quote:Sja, zo werkt het ook met de foto's van Aukje bv. Je mag ze rippen en onderling verspreiden wmb. Net zoals alle MP3's. Zijn vage regels allemaal, ik begrijp ook niet wat de Sena is en doet, maar ze willen het nu eenmaal niet
Op dinsdag 18 november 2003 13:30 schreef vosss het volgende:[..]
Maar mailen naar hem en daarin een linkje vragen mag wel?
Ik vind het best hoor, maar niet erg consequent. Ik mag bv op fok niet verkondigen mail me ff en ik vertel je waar je bv call of duty kan downloaden
quote:Niet langer over zeuren jongens, dalijk mag dit ook niet meer! Laatmaar gaan zo, ik vind het prima
Op dinsdag 18 november 2003 13:55 schreef Jane het volgende:
Nou ja, in MUZ mag je ook maar 30 seconden van een nummer laten horen of zo (en dat is zelfs alleen maar om quizjes e.d. mogelijk te maken), dus het zou wel raar zijn als je nu ineens een heel radioprogramma met hele nummers mag laten downloaden.
quote:Niet zo vreemd met Britney, Frans Bauer en Dynastie als muziekkeuze
Op dinsdag 18 november 2003 14:50 schreef SunChaser het volgende:
was nog steeds hyper en bezig met presenteren enzo
Alleen de volgende keer wil ik Andre Hazes Had al gemailed naar radio@fok.nl maar die gebounced teruggekomen
Is het nu post of poooooost (op zn Engels, dus)...?
Ik vind dat Nederlandse post zo jeukerig...
quote:Ik sliep ook pas om een uurtje of half drie. Al had dat ook een andere reden
Op dinsdag 18 november 2003 14:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet niet hoe het met Arno zat maar ik ging 3 uur slapen en was nog steeds hyper en bezig met presenteren enzo, in mijn hoofd, niet hardop. Kort nachtje was het.
Maar inderdaad vanochtend al weer vroeg wakker om de uitzending na te luisteren
En hebben we dit allemaal al gezien? Fok! Radio trekt ruim 1300 luisteraars
Bovenverwacht!
quote:zorg er voortaan wel voor dat je niet op de plee zit te poepen als je in de uitzending bent
Op dinsdag 18 november 2003 08:27 schreef Knut het volgende:
Zichzelf luisterd.
quote:Nog geen reactie gehoord
Beste Radio-nauten.
Ik heb het stukje waarin ik geintervieuwd wordt op mijn weblog gezet... indien dit niet mag (copyright zaken e.d) wil ik het best weer weghalen. (De muziek is eruit geknipt)
quote:Dan zullen ze het wel niet erg vinden denk ik
Op dinsdag 18 november 2003 20:51 schreef Vampier het volgende:
Nog geen reactie gehoord
quote:Oh, ik heb hier ook een klein stukje staan:
Op dinsdag 18 november 2003 20:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dan zullen ze het wel niet erg vinden denk ik
Hey Zander, they say it's your birthday....
Vraag jij ff of het erg is? Vind je het zelf erg??!
quote:Ik heb een kamer van 4*4*7 waarin ik zit computeren.
Op dinsdag 18 november 2003 19:14 schreef AirRaid het volgende:[..]
zorg er voortaan wel voor dat je niet op de plee zit te poepen als je in de uitzending bent
quote:Ja.
Op dinsdag 18 november 2003 21:19 schreef Jane het volgende:
Vraag jij ff of het erg is? Vind je het zelf erg??!
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 21:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja.
Hoe ga je het goedmaken?
Wat vind jij dat ik moet doen voor straf?
quote:Kut Jorma, waarom bestaan die PM-functie nog niet
Op dinsdag 18 november 2003 21:39 schreef Jane het volgende:Wat vind jij dat ik moet doen voor straf?
quote:Sunchaster bedoeld dat hij niet hier neer gaat zetten hoe en met wel zweepje hij berwerkt wil worden
Op dinsdag 18 november 2003 21:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Kut Jorma, waarom bestaan die PM-functie nog niet
Anyway, ik zit er maandag weer helemaal klaar voor. En nu wel Andre Hazes draaien natuurlijk
Trouwens Vampier, wanneer krijgen we een fotoupdate van het Hollywood Terror Hotel? Dat ligt bij je om de hoek
* RoelerMF is jaloers
quote:Ze hebben de boel hernoemd naar Hollywood tower om zo geen associaties op te roepen met septemeber 11th
Op dinsdag 18 november 2003 23:05 schreef RoelerMF het volgende:
Waarom is mijn mail naar radio@fok.nl gebounced? Of accepteren jullie geen 600kb mailtjes?Anyway, ik zit er maandag weer helemaal klaar voor. En nu wel Andre Hazes draaien natuurlijk
Trouwens Vampier, wanneer krijgen we een fotoupdate van het Hollywood Terror Hotel? Dat ligt bij je om de hoek
* RoelerMF is jaloers
quote:Hmm ergens wel logisch
Op dinsdag 18 november 2003 23:48 schreef Vampier het volgende:[..]
Ze hebben de boel hernoemd naar Hollywood tower om zo geen associaties op te roepen met septemeber 11th
He Fok! Radio is het geen idee om eens wat thema;s naast die modjes in de uitzending te stoppen?
quote:Zeg, ik ben golfer niet
Op dinsdag 18 november 2003 22:53 schreef Vampier het volgende:[..]
Sunchaster bedoeld dat hij niet hier neer gaat zetten hoe en met wel zweepje hij bewerkt wil worden
Volgende week ben ik weer van de partij* maar dan wel Frans Bauer, André Hazes en alle andere foute artiesten draaien, en vooral meer lullen en minder baggermuziek draaien!!
*onder voorbehoud
quote:En ik hou niet van slaan.
Op dinsdag 18 november 2003 23:55 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zeg, ik ben golfer niet
quote:
Volgende week ben ik weer van de partij* maar dan wel Frans Bauer, André Hazes en alle andere foute artiesten draaien,
quote:wat klopt hier niet
en vooral meer lullen en minder baggermuziek draaien!!
quote:Ik wist dat die ging komen!!
Op woensdag 19 november 2003 00:00 schreef KixAss456 het volgende:[..]
[..]wat klopt hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |