quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:32 schreef Kaj_A het volgende:
@HenkmanzMooie soep, alleen wat laydinges (laytsskylighter) zei, die decal past niet echt goed bij de auto en de kleur, 't vloekt een beetje ... maar verder een goeie auto
quote:Dat is nog eens een idee, maar ik vind hem toch niet mooi
Op vrijdag 28 november 2003 13:41 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb deze auto gemaakt als een kopie van mijn Need for Speed Underground autoIk heb een screen gemaakt van de stripes in het spel; die heb ik in photoshop overgetrokken en zo op mn auto geplaatst hier
. Ik vind het vet, dus ik laat hem lekker zo
.
quote:Dat zegt iemand met een witte auto, een grijze roofscoop met donkergrijze inlaatkleur (die zwart had moeten zijn), een blauwe spoiler en mintgroene velgen
Op vrijdag 28 november 2003 18:38 schreef Don_MagicOne het volgende:
ey ToMaSz, t is wel duidelijk te zien dat je kleurenblind bent, jezus wat een kleurtje is die van jou! whehehe!!!!
Nee, even serieus. Is niet leuk he, andermans soep afkraken. Ook al is het je broer.
quote:Nog meer familie? Heeft je pa ook een account?
Op vrijdag 28 november 2003 19:42 schreef Don_MagicOne het volgende:
t was mn vaders suggestie!
maar die afwisseling is xpress, anders werd ie zo saai he!
Neej papa van tom en rik doet nog niet aan fok, komt vast ook nog wel.
maar mee kijken en commentaar leveren istie de beste in
-edit-
@Hepheastus: je moet niet het hele plaatje dezelfde kleur geven (alsje wilt weten hoe dit werkt moet je maar ff eentutorial lezen) want dat staat niet echt mooi, verder zijn die stripings die je op je auto hebt al door iedereen misbruikt (behalve door henkmanz ) en daarom staan ze erg n00berig. En je kunt ook beter donor-onderdelen gebruiken ipv dat je een bumper uit gaat smudgen of uit gaat rekken. Voor de rest heb je het mooi gedaan
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 29-11-2003 10:04]
quote:Ik vind het eigenlijk wel passen hier, het hele plaatje blauw. Idd wel jammer van de decal....
Op zaterdag 29 november 2003 01:30 schreef Mons het volgende:
*het photoshop voor auto's en talkshow topic Talkshow topic gaat door*
op deze maniet gaat zelfs het offtopic-geblaat topic te snel vol. Manz heeft dus gewonnen en heeft een geweldige zwart-wit foto ingestuurd, is eens wat anders maar wel D00pen wanneer gaat pollewopje meesoepen
-edit-
@Hepheastus: je moet niet het hele plaatje dezelfde kleur geven (alsje wilt weten hoe dit werkt moet je maar ff eentutorial lezen) want dat staat niet echt mooi, verder zijn die stripings die je op je auto hebt al door iedereen misbruikt (behalve door henkmanz
) en daarom staan ze erg n00berig. En je kunt ook beter donor-onderdelen gebruiken ipv dat je een bumper uit gaat smudgen of uit gaat rekken. Voor de rest heb je het mooi gedaan
Als je hulp nodig hebt met het maken van stickers, zoals jij ze noemt, moet je even naar mn site surfen: http://www.killerstripes.tk.
Staat een tutorial op over hoe je die zelf mooi maakt, zonder reeds bestaande vlammen te gebruiken. Want zoals Mons zei, die vlammen zijn echt al tot in den treure misbruikt.
de hele afbeelding in 1 kleur is expres, en niet omdat ik niet weet hoe ik de auto moet kleuren (staat voor geen meter op een z/w achtergrond)
btw bedankt ik zal eens kijkje nemen op je site
(ohja trouwens het is mn 2e soep tot nu toe nog maar, geen excuus maar wel iets waar ikzelf ook rekening mee houdt)
[Dit bericht is gewijzigd door Hepheastus op 29-11-2003 12:29]
niet geheel naar mn eigen tevredenheid, maar nu is ie iig origineel
(misschien dat ik later nog de foto aanpas, als ik nog tijd heb that is)
Van mij geen soep deze keer, ben t weekend weg geweest en moet vandaag werken. Volgende auto ws. meer tijd.
quote:Is goed hoor, Pollewopje
Op maandag 1 december 2003 09:26 schreef Pollewopje het volgende:
-ToMaSZ- dus niet Pollewopje, handig, die cookiesVan mij geen soep deze keer, ben t weekend weg geweest en moet vandaag werken. Volgende auto ws. meer tijd.
quote:Toch ben je wel een beetje zielig hoor ..
Op maandag 1 december 2003 17:48 schreef Hepheastus het volgende:
ik had bijna geen votes, toch maar ff op mezelf gestemd (arme ik)
PTA Photoshop-wedstrijd -ik stem op mijzelf- voor auto's Deel *
quote:beetje stiekum onder mijn naam posten zonder toestemming gevraagd te hebben he
Op maandag 1 december 2003 09:26 schreef Pollewopje het volgende:
-ToMaSZ- dus niet Pollewopje, handig, die cookiesVan mij geen soep deze keer, ben t weekend weg geweest en moet vandaag werken. Volgende auto ws. meer tijd.
quote:Kaj_A, zit je ergens mee ofzow?!
Op maandag 1 december 2003 17:59 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Toch ben je wel een beetje zielig hoor ..
Maak dan een eigen topic aan:PTA Photoshop-wedstrijd -ik stem op mijzelf- voor auto's Deel *
quote:whehehe bang voor verlies??
Op maandag 1 december 2003 17:59 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Toch ben je wel een beetje zielig hoor ..
Maak dan een eigen topic aan:PTA Photoshop-wedstrijd -ik stem op mijzelf- voor auto's Deel *
Als iedereen nou ff gaat doen, dan krijg je leuke wedstrijdjes *jeuh*
-edit-
quote:Whoehaha jij bent heel grappig
Op maandag 1 december 2003 17:54 schreef Hepheastus het volgende:
/ignore[edit]
weet je wat het ook is met je, je mag van mij winnen
haal me maar uit de poll
triest gedoe met je
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 01-12-2003 18:36]
quote:ik ben volledig daarvan op de hoogte... als iedereen gaat miepen en doen dan wordt het pas echt fun
Op maandag 1 december 2003 18:31 schreef Kaj_A het volgende:
Wat boeit mij het nou of ik verlies of niet ... maar om op je zelf te gaan stemmen of msn-vriendjes er bij te halen dat vind ik gewoon zielig...Als iedereen nou ff gaat doen, dan krijg je leuke wedstrijdjes *jeuh*
-edit-
[..]Whoehaha jij bent heel grappig
Ik had ook bijna op Hepheastus gestemd, want hij is best leuk voor een 2e soep en die van jou was ook niet echt bijzonder.
Dus ff niet bitchen ja.
quote:gast loop niet te "krengen" (
Op maandag 1 december 2003 17:50 schreef Kaj_A het volgende:[..]
Wel 3 x of niet? of waren dat je msn-vriendjes?
quote:Oke papa.
Op maandag 1 december 2003 18:58 schreef Mons het volgende:[..]
gast loop niet te "krengen" (
) al gaat hij z'n hele famillie opbellen om ze te laten stemmen ga alsjeblieft niet meteen zeuren over msn lui die shit hebben we gehad. jij hetb ook welleens voorgestaan terwijl er niet telkens gepost was dus kap met die schijt
quote:
Kaj_A, zit je ergens mee ofzow?!
Laat die jongen lekker op zichzelf stemmen. Maakt het nou uit man! Het is niet verboden ofzow
quote:
whehehe bang voor verlies??![]()
quote:
Tering, wat een BS Kaj.Ik had ook bijna op Hepheastus gestemd, want hij is best leuk voor een 2e soep en die van jou was ook niet echt bijzonder.
Dus ff niet bitchen ja.
quote:dat je mij papa gaat noemen als 4de post over dit gezeur getuigt ook wel van vreselijk veel sportiviteit en ik ben wel nieuwsgierig waarom je op mij reageert
gast loop niet te "krengen" () al gaat hij z'n hele famillie opbellen om ze te laten stemmen ga alsjeblieft niet meteen zeuren over msn lui die shit hebben we gehad. jij hetb ook welleens voorgestaan terwijl er niet telkens gepost was dus kap met die schijt
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 01-12-2003 19:47]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |