@jacco: ik wou even zeggen dat je toch nooit last heeft met dit forum en dat komt door de soms hevige reacties zodat zowel oude fokkers als n00b's weten waar ze aan toen zijn. ook ik ben afgezeken maar daar leer je het meest van.
@Kaj_a: gast iedereen mag toch gewoon reageren maar ik ben het er mee eens dat sommige mensen zeuren (en dan heb ik het niet specifiek over pollewolpje)
@pollewolpje: je zegt het wel niet te zijn maar soms ben je een beetje té subjectief maar dat is heel normaal maar ga het dan niet ontkennen
en nee dit is niet flame intended ofzo maar als dat zo opgevat wordt.. ja is latisg hé
De regels moeten maar aangepast worden dan, Die gene die heeft gewonnen, die kiest de auto.
Dus waarom niet een regel, dat iemand die 2de staat, (bijvboorbeeld) dat die t eerst volgende poll maakt... ofzoiets... als je regels maakt, moet t wel duidelijk zijn....
maar t is hier zeker om de fun... en iedereen moet leren ..
quote:Thx man
Op woensdag 17 december 2003 00:40 schreef Haikuh het volgende:
En ik ga dan geen discussie aan, En beschuldig Henkmanz niet dan gelijk als boosdoener (wat hier wel heel veel doen) , hij zegt gewoon wat ie denkt, Accepteer dat dan ... en doe er wat mee, En lever dat niet zoon commentaar erop....
Misschien is het ook een keer duidelijk zo; als iedereen zou zeggen wat ie dacht wist iedereen waar ie aan toe zou zijn.
quote:Amen!
Op woensdag 17 december 2003 14:20 schreef Henkmanz het volgende:
Tof dat je weer meedoet T-Rex, werd weer eens tijd
quote:I Think we have a winner... of het moet nog veel gekker gaan worden
Op woensdag 17 december 2003 14:06 schreef SiNz het volgende:
Mijn soep (weer es):
quote:Yw (You're Welcome)
Op woensdag 17 december 2003 14:34 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Thx man
.
Misschien is het ook een keer duidelijk zo; als iedereen zou zeggen wat ie dacht wist iedereen waar ie aan toe zou zijn.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 14:20 schreef Henkmanz het volgende:
Tof dat je weer meedoet T-Rex, werd weer eens tijd
quote:Thnx
Op woensdag 17 december 2003 14:34 schreef SiNz het volgende:[..]
Amen!
quote:Kewl dat je ook weer eens mee doet Ulti
Op donderdag 18 december 2003 18:22 schreef Ultimora het volgende:
ohyeah die audi ga ik ook shoppen! vette bak!
quote:ook grappig dat veel em in de stijl doen zoals ik alle auto's ongeveer doe... moet maar ff een flinke joint roken, en inspiratie op doen voor iets unieks...
Op donderdag 18 december 2003 18:23 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Kewl dat je ook weer eens mee doet Ulti
quote:Ja, deze auto vraagt ook om een stijlvolle soep.
Op donderdag 18 december 2003 18:26 schreef Ultimora het volgende:[..]
ook grappig dat veel em in de stijl doen zoals ik alle auto's ongeveer doe... moet maar ff een flinke joint roken, en inspiratie op doen voor iets unieks...
Hoe maak ik trouwens een beetje geloofwaardige snelheidslook (alsof de auto rijdt) ???
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 18-12-2003 22:33]
of handmatig met handje de boel uitsmeren
maar wind is makkelijker natuurlijk
quote:je link werkt niet echt goed. als je je post ff aanpast moet je als url ff die van mij pakken, maar dan met audi_a8_ultimora.jpg:
Op donderdag 18 december 2003 23:04 schreef Ultimora het volgende:
zo die van mij staat er ook weer op. t was lang geleden, en weer even wennen (was een hoop vergeten) maargoed ik vind um natuurlijk weer schitterend! hebben jullie nog op of aanmerkingen, dan hoor ik het graag.
quote:Kijk! Ulti houdt ook van kuipjes
Op donderdag 18 december 2003 23:02 schreef Ultimora het volgende:
zo ik doe ook weer eens mee:
[afbeelding]hoop dat jullie em mooi vinden
quote:tnx!
Op donderdag 18 december 2003 23:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
je link werkt niet echt goed. als je je post ff aanpast moet je als url ff die van mij pakken, maar dan met audi_a8_ultimora.jpg:
link
quote:volgens mij zie ik iemand z'n vinger uitstrekken
Op vrijdag 19 december 2003 18:35 schreef Henkmanz het volgende:
Ik wil geen vingers wijzen hoor, maar volgens mij komt Baka niet helemaal eerlijk aan 4 stemmen...
maar ik vertrouw het ook niet helemaal want er heeft letterlijk nog niemand gepost
@ redbaka stel dat het niet zo is ga dan niet helemaal flippen want meestal wordt dat slechter ontvangen dan teveel stemmen zonder post
quote:Ik zou de kleuren (persoonlijk) niet wit maken als het zo korrelig wordt aan de randen, staat niet echt mooi...
Op zondag 21 december 2003 23:57 schreef Hepheastus het volgende:
ik had em ruim op tijd af, alleen de kleuren wilde echt niet lukken (als iemand tips heeft, graag posten in offtopic geouwehoer)
dus dit is em geworden
ik wou de bumper en sideskirt eerst ook blauw doen, maar ik kreeg gewoon de goeie kleur blauw niet te pakken
keb van alles geprobeerd, met info window aan de gang enzo
hele weekend van alles en nog wat geprobeerd
uiteindelijk maar de body geprobeerd wit te maken, maar geeft eigenlijk ook geen mooi resultaat, althans niet zoals het nu is
trouwens, kunnen we niet de poll om 19.00 ofzo starten?
je hebt dan wat korter om te stemmen, maar doordeweeks heb ik zelf (kweet niet of dat voor anderen ook zo is) maar 1 avond de tijd om te shoppen, wat eigenlijk te weinig is
maargoed ben benieuwd wat jullie ervan vinden
quote:Nah, later zou wel kunnen, uurtje of 17:00 ofzo, later niet. In de praktijk is de poll al wel vaker om 17:00 ofzo gestart, dus zou het wel moeten kunnen.
Op maandag 22 december 2003 18:05 schreef Hepheastus het volgende:
trouwens, kunnen we niet de poll om 19.00 ofzo starten?
je hebt dan wat korter om te stemmen, maar doordeweeks heb ik zelf (kweet niet of dat voor anderen ook zo is) maar 1 avond de tijd om te shoppen, wat eigenlijk te weinig is
maargoed ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |