quote:Wat heb je je veranderd? IS het ineens?
Op maandag 17 november 2003 18:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
wat betekend dat?
Als ik rij met zo 50 km/h gaat het stuur trillen, verder rijd ie wel recht.
Hoorde iets van banden gebalanceerd worden maar weet het niet zeker.
Iemand die er meer verstand van heeft?
[Dit bericht is gewijzigd door Hayek op 17-11-2003 18:39]
Je banden staan ongelijk op de weg en als je snelheid maakt dan gaan ze ongelijk van elkaar lopen.
Op den duur is dat probleem verholpen, want dan slijten de banden gelijk af, en worden ze weer recht maar t is heel irritant.
Dat het bij jou al bij 50 km is maakt het wat erger, dan staan ze erg scheef normaal is dit pas te merken bij een snelheid boven de 100 kilometer.
Maar gewoon ff naar de plaatselijke autoboer en die verhelpt het probleempje zo en als je hem lief aankijkt (ik weet niet iof je vrouw bent) nog gratis ook.
Ik stuur altijd mijn vriendin naar de garage dan is t vaak veel goedkoper, of ze zeggen mevrouwtje dat lossen we wel ff voor u op, je kent het wel.....
Succes dr mee !!!
quote:Thx
Op maandag 17 november 2003 18:43 schreef jpolderman het volgende:
Wat jij bedoeld is inderdaad een uitbalanceerprobleem !!!Je banden staan ongelijk op de weg en als je snelheid maakt dan gaan ze ongelijk van elkaar lopen.
Op den duur is dat probleem verholpen, want dan slijten de banden gelijk af, en worden ze weer recht maar t is heel irritant.Dat het bij jou al bij 50 km is maakt het wat erger, dan staan ze erg scheef normaal is dit pas te merken bij een snelheid boven de 100 kilometer.
Maar gewoon ff naar de plaatselijke autoboer en die verhelpt het probleempje zo en als je hem lief aankijkt (ik weet niet iof je vrouw bent) nog gratis ook.
Ik stuur altijd mijn vriendin naar de garage dan is t vaak veel goedkoper, of ze zeggen mevrouwtje dat lossen we wel ff voor u op, je kent het wel.....
Succes dr mee !!!
Voor de auto idd
Stuur me zus er wel op af
quote:Vaak genoeg
Op maandag 17 november 2003 18:56 schreef jpolderman het volgende:
Ja hoor heb jij ooit 50 gereden op je fiets !!!
quote:Waar gaat dit over
Op maandag 17 november 2003 18:43 schreef jpolderman het volgende:Je banden staan ongelijk op de weg en als je snelheid maakt dan gaan ze ongelijk van elkaar lopen.
Op den duur is dat probleem verholpen, want dan slijten de banden gelijk af, en worden ze weer recht maar t is heel irritant.
quote:Het is rond de 50 dus ook met 51 , 53...
Op maandag 17 november 2003 19:02 schreef Struijsje het volgende:
Rij dan 51, Big Deal![]()
quote:Je hebt grote kans dat als je de wielen opnieuw laat balanceren (mischien een loodje weg geschoten) het weer is opgelost. en anders moet je ze eens laten uitlijnen. Dan worden de banden grof gezegd weer recht onder de auto gezet.
Op maandag 17 november 2003 19:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Het is rond de 50 dus ook met 51 , 53...
quote:
Op maandag 17 november 2003 19:29 schreef jacco het volgende:[..]
Je hebt grote kans dat als je de wielen opnieuw laat balanceren (mischien een loodje weg geschoten) het weer is opgelost. en anders moet je ze eens laten uitlijnen. Dan worden de banden grof gezegd weer recht onder de auto gezet.
quote:Ik lees niet alle reply's en geef mijn mening en antwoord op de vraag
Op maandag 17 november 2003 20:18 schreef jpolderman het volgende:
Bedankt voor de reactie maar kopieren kost een kwartje !!!
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |