abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14694894
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:19 schreef Qi het volgende:

[..]

Mwah, ben ik niet helemaal met je eens. Het is gebleken dat de Nederlandse verdediging zelfs met vier man niet tegen de Schotten opkon, er viel immers, zelfs met vier man achterin, een doelpunt. En de Schotse aanvallers vind ik niet echt heel slecht, ze hebben met Fletcher en McFadden best goede aanvallers hoor. Vergeet ook niet dat de Schotten pas met elf man zijn gaan verdedigen ná het doelpunt, daarvoor vielen ze alleen maar als een gek aan. Aangezien wij al niet zo'n wereldverdediging hebben leek me de keuze voor vier man achter niet verkeerd.

sorry maar jij hebt er echt weinig kaas van gegeten.... het was niet de verdediging die de mist inging maar het onderbezette middenveld omdat we met 4 verdedigers en 4 aanvallers speelden!!! Na rust toen hij een verdediger eruit haalde voor een middenvelder ging het beter................

en van Hooijdonk had moeten invallen ipv Makaay....... makaay is en blijft een counterspits..........

It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 17 november 2003 @ 11:36:58 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14694955
Even deel 3 in deel 2 veranderd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_14694986
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Even deel 3 in deel 2 veranderd .
Bedankt!
Hoi.
  maandag 17 november 2003 @ 11:39:02 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14695011
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:38 schreef pekel het volgende:

[..]

Bedankt!

Anytime.

Ik heb er overigens nog alle vertrouwen in om de een of andere vage niet uit te leggen reden....

Get woke, go broke!
pi_14695043
McFadden
pi_14695138
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Anytime.

Ik heb er overigens nog alle vertrouwen in om de een of andere vage niet uit te leggen reden....

Ik vraag me af hoe de mensen die dit hebben (het zijn er nog wonderbaarlijk veel) ertegenaan kijken als het idd 2-1 wordt en... [vul maar in]?

Blijven die dan bij hun standpunt dat het allemaal pech was...

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_14695165
Al ruim 4 jaar denk ik elke keer van nu gaan ze goed spelen en elke keer valt het tegen achteraf.

Ik geloof er niet meer in. Als ze het al halen, dan wordt het EK een grote afgang.

pi_14695172
Ik vrees dat als ze eenmaal 1-0 voorstaan ze niet doordrukken. Uiteindelijk zal het op penalties aankomen en dan moet ik het nog maar zien.

Ik hoop overigens wel dat ze het zullen halen. Heb zin in een EK!

Goeie scheids wel die woensdag fluit.

maandag 17 november 2003 @ 11:45:21 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14695189
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:43 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe de mensen die dit hebben (het zijn er nog wonderbaarlijk veel) ertegenaan kijken als het idd 2-1 wordt en... [vul maar in]?

Blijven die dan bij hun standpunt dat het allemaal pech was...

Oh nee hoor, de prestaties zijn ook bagger geweest, en ik ben ook geen fan van deze lichting, maar het is nu echt alles of niets en 2 keer op zo'n toernooi ontbreken zou te erg zijn voor woorden.

Als Advocaat hersens heeft geeft hij de speler met hart en ziel een kans en dan komt het wel goed. De zelfde 11 (min stam dan) van zaterdag zullen het niet redden vrees ik...

Get woke, go broke!
pi_14695213
Idd ondanks dat t misschien kut wordt een toernooi is wel ff anders als nederland er niet bij is...

Kijk ik nog steeds evenveel alleen die wedstrijden van Nederland zijn echt speciaal, de spanning en sfeer enzo

pi_14695265
Spanning? Ik vind de doorsnee interland van Oranje even slaapverwekkend als het WK Punniken.
pi_14695291
Dat was me ff een lekker begin van de zaterdagavond zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14695301
Ik vind het jammer dat Stam er niet bij is. Die werkte tenminste hard. Net als Van der Sar trouwens.
Hij moet de opstelling maar wijzigen en het wordt tijd dat er nieuwe spelers bijkomen. Er zijn er genoeg die wel willen.
pi_14695306
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:45 schreef HeatWave het volgende:

De zelfde 11 (min stam dan) van zaterdag zullen het niet redden vrees ik...

Dat staat wel vast!

Het zou een opluchting zijn als ze er met 3-0 overheen gaan, maar terwijl ik dit opschrijf lijkt het me te onwerkelijk voor woorden

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 17 november 2003 @ 11:54:44 #40
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14695429
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:49 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Spanning? Ik vind de doorsnee interland van Oranje even slaapverwekkend als het WK Punniken.
Door wat er op het spel staat is het gewoon spannend, ondanks de wedstrijd...
Get woke, go broke!
pi_14695540
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:34 schreef Tim_G het volgende:

[..]

sorry maar jij hebt er echt weinig kaas van gegeten.... het was niet de verdediging die de mist inging maar het onderbezette middenveld omdat we met 4 verdedigers en 4 aanvallers speelden!!! Na rust toen hij een verdediger eruit haalde voor een middenvelder ging het beter................

en van Hooijdonk had moeten invallen ipv Makaay....... makaay is en blijft een counterspits..........

Ja, maar nu ga je de wedstrijd als geheel analyseren, ik had het even over de verdediging. Voordat je zegt dat ik er weinig kaas van hebt gegeten moet je natuurlijk wel mijn tekst goed lezen, anders is je kritiek zo inhoudloos. Ik zei dat het doelpunt zelfs met een 4 mans verdediging viel. Of is het je ontgaan dat Van Bronckhorst zichzelf liet uitspelen en dat De Boer vervolgens in de 16 een foute keuze maakte waardoor McFadden kon scoren?
pi_14695600
Hoef ik wel tenminste geen rekening te houden met het EK bij mijn vakantieinplanning.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 17 november 2003 @ 12:02:07 #43
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14695625
quote:
Op maandag 17 november 2003 12:00 schreef zjroentje het volgende:
Hoef ik wel tenminste geen rekening te houden met het EK bij mijn vakantieinplanning.
Kan je gewoon weer 4 weken naar Zweden
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14695640
quote:
Op maandag 17 november 2003 12:02 schreef mitt het volgende:

[..]

Kan je gewoon weer 4 weken naar Zweden

Geen Zweden dit jaar.
pi_14695656
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:58 schreef Qi het volgende:

[..]

Ja, maar nu ga je de wedstrijd als geheel analyseren, ik had het even over de verdediging. Voordat je zegt dat ik er weinig kaas van hebt gegeten moet je natuurlijk wel mijn tekst goed lezen, anders is je kritiek zo inhoudloos. Ik zei dat het doelpunt zelfs met een 4 mans verdediging viel. Of is het je ontgaan dat Van Bronckhorst zichzelf liet uitspelen en dat De Boer vervolgens in de 16 een foute keuze maakte waardoor McFadden kon scoren?

en weer bewijs je dat je er geen kaas van gegeten hebt....... de goal valt vanuit een dode spelsituatie... waar van Bronckhorst stond had net zo goed elke andere speler kunnen staan! Of je nu met 3 of met 4 verdedigers speelt daar had sowieso iemand naar toe gelopen. Of denk jij dat de linksback in een vak aan de linkerkant van het veld blijft staan?? is geen korfbal..............

en Frank de Boer een foute keuze?!?! wat had hij dan moeten doen?!?! hij kon niet anders dan zich proberen ervoor te gooien.......... Vind dat het nederlands elftal in zijn geheel slecht gespeeld heeft maar de punten die jij opnoemt kun je zeker niet als voorbeelden aandragen.

It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_14695711
Ik denk dat jij er geen kaas van hebt gegeten Tim_G, Gio van Kontkorst liet weer zien dat hij van verdedigen geen kaas heeft gegeten, net zoals toen tegen de Belgen. Hij liet zich erg simpel uitspelen...
pi_14695736
quote:
Op maandag 17 november 2003 12:03 schreef Tim_G het volgende:
en Frank de Boer een foute keuze?!?!
Hij stapte me ff lekker op tijd uit zeg.
pi_14695744
quote:
Op maandag 17 november 2003 12:03 schreef Tim_G het volgende:

[..]

en weer bewijs je dat je er geen kaas van gegeten hebt....... de goal valt vanuit een dode spelsituatie... waar van Bronckhorst stond had net zo goed elke andere speler kunnen staan! Of je nu met 3 of met 4 verdedigers speelt daar had sowieso iemand naar toe gelopen. Of denk jij dat de linksback in een vak aan de linkerkant van het veld blijft staan?? is geen korfbal..............

Ik zou de goal als ik jouw was toch nog maar eens terug kijken

Van Bronckhorst ging duidelijk in de fout door de inkomende speler niet te benaderen, waardoor deze naar binnen kon komen. Hierdoor konden Schotten de 16 binnen dringen en McFadden uiteindelijk, door een inschattingsfout van De Boer, scoren. Advocaat was achteraf ook woedend op Van Bronckhorst, en dat is mijns inzien geheel terecht. Grove fout van Giovanni.

quote:
en Frank de Boer een foute keuze?!?! wat had hij dan moeten doen?!?! hij kon niet anders dan zich proberen ervoor te gooien.......... Vind dat het nederlands elftal in zijn geheel slecht gespeeld heeft maar de punten die jij opnoemt kun je zeker niet als voorbeelden aandragen.
Er stonden twee Schotten in de 16, en De Boer koos voor de Schot die uiteindelijk niet scoorde. Dit kun je een ongelukkige inschattingsfout noemen.

Edit:

Beter is: De Boer koos in eerste instantie voor de Schot die niet scoorde, en kwam daardoor, toen hij besefte dat McFadden ging uithalen, te laat om zijn schot af te blokken. Ongelukkige inschattingsfout, kan er niets anders van maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 17-11-2003 12:13]

maandag 17 november 2003 @ 12:13:45 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_14695884
Is er ook iemand die mij kan uitleggen waarom kluivert die bal terugkopt naar de Schot die de corner nam? Daar ging het al fout.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_14695908
quote:
Op maandag 17 november 2003 12:13 schreef ErikT het volgende:
Is er ook iemand die mij kan uitleggen waarom kluivert die bal terugkopt naar de Schot die de corner nam? Daar ging het al fout.
Dat is dus totale onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')