quote:Groen, Paars, Rood, maar nog nooit geel nee
Op maandag 17 november 2003 18:29 schreef Volano het volgende:
In de reclame van de NS over de vierkante wielen zitten de mensen in het treinstel op gele banken.. maar in welke treinen zitten gele banken? Ik reis elke dag met een stop- en sneltrein.. maar heb nog nooit gele banken gezien? Iemand wel?
dat zijn de enige gele banken die ik me kan herrineren
quote:
Op maandag 17 november 2003 18:31 schreef Hayek het volgende:
in die reclames rijden de treinen ook altijd op tijd..
Misschien lagen er op dat moment geen bladeren op de rails
Kom je tegen op Haarlem-Maastricht, en af en toe op Zwolle-Roosendaal.
quote:ja, daar kom je die gele banken wel eens tegen
Op maandag 17 november 2003 18:30 schreef Nealz het volgende:
ik denk dat de treinstellen zijn die je in de intercity vind die van haarlem naar eindhoven/maastrict rijden daar zie ik ze namelijk wel eens in.
quote:Gafe foto
Op maandag 17 november 2003 18:33 schreef sweek het volgende:
Gele, nouja, geel-bruine, zitten in de ICRm's...Kom je tegen op Haarlem-Maastricht, en af en toe op Zwolle-Roosendaal.
[afbeelding]
edit: Nou ja, die van het plaatje dus.
quote:Nee.
Op maandag 17 november 2003 18:34 schreef okkie-man het volgende:[..]
Gafe foto
![]()
Heb je die zelf gemaakt![]()
Dit is eerste klas ICRm, erg mooi, en met:
quote:Daar reden ze vroeger ook ja, maar daar heb je nu alleen nog maar ICK hokjes
Op maandag 17 november 2003 18:35 schreef ik_hier het volgende:
er zijn een aantal nieuwe intercity rijstellen, die volgens mij ook die kleur banken hebben. reden onder andere op het traject Eindhoven-Den Haag (ja die trein komt ook nog ergens vandaan, maar dat varieert: Venlo of Heerlen uit mijn hoofd). Hebben een geel gespikkelde stof. Te herkennen aan de dichte aansluiting van de ramen met de rest van de buitenkant van de treinedit: Nou ja, die van het plaatje dus.
quote:Zijn toch ook leuke foto's
Op maandag 17 november 2003 18:37 schreef sweek het volgende:[..]
Nee.
Heb er wel zelf foto's van gemaakt, maar die zijn minder...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is eerste klas ICRm, erg mooi, en met:
[afbeelding]
quote:Heb inderdaad nog nooit gele gezien.; Maar ik ook nog nooit twee gasten op een handmatige bladerveegmachine gezien, en die zullen toch niet zomaar een verzinsel zijn..
Op maandag 17 november 2003 18:29 schreef Volano het volgende:
In de reclame van de NS over de vierkante wielen zitten de mensen in het treinstel op gele banken.. maar in welke treinen zitten gele banken? Ik reis elke dag met een stop- en sneltrein.. maar heb nog nooit gele banken gezien? Iemand wel?
quote:Nah, ik vind het lezen best goed gaan hoor...
Op maandag 17 november 2003 18:43 schreef Volano het volgende:
[afbeelding]
precies te krap om je Spits of Metro te lezen *voorstander van banken tegen over elkaar*
quote:Zit nu in het buitenland, dus al bijna een jaar dat traject niet meer gereden. Maar die hokjes van zes vind ik maar niks, dan zijn zelfs die Belgische treinstellen beter (wel iets luidruchtiger, en je moet met je benen tegen de stoel van je voorganger aan gaan zitten, maar het is er altijd rustig). Die nieuwe treinstellen hebben trouwens best goede beenruimte (ben vrij groot).
Op maandag 17 november 2003 18:39 schreef sweek het volgende:[..]
Daar reden ze vroeger ook ja, maar daar heb je nu alleen nog maar ICK hokjes
[afbeelding]
Dit zijn dus de belgische coupé's (de K4), maar dan met de lampen aan, en niet vergeten de stoel voor je naar voren te zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door ik_hier op 18-11-2003 12:09]
Buffel / DM90-interieur... Te vinden op Arnhem - Tiel, Nijmegen - Roermond. En nog wel wat andere plaatsen. . Best veel plaats, en zit gewoon lekker.
De vernieuwd Regiorunner... het ziet er allemaal nogal plastic uit vind ik, maar zit goed! .
quote:eigenlijk bijna altijd op Zwolle - Roosendaal, behalve als er een hondenkop of een dubbeldekker rijd. En dat zijn er niet zo heel veel.
Op maandag 17 november 2003 18:33 schreef sweek het volgende:
Gele, nouja, geel-bruine, zitten in de ICRm's...Kom je tegen op Haarlem-Maastricht, en af en toe op Zwolle-Roosendaal.
[afbeelding]
ze zitten trouwens heeeeel erg lekker al zeg ik het zelf
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:59 schreef Adagio het volgende:
De buffels en gewone intercitys met oranje banken ken ik wel, maar hoe zien die treinen met gele banken er van buiten uit dan?
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 18-11-2003 14:29]
quote:Dit is toch het minst lekkere hoor.
Op dinsdag 18 november 2003 14:28 schreef ik_hier het volgende:
even een [ toevoegen voor /img].
De treinstellen die wat mij betreft verboden zouden moeten worden zijn de sprinters, met de harde stoelen achter elkaar. Daar heb je dus echt vervelend weinig beenruimte, en de stoelen zijn aan de achterkant ook nog eens hard. (kon zo snel geen plaatje vinden) om dan even een aan het topic rakende post te maken behalve dan de eerste zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |