vind het israel/palestina racisme niet echt ongevaarlijk.

ik vind van wel, als wij in oorlog zouden leven met de belgen, dan zouden wij ook de meest gruwelijke dingen over de belgen verzinnen. Dat is gewoon normaal, zulke dingen ontstaan puur uit frustratie (je moedertje is weggeschoten door een belg, je zusje met haar kindje kwam om door een belgische bom).

en zo verzinnen die belgen ook de meest rotte dingen over ons, omdat nederlanders ook per ongeluk wat moedertjes van de belgen hadden weggeschoten etc.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_15892344
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:49 schreef JohnDope het volgende:

ik vind van wel, als wij in oorlog zouden leven met de belgen, dan zouden wij ook de meest gruwelijke dingen over de belgen verzinnen. Dat is gewoon normaal, zulke dingen ontstaan puur uit frustratie (je moedertje is weggeschoten door een belg, je zusje met haar kindje kwam om door een belgische bom).

Maar dan moeten mensen in Kirgizië of Bhutan er geen "rap" texten over maken. In de gebieden zelf kan ik me het nog een heel klein beetje voorstellen, maar zolang je er geen familie hebt wonen is dit soort discriminatie absurd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_15892411
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 01:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Maar dan moeten mensen in Kirgizië of Bhutan er geen "rap" texten over maken. In de gebieden zelf kan ik me het nog een heel klein beetje voorstellen, maar zolang je er geen familie hebt wonen is dit soort discriminatie absurd

ja kijk ik voel me niet aangevallen, maar als ik een rasechte jood (iemand die de zware ellende met eigen ogen heeft meegemaakt) zou zijn en ik zou me zo gruwelijk vernederd voelen, dan zou ik gewoon een bom in hun studio gooien of een beter plan smeden.

de overheid kan beter die jongens laten rappen, ze kicken er juist op als de overheid zich er mee bemoeit, dan kunnen ze er weer stoer over rappen (met teksten als: yo yo yo ik schiet je, ik schiet je maar ik eigenlijk weet ik niet eens hoe ik de veiligheidspal er af moet halen) die gasten rushen op negatieve publiciteit.
Hoe een joodseparticulier dit wilt oplossen zou me ook een zorg zijn, het zij met een rechtzaak, het zij met een huurmoordenaar.
Van zowel een moord op die rappers en de racistische songteksten van die rappers; ik kan van beide dingen niet wakker liggen.

vrijdag 2 januari 2004 @ 02:07:48 #217
24717 Pierre_Smirnoff_2
War=Peace Ignorance=Strength
pi_15892513
Raar dat het "anti-semitisch" zou zijn, als de tekstschrijvers en uitvoerders ZELF semiet zijn. Waarom nou niet "discriminerende rappers"? .....juist, omdat het woord "anti-semitisch" een beladender woord is, omdat het met joden wordt geassocieerd. Het is natuurlijk veeeel erger als een jood wordt gediscrimineerd dan een goyim (niet-jood). De eindredacteur is of slaperig geweest of een jood of weet gewoon het verschil niet (jarenlange indoctrinatie kan dit effect hebben).

Er is helemaal niets allochtoons aan die NAG, het zijn een stel geindoctrineerde extreem nationalistische (niet NL, maar "THUIS"land -> "Berber-stan") relschoppers.
Retour-afzender met deze idioten.

"If this were a dictatorship, it'd be a heck of a lot easier, just so long as I'm the dictator" -- U.S. President G.W.Bush
pi_15892586
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 02:07 schreef Pierre_Smirnoff_2 het volgende:
Raar dat het "anti-semitisch" zou zijn, als de tekstschrijvers en uitvoerders ZELF semiet zijn. Waarom nou niet "discriminerende rappers"? .....juist, omdat het woord "anti-semitisch" een beladender woord is, omdat het met joden wordt geassocieerd. Het is natuurlijk veeeel erger als een jood wordt gediscrimineerd dan een goyim (niet-jood). De eindredacteur is of slaperig geweest of een jood of weet gewoon het verschil niet (jarenlange indoctrinatie kan dit effect hebben).

Er is helemaal niets allochtoons aan die NAG, het zijn een stel geindoctrineerde extreem nationalistische (niet NL, maar "THUIS"land -> "Berber-stan") relschoppers.
Retour-afzender met deze idioten.

dat is niet het punt kerel het gaat er om dat als je negatieve aandacht aan die rappers gaat besteden, dat dat er juist helemaal bijhoort bij hun 'scene', hoe meer negatieve shit ze over hun heen krijgen hoe 'doper' ze gevonden worden. En hoe meer ze verdienen

Geen aandacht besteden aan die provocerende teksten door de overheid, dat wekt bij die mokro boys veel frustraties op.

Kijk het kost die racistischerappers natuurlijk veel tijd en energie om die nummers te schrijven, want ik heb hun muziek niet gehoord, maar ik neem aan dat het wel professioneel en creatief is opgebouwd zoals de pro`s het doen, gewoon zoals muziek 'hoort' te zijn) en als men er geen aandacht aan besteedt dan zijn die songs voor een deel geflopt in die rappers hun ogen.
"The suckers have failed!"

net wat ik al vaker zeg: het lijkt soms of er alleen maar pennelikkers in de politiek zitten die helemaal geen verstand van de maatschappij hebben, echt ongelooflijk!

pi_15892844
Lol hier is niets pro aan. Beats zijn gestolen van 2pac, en ze doen zelfs de lachjes na van hem. Dit zijn een groepje pubers zonder leven, net als die hangjeugd, die niets te doen hebben en maar liedjes maken over zulke dingen.

En NAG dope? Ze zijn niet een close, verre van. Onder allochtonen worden ze ook hard uitgelachen. Een flow van niks, lyrics van niets (sinterklaas rijmpjes)

pi_15892983
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 02:36 schreef Meh7 het volgende:
Lol hier is niets pro aan. Beats zijn gestolen van 2pac, en ze doen zelfs de lachjes na van hem. Dit zijn een groepje pubers zonder leven, net als die hangjeugd, die niets te doen hebben en maar liedjes maken over zulke dingen.

En NAG dope? Ze zijn niet een close, verre van. Onder allochtonen worden ze ook hard uitgelachen. Een flow van niks, lyrics van niets (sinterklaas rijmpjes)

Ach mehmet dan moet de overheid zich er helemaal niet druk over maken, zo heb je bijvoorbeeld ook een extreem-rechts-blank groepje die ook baggermuziek (0,0 kwaliteit) maakt over alles wat niet blank is. vette extreme teksten enzo, is ook nooit aandacht aan besteedt en niet zoveel mensen kennen het omdat het nooit breed in de media is uitgemeten.
Dan houdt het vanzelf wel op met bestaan, want provocerende muziek is alleen leuk als je negatieve reacties krijgt anders is voor de artiest de lol er af.

ik denk eigenlijk dat dat extreem-rechts-blank groepje jaloers is op die mokro`s omdat die mokro`s wel alle publiciteit krijgen en bekender worden en misschien wel meer verdienen, terwijl dat extreem-rechts-blank groepje werd dood gezwegen en niemand weet bijna van hun bestaan af en daardoor was hun doel van bekend worden mislukt en verdienden ze helemaal niks meer met hun herrie

zaterdag 3 januari 2004 @ 12:26:20 #221
28033 Pek
je moet wat
pi_15924194
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_15931601
lol :D Dies al helemaal gay
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:17:56 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_15931947
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 12:26 schreef Pek het volgende:
Autochtonen slaan terug

tjeesus wat een troep. ik vraag me dan af net als nag als die jongens uit de studio komen of ze zich dan een hele pik vinden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:20:42 #224
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_15932020
Lang leve het recht op vrije meningsuiting .. die artikel 1 weerspreekt

NL is veels te tolerant en dit blijkt maar weer is.. raar heh al die jodenhaat hier en die moslims die iedereen uitschelden voor varkens enz.

Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  zaterdag 3 januari 2004 @ 21:25:30 #225
28033 Pek
je moet wat
pi_15938559
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tjeesus wat een troep. ik vraag me dan af net als nag als die jongens uit de studio komen of ze zich dan een hele pik vinden.

Net als nag, marginale shit voor marginale mensen waar normaal gesproken niemand over gehoord zou hebben...
Tot iemand een verontwaardigd topic opent op fok!
Dat is teveel eer en precies wat ze willen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')