quote:
Op woensdag 19 november 2003 11:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Rifblazers, die zijn pas erg.
quote:http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Reef+blower
Op woensdag 19 november 2003 11:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Rifblazers, die zijn pas erg.
quote:de hoeren!
Op woensdag 19 november 2003 11:48 schreef Le__Tigre het volgende:
GRRRRR, TIS NU WEL SCHOON HOOR!!!!
quote:het is nu doordeweeks, we praten nu niet over de zondagsblazers maar de professionals.
Op woensdag 19 november 2003 11:52 schreef DeStedebouwer het volgende:
Vooral die mensen die eigenlijk nooit in de tuin werken, maar dan op zaterdag met de splinternieuwe bladblazer eens stevig aan het "klussen" gaan.
quote:op de weg naar mn werk zag ik ook al een paar van die sjappies bladeren blazen
Op woensdag 19 november 2003 12:00 schreef dr.dunno het volgende:[..]
het is nu doordeweeks, we praten nu niet over de zondagsblazers maar de professionals.
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:00 schreef dr.dunno het volgende:[..]
het is nu doordeweeks, we praten nu niet over de zondagsblazers maar de professionals.
quote:*aanraakt*.... TSSSSSS .... AAHHH !!!
Op woensdag 19 november 2003 12:04 schreef Lexie het volgende:
Hoi, ik heb ook al eens professioneel gebladblaast. Wie wil me aanraken?
Ik rijd er langs met mijn auto en alle bladeren liggen weer overal verspreid
gebruik dan ook bladzuigers sukkels
quote:bladeren zijn goed voor de grond, dus kan je ze beter verplaatsen ipv opzuigen
Op woensdag 19 november 2003 12:08 schreef killer_mac het volgende:
Ik heb 't nooit begrepen, laatst ook bij mij in de buurt zijn ze bezig met blad blazers.Ik rijd er langs met mijn auto en alle bladeren liggen weer overal verspreid
gebruik dan ook bladzuigers sukkels
quote:arbowet voor de professionals
Op woensdag 19 november 2003 12:15 schreef jagermeister1 het volgende:
Tja...wat mij betreft pakken ze gewoon een bezem en kappen ze met het produceren van typhusherrie en daarmee een hoog irritatiegehalte.
quote:Ze beginnen ook altijd zo vroeg bij mij in de wijk. Vaak zijn ze er al rond 8 uur 's morgens. Zijn zij het niet, dan zijn het wel die lui op zo'n overmaatsegrasmaaier, lui met een kettingzaag of buurvrouwen met van die keffende kuttenlikkertjes die luidruchtig staan te kleppen onder mijn raam!! GRRRR...ga eens dood.
Op woensdag 19 november 2003 12:17 schreef dr.dunno het volgende:[..]
arbowet voor de professionals
quote:vergeet niet die apen op zo'n grote lompe vrachtwagen die stiekem allemaal van die grijze zakken van je straat komen jatten
Op woensdag 19 november 2003 12:22 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Ze beginnen ook altijd zo vroeg bij mij in de wijk. Vaak zijn ze er al rond 8 uur 's morgens. Zijn zij het niet, dan zijn het wel die lui op zo'n overmaatsegrasmaaier, lui met een kettingzaag of buurvrouwen met van die keffende kuttenlikkertjes die luidruchtig staan te kleppen onder mijn raam!! GRRRR...ga eens dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |