quote:Dude, get over it.
Op maandag 1 december 2003 schreef Kaj_A het volgende:
Heel veel dingen die geen nut hadden en irrelevant waren
@Heph:
Stemmen op jezelf is wel onwijs wack, dus doe dat maar niet meer. Stem dan niet, zoals ik.
quote:ff niet dat ik de auto niet soepable vind hoor Henk, maaruh. Waar heb je in godsnaam dit lelijke gedrocht opgedoken.(Kaj bedoel ik natuurlijk) Wat een enorm lelijke strontbak zeg, of ben ik de enige die dat vind?
Op maandag 1 december 2003 22:53 schreef Henkmanz het volgende:
Klaar met ruzieën? Anders ga even naar PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 3)/ om daar stoom af te blazen of om het bij te leggen. Dit kost ons alleen maar meer ruimte in dit topic; en als die shit te lang doorgaat kost het ons zelfs een slotje. Niet zo mekkeren dus, het gaat immers al 17 delen (bijna altijd) goed.de nieuwe auto:
ff algemeen (en voor Don_MagicOne).
Over het kiezen van de auto:
Als je de auto maar bout vind, dan soep je niet. Het heeft geen nut om te zeggen dat je hem niet leuk vind, want veranderen doen we niet aan. Als we daaraan zouden beginnen zou het nooit werken, zijn alle topics in no-time vol. Werkt niet he.
We hebben daar een leuk topic voor: PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES. Niet aan te raden voor modemgebruikers btw. Daar mag je je auto-suggesties kwijt.
Dat maakt hem dus wel geschikt om te soepen, want lelijker kan het niet
@ Haikuh: Erg kut voor je
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 01-12-2003 23:52]
quote:Uhmm @Henkmanz, waar heb ik dat gezegd??
Op maandag 1 december 2003 23:20 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Dude, get over it.
Wordt het niet gezelliger van.@Heph:
Stemmen op jezelf is wel onwijs wack, dus doe dat maar niet meer. Stem dan niet, zoals ik.
Ik heb niets tegen jou hoor maar ik vroeg me ff af waar je dat vandaan haalt.
@Mr T-rex Ik kwam deze auto toevallig op een site tegen waar Henkmanz geloof ik ook wel eens auto's vandaag haalt en ik vond het ook al een lelijk koekblik en het leek mij wel een leuke auto om te photoshoppen, of heb ik dat mis?
quote:Helemaal mee eens, kan er alleen maar beter op worden
Op dinsdag 2 december 2003 09:07 schreef Kaj_A het volgende:
ik vond het ook al een lelijk koekblik en het leek mij wel een leuke auto om te photoshoppen, of heb ik dat mis?
quote:Ik bedoel niet dat je exact "Heel veel dingen die geen nut hadden en irrelevant waren" zei, maar dat je gewoon heel veel dingen zei die geen nut hadden en irrelevant waren
Op dinsdag 2 december 2003 09:07 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Uhmm @Henkmanz, waar heb ik dat gezegd??
Ik heb niets tegen jou hoormaar ik vroeg me ff af waar je dat vandaan haalt.
quote:Je had wel gewonnen(dacht ik?
Op dinsdag 2 december 2003 14:24 schreef Kaj_A het volgende:
Ik weet dat het niet zo slim is, maar soms kan ik het niet voor mij houden
Maarjah maakt nou ook niet meer uit...
Welke auto gaan we nou soepen, want ik had minder stemmen dan Hepnogwat.
Ff tussen ons, ik vertrouwde het stemgedrag ook niet hoor. Nofi.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 02-12-2003 14:52]
kweenie of bedoeld is, maar je zijruiten en achterruit kun je niet doorheen kijken, klop da? anders ff opacity omlaag, maar weet je wel
quote:Bij de originele plaatje kan dat ook niet, vandaar heb ik dat bij mijn auto dat ook gedaan, maar iig bedankt
Op dinsdag 2 december 2003 23:09 schreef Hepheastus het volgende:
Kaj ff over je nieuwe pic
afgezien van gezeur over de poll wil ik je toch tip gevenkweenie of bedoeld is, maar je zijruiten en achterruit kun je niet doorheen kijken, klop da? anders ff opacity omlaag, maar weet je wel
quote:soepen of shoppen bedoel je denk ik
Op donderdag 4 december 2003 15:39 schreef zerrocool het volgende:
echt te grappig, al dat gezeik om een plaatje choppen haha waar een mens zich druk om kan maken
quote:Nah, sommige mensen "choppen" wel ja.. zitten soms echt dramatische soeps tussen
Op donderdag 4 december 2003 18:00 schreef Mons het volgende:[..]
soepen of shoppen bedoel je denk ik
ik had het nog niet eerder gedaan (heb het nu nog even over vorige afbeelding)
heb wel beetje zitten klooien, en uiteindelijk maar de kleur verwijderd om beetje effen kleuren te krijgen, maar vind het wel erg lastig hoor
hier proefje van hoe het zou worden
ik zie dat het midden van de bumper (waar het middenstreepje zit laat maar zeggen) ook in perspectief v.d. auto moet staan, anders lijkt het zo raar
Je kutn met brightness/contrast ook nog proberen de kleur gelijk te krijgen.
quote:Als je een bumper erop plakt is het erg belangrijk (vind ik) dat de lichtinval op de bumper overeenkomt met die van de originele body/bumper.
Op donderdag 4 december 2003 20:16 schreef Hepheastus het volgende:
ik vroeg me af hoe jullie nou die andere bumpers erop zettenik had het nog niet eerder gedaan (heb het nu nog even over vorige afbeelding)
heb wel beetje zitten klooien, en uiteindelijk maar de kleur verwijderd om beetje effen kleuren te krijgen, maar vind het wel erg lastig hoorhier proefje van hoe het zou worden
ik zie dat het midden van de bumper (waar het middenstreepje zit laat maar zeggen) ook in perspectief v.d. auto moet staan, anders lijkt het zo raar
quote:choppen is een engelse soep term denk ik. kzag het altijd op PSJ vroeger
Op donderdag 4 december 2003 18:00 schreef Mons het volgende:[..]
soepen of shoppen bedoel je denk ik
en dat werd dit
comments ?
quote:Haha, nee....dat is me zwager.
Op vrijdag 5 december 2003 22:44 schreef -Eddow- het volgende:
[offtopic]He Sinz je werkt toch bij de BP ik zag je auto iig staan
En jij zag mij rijden volgens mij ? [/offtopic]
quote:Mijn comment is dat je de openingspost moet lezen
Op zondag 7 december 2003 21:01 schreef xSoDx het volgende:
ff wat gedaan... mn 3de shop ofzow[afbeelding]
en dat werd dit
[afbeelding]
comments ?
Als je hem daar post wil ik wel comments geven op je soep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |