abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14999416
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:32 schreef Kaj_A het volgende:
@Henkmanz

Mooie soep, alleen wat laydinges (laytsskylighter) zei, die decal past niet echt goed bij de auto en de kleur, 't vloekt een beetje ... maar verder een goeie auto

Blijft moeilijk he? Als je nu gewoon eens even onthoud wat mijn naam is.......

pi_14999808
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:41 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb deze auto gemaakt als een kopie van mijn Need for Speed Underground auto Ik heb een screen gemaakt van de stripes in het spel; die heb ik in photoshop overgetrokken en zo op mn auto geplaatst hier . Ik vind het vet, dus ik laat hem lekker zo .
Dat is nog eens een idee, maar ik vind hem toch niet mooi Maarrrr, nog wel beter dan de anderen, al moet ik toch nog een sgoed kijken. Die van Kaj_A is toch ook wel aardig!
  vrijdag 28 november 2003 @ 15:42:22 #103
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15002853
henk je auto is ice-cold ik wist dat er zoiets zou komen (NFSU-style)
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_15007348
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 18:38 schreef Don_MagicOne het volgende:
ey ToMaSz, t is wel duidelijk te zien dat je kleurenblind bent, jezus wat een kleurtje is die van jou! whehehe!!!!
Dat zegt iemand met een witte auto, een grijze roofscoop met donkergrijze inlaatkleur (die zwart had moeten zijn), een blauwe spoiler en mintgroene velgen .

Nee, even serieus. Is niet leuk he, andermans soep afkraken. Ook al is het je broer.

vrijdag 28 november 2003 @ 19:42:25 #105
74959 Don_MagicOne
succes is een keuze...!
pi_15008330
t was mn vaders suggestie!
maar die afwisseling is xpress, anders werd ie zo saai he!
pi_15008888
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 19:42 schreef Don_MagicOne het volgende:
t was mn vaders suggestie!
maar die afwisseling is xpress, anders werd ie zo saai he!
Nog meer familie? Heeft je pa ook een account? .
  vrijdag 28 november 2003 @ 22:04:22 #107
60884 Pollewopje
take life as it comes
pi_15011807
roflol

Neej papa van tom en rik doet nog niet aan fok, komt vast ook nog wel.

maar mee kijken en commentaar leveren istie de beste in

Just be yourself
  zaterdag 29 november 2003 @ 01:30:58 #108
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15015892
*het photoshop voor auto's en talkshow topic Talkshow topic gaat door*

op deze maniet gaat zelfs het offtopic-geblaat topic te snel vol. Manz heeft dus gewonnen en heeft een geweldige zwart-wit foto ingestuurd, is eens wat anders maar wel D00p en wanneer gaat pollewopje meesoepen

-edit-

@Hepheastus: je moet niet het hele plaatje dezelfde kleur geven (alsje wilt weten hoe dit werkt moet je maar ff eentutorial lezen) want dat staat niet echt mooi, verder zijn die stripings die je op je auto hebt al door iedereen misbruikt (behalve door henkmanz ) en daarom staan ze erg n00berig. En je kunt ook beter donor-onderdelen gebruiken ipv dat je een bumper uit gaat smudgen of uit gaat rekken. Voor de rest heb je het mooi gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 29-11-2003 10:04]

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_15018306
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 01:30 schreef Mons het volgende:
*het photoshop voor auto's en talkshow topic Talkshow topic gaat door*

op deze maniet gaat zelfs het offtopic-geblaat topic te snel vol. Manz heeft dus gewonnen en heeft een geweldige zwart-wit foto ingestuurd, is eens wat anders maar wel D00p en wanneer gaat pollewopje meesoepen

-edit-

@Hepheastus: je moet niet het hele plaatje dezelfde kleur geven (alsje wilt weten hoe dit werkt moet je maar ff eentutorial lezen) want dat staat niet echt mooi, verder zijn die stripings die je op je auto hebt al door iedereen misbruikt (behalve door henkmanz ) en daarom staan ze erg n00berig. En je kunt ook beter donor-onderdelen gebruiken ipv dat je een bumper uit gaat smudgen of uit gaat rekken. Voor de rest heb je het mooi gedaan

Ik vind het eigenlijk wel passen hier, het hele plaatje blauw. Idd wel jammer van de decal....
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_15018957
@Heph

Als je hulp nodig hebt met het maken van stickers, zoals jij ze noemt, moet je even naar mn site surfen: http://www.killerstripes.tk.

Staat een tutorial op over hoe je die zelf mooi maakt, zonder reeds bestaande vlammen te gebruiken. Want zoals Mons zei, die vlammen zijn echt al tot in den treure misbruikt.

pi_15019272
ik weet dat hij over en over gebruikt is

de hele afbeelding in 1 kleur is expres, en niet omdat ik niet weet hoe ik de auto moet kleuren (staat voor geen meter op een z/w achtergrond)

btw bedankt ik zal eens kijkje nemen op je site

(ohja trouwens het is mn 2e soep tot nu toe nog maar, geen excuus maar wel iets waar ikzelf ook rekening mee houdt)

[Dit bericht is gewijzigd door Hepheastus op 29-11-2003 12:29]

pi_15035266
na aanraden van henkie en gebruik gemaakt te hebben van zn site heb ik mn afbeelding toch aangepast met een andere sticker

niet geheel naar mn eigen tevredenheid, maar nu is ie iig origineel
(misschien dat ik later nog de foto aanpas, als ik nog tijd heb that is)

maandag 1 december 2003 @ 09:26:03 #113
60884 Pollewopje
take life as it comes
pi_15053560
-ToMaSZ- dus niet Pollewopje, handig, die cookies

Van mij geen soep deze keer, ben t weekend weg geweest en moet vandaag werken. Volgende auto ws. meer tijd.

Just be yourself
pi_15061656
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:26 schreef Pollewopje het volgende:

Van mij geen soep deze keer, ben t weekend weg geweest en moet vandaag werken. Volgende auto ws. meer tijd.

Is goed hoor, Pollewopje .
  maandag 1 december 2003 @ 17:59:25 #115
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_15065272
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:48 schreef Hepheastus het volgende:
ik had bijna geen votes, toch maar ff op mezelf gestemd (arme ik)
Toch ben je wel een beetje zielig hoor ..
Maak dan een eigen topic aan:

PTA Photoshop-wedstrijd -ik stem op mijzelf- voor auto's Deel *

Dat moet je zelf weten!
Wee hij, die er slecht over denkt!
  maandag 1 december 2003 @ 18:05:59 #116
60884 Pollewopje
take life as it comes
pi_15065409
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:26 schreef Pollewopje het volgende:

beetje stiekum onder mijn naam posten zonder toestemming gevraagd te hebben he
Just be yourself
  maandag 1 december 2003 @ 18:23:38 #117
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_15065876
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:59 schreef Kaj_A het volgende:

[..]

Kaj_A, zit je ergens mee ofzow?!
Laat die jongen lekker op zichzelf stemmen. Maakt het nou uit man! Het is niet verboden ofzow.
Life suxx, deal with it!
pi_15065949
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:59 schreef Kaj_A het volgende:

[..]

whehehe bang voor verlies??
2825cc Single Turbo Beast
  maandag 1 december 2003 @ 18:31:22 #119
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_15066052
Wat boeit mij het nou of ik verlies of niet ... maar om op je zelf te gaan stemmen of msn-vriendjes er bij te halen dat vind ik gewoon zielig...

Als iedereen nou ff gaat doen, dan krijg je leuke wedstrijdjes *jeuh*

-edit-

quote:
Op maandag 1 december 2003 17:54 schreef Hepheastus het volgende:
/ignore

[edit]
weet je wat het ook is met je, je mag van mij winnen
haal me maar uit de poll
triest gedoe met je

Whoehaha jij bent heel grappig

[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 01-12-2003 18:36]

Dat moet je zelf weten!
pi_15066210
quote:
Op maandag 1 december 2003 18:31 schreef Kaj_A het volgende:
Wat boeit mij het nou of ik verlies of niet ... maar om op je zelf te gaan stemmen of msn-vriendjes er bij te halen dat vind ik gewoon zielig...

Als iedereen nou ff gaat doen, dan krijg je leuke wedstrijdjes *jeuh*

-edit-
[..]

Whoehaha jij bent heel grappig

ik ben volledig daarvan op de hoogte... als iedereen gaat miepen en doen dan wordt het pas echt fun
2825cc Single Turbo Beast
pi_15066528
Tering, wat een BS Kaj.

Ik had ook bijna op Hepheastus gestemd, want hij is best leuk voor een 2e soep en die van jou was ook niet echt bijzonder.

Dus ff niet bitchen ja.

Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  maandag 1 december 2003 @ 18:49:10 #122
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_15066534
lijp maareuh ik ga wel door met photoshoppen
Dat moet je zelf weten!
  maandag 1 december 2003 @ 18:58:39 #123
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15066842
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:50 schreef Kaj_A het volgende:

[..]

Wel 3 x of niet? of waren dat je msn-vriendjes?

gast loop niet te "krengen" ( ) al gaat hij z'n hele famillie opbellen om ze te laten stemmen ga alsjeblieft niet meteen zeuren over msn lui die shit hebben we gehad. jij hetb ook welleens voorgestaan terwijl er niet telkens gepost was dus kap met die schijt
  maandag 1 december 2003 @ 19:03:46 #124
62973 Kaj_A
Tot de schijt ons dood!
pi_15066979
quote:
Op maandag 1 december 2003 18:58 schreef Mons het volgende:

[..]

gast loop niet te "krengen" ( ) al gaat hij z'n hele famillie opbellen om ze te laten stemmen ga alsjeblieft niet meteen zeuren over msn lui die shit hebben we gehad. jij hetb ook welleens voorgestaan terwijl er niet telkens gepost was dus kap met die schijt

Oke papa.
Dat moet je zelf weten!
  maandag 1 december 2003 @ 19:45:07 #125
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_15068256
quote:
Kaj_A, zit je ergens mee ofzow?!
Laat die jongen lekker op zichzelf stemmen. Maakt het nou uit man! Het is niet verboden ofzow
quote:
whehehe bang voor verlies??
quote:
Tering, wat een BS Kaj.

Ik had ook bijna op Hepheastus gestemd, want hij is best leuk voor een 2e soep en die van jou was ook niet echt bijzonder.

Dus ff niet bitchen ja.

quote:
dat je mij papa gaat noemen als 4de post over dit gezeur getuigt ook wel van vreselijk veel sportiviteit en ik ben wel nieuwsgierig waarom je op mij reageert

[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 01-12-2003 19:47]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')